با انواع خرما می توان شیره خرمای مرغوب صنعتی را در کارخانجات تولید کرد و خط تولید آن را افزایش داد که برای تولید آن خرما مرغوب وارد می کنند و سپس با دستگاه های پیشرفته و استرلیزه شده به تولید شیره خرما می پردازند. در این مقاله به خرید شیره خرما با قیمت پایین  اشاره می کنیم.

تولید شیره خرما صنعتی به همراه راهنمای خرید و قیمتی ارزان

امروزه برای تهیه شیره خرما برای تولید انواع شیرینی های سنتی مانند کلمپه کرمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از دمنوش طبیعی به جای شیرین کننده های مصنوعی از شیره خرما می توان استفاده کرد. این شیره عطر و طعمی عالی به انواع غذاها و شیرینی جاتها ارائه می دهد. شیره در فصول سال قابل استفاده است اما به دلیل گرمی که دارد بهتر است در فصول سرد زمستان بیشتر مصرف کرد.

لازم به ذکر است که روش نگهداری از شیره خرما آسانتر از میوه خرما بوده و ماندگاری بیشتری دارد. با انواع خرما محصولات مختلفی مانند شیره خرما، رب خرما، شکر مایع خرما و چیپس خرما و غیره تولید می کنند که به این ترتیب شربت خرما رواج بیشتری دارد و به همین دلیل تولید شیره خرما در کشور ما افزایش یافته است. در این راستا می خواهیم اطلاعاتی در مورد خط تولید شیره خرما ارائه دهیم.

همانطور که اشاره کردیم ابتدا خرمای آسیاب شده وارد کارخانه شده و کیفیت خرماها بررسی می شود و سپس خرماها به راحتی شسته و تمیز می شوند و خرماهای ضایعاتی از مرغوبیت خود جدا شده و وارد مخزن کنترل می شوند و سپس  شیره خالص و رقیق آن از طریق پماد ته دستگاه به مخازن منتقل می شود و مراحل بعدی تولید شیره خرما انجام می شود و با فشرده سازی خرما و گرفتن عصاره آن محصول را به غلیظ تبدیل می کنند. شیره خرما در تولید انواع شیرینی و انواع کیک و غیره کاربرد فراوانی دارد و  به جای شکر با خمیر اصلی خود می تواند محصولی خوشمزه و سالم تولید کند.

در کارخانه تولیدشیره خرما مراحل زیادی طی می شود تا بتوان یک شیره مرغوب را روانه بازارهای داخلی و خارجی کرد و در صنایع غذایی معمولاً برای تولید یک محصول غذایی آزمایش‌هایی انجام می‌دهند و این آزمایش‌ها در مواد اولیه و همچنین محصولات نهایی انجام می‌شود.

آزمایش‌ها چندین روز طول می‌کشد و در این مدت محصول باید در قرنطینه بماند تا اینکه نتایج برای آزمایش بی‌خطر بودن شیره خرما تولید شده و عدم وجود مواد افزودنی در آن به دست آید. بسیاری از کارخانه ها شیره خرمای تولید شده را در انبار نگهداری می کنند تا از عدم تداخل بین شیره خرما که در سردخانه نگهداری می شود اطمینان حاصل کنند و همچنین باید آزمایشات دقیقی را قبل از ورود به بازار انجام دهند تا از سالم بودن محصول اطمینان حاصل کنند.

شیره خرما صنعتی ممتاز همانطور که می دانید  بسیار مغذی و غنی بوده که به شما پیشنهاد می کنیم چه به صورت تازه و چه فرآوری شده مصرف کنید. در واقع شربتی که از میوه خرما به دست می آید به این صورت است که با افزودن آب به آنها و رسیدن به غلظت مورد نظر می توانید ویتامین های موجود در شیره را جذب کنید که باعث رفع خستگی می شود.

تولید شیره خرما صنعتی به همراه راهنمای خرید و قیمتی ارزان

همیشه در فصل پاییز و زمستان به دنبال محصولات گرم و کاملا سالم و مغذی باشید پس پیشنهاد می کنیم از شیره خرما استفاده کنید که با افزودن آن به کیک و پنکیک از خواص این محصول بهره مند شوید.

در فصل پاییز و زمستان با افزایش فروش و تولید شربت خرما چه خانگی و چه صنعتی، این محصول یک چاشنی و شیرین کننده طبیعی بسیار محبوب در بین مردم است که فواید زیادی برای سلامتی و بهبود جسمانی دارد.

با مصرف شیره خرما چه به صورت خالص و چه با آرد در وعده صبحانه و یا به عنوان چاشنی پنکیک و سس سالاد میوه و یا به عنوان شیرین کننده حلوا و دسرها احساس نشاط می کنید و اگر این محصول را در هنگام خستگی بخورید شاداب خواهید شد و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است و خواص زیادی دارد که برای پوست بسیار مفید بوده و به دلیل تصفیه شدن خون خاصیت ضد پیری دارد.

انواع مختلفی از ویتامین ها و مواد معدنی در شیره خرما وجود دارد که توصیه می کنیم برای بهره مندی از خواص شیره از آن در چاشنی ها و شیرین کننده ها استفاده کنید. در برخی از کارخانه‌ها شیره خرما را با شکر مخلوط می‌کنند تا شیرین‌تر شود، اما برخی از تولیدکنندگان این محصول را به صورت خالص تولید می‌کنند. برای قیمت ارزان شیره خرما برخی از افراد با  مخلوط کردن شیر و رقیق کردن اقدام به تولید و عرضه می کنند که می بایست در زمان خرید دقت لازم را داشت.

مجموعه ما به عنوان یک تولید کننده برتر مشاورانی را برای راهنمایی شما آماده کرده است که می توانید تمامی سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید و راهنمایی های لازم و نحوه خرید از این مجموعه را به دو صورت دریافت کنید که در روش اول می توانید فرم را در سایت و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

تولید شیره خرما صنعتی به همراه راهنمای خرید و قیمتی ارزان

در راه دوم می توانید مستقیما با شماره تماس ذکر شده تماس بگیرید تا با تولید کننده تماس مستقیم برقرار کنید و ناگفته نماند صادرات شیره خرما در بسته بندی های استاندارد و شکیل به تمام نقاط کشور و خارج از کشور نیز در این سایت موجود است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *