دنیای خرما بسیار متفاوت و گسترده است و انواع مختلفی دارد که یکی از آنها خرمای مضافتی بم یا مضافتی است. خرماها از نظر رنگ و اندازه به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. خرما یکی از منابع غنی ویتامین است که در تامین انرژی مورد نیاز بدن و حفظ سلامتی بسیار مفید است.

ویتامین های موجود در خرما به رشد استخوان ها و بهبود بینایی کمک زیادی می کند. فیبر موجود در خرما حتی بیشتر از میوه موز است که به تنظیم کلسترول خون کمک می کند زیرا خرما کلسترول ندارد و سرشار از آهن است. همچنین از استرس ناگهانی محافظت می کند.

قیمت خرما مضافتی بم

معمولاً قیمت گذاری در خرماهای مضافتی بر اساس اندازه و کیفیت خرما است. خرما در هر حجمی که خریداری شود خواص بی شماری دارد.

ویتامین های موجود در خرما از بروز بیماری هایی مانند پوکی استخوان جلوگیری می کند و استحکام استخوان ها را افزایش می دهد.

طبق تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان و محققان بر روی حیواناتی مانند موش، ثابت شده است که مصرف مداوم و طولانی مدت خرما می تواند تا حد زیادی از بروز آلزایمر و زوال عقل جلوگیری کند.

در مطالعات برخی دیگر از دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که خرما خاصیت ضد التهابی دارد و می تواند به سیستم ایمنی بدن شما در مبارزه با التهاب کمک کند، اما باید گفت که مطالعات در این زمینه محدود بوده و نتایج این تحقیقات به دست آمده است. هنوز بی نتیجه هستند ثبت نام نهایی نشده است.

خرما مضافتی بم

خرما مضافتی بم صادراتی

کشور عزیزمان ایران از نظر صادرات خرمای مضافتی بم رتبه سوم جهان را به خود اختصاص داده است. این خرماهای صادراتی عموماً کیفیت بسیار بالایی دارند و هر ساله مقادیر زیادی از این محصول به بازارهای جهانی صادر می شود.

اگر می خواهید گامی در جهت صادرات خرما به کشورهای دیگر بردارید، ابتدا باید بازارهای هدف و رقبای خود را در این زمینه بشناسید و بشناسید.

خرما مضافتی بم پارسان

برند پارسان از جمله برندهای لوکس تولید کننده خرمای مضافتی بم است. این برند با تولید محصولات خرما در بسته بندی های بسیار شیک و باکیفیت توانسته جایگاه خوبی در بازار ایجاد کند.

خرما مضافتی بم کیلویی چند

نمی توان به طور دقیق و مشخص گفت که چه مقدار خرما اضافه به ازای هر کیلوگرم است، زیرا عوامل مختلفی می تواند در قیمت این محصول دخیل باشد.

یکی از این عوامل بسته بندی است که این خرماها در چه سطحی از نظر کیفیت ارائه می شود. همچنین گاهی وجود واسطه ها باعث می شود که کالا با دو برابر قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد.

می توانید این خرما را در بسته بندی های مقوایی یا پلاستیکی خریداری کنید که بر قیمت خرما تاثیر می گذارد.

خرما مضافتی بم کیلویی چند

خرید عمده خرما مضافتی بم

برای سفارش عمده و خرید خرمای بم مضافتی ابتدا باید از کیفیت آن مطمئن شوید. یکی از نشانه های مرغوبیت خرمای بم شیره آن است. هر چه شیره این محصول بالاتر باشد، کیفیت آن بالاتر است.

وجود شیره زیاد در این خرما باعث می شود وزن آن در بسته بندی های کارتنی کمی افزایش یابد. هنگام مصرف این خرما باید مراقب باشید که آن را خوب بشویید زیرا وجود شیره زیاد در این خرما باعث جذب هر نوع آلودگی می شود.

خرما مضافتی درجه یک بم

حتما همه می‌دانید که در ماه‌هایی مثل ماه رمضان، حتماً سر سفره هر ایرانی یک قرار اضافه درجه یک وجود دارد. خرما به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد در فصول سال می تواند در برنامه غذایی شما گنجانده شود، بنابراین این افراد سعی می کنند از خرما به میزان زیادی برای تامین انرژی از دست رفته در طول روز که روزه هستند استفاده کنند.

خرما رطب مضافتی بم

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که فرق خرما با مضافتی بم چیست؟ باید گفت که خرما در مراحل رسیدن باید چهار مرحله را طی کند. وقتی به مرحله سوم رسید به آن «رطب» می گویند که شیرینی و شیرینی آن بسیار کمتر است. .

خرما رطب مضافتی بم

فروش خرما مضافتی بم

از جمله مشکلاتی که بر سر راه فروش خرمای مضافتی بم قرار دارد می توان به افزایش هزینه های حمل و نقل، نبود امکانات برای بسته بندی اولیه و… اشاره کرد.

از آنجایی که بسته بندی محصول از اهمیت ویژه ای در فروش آن محصول برخوردار است، خرما معمولاً توسط کارگران زن در سردخانه ها بسته بندی می شود.

نمایندگی خرما مضافتی بم

برای اینکه بتوانید این خرما را خریداری کنید باید به دنبال فروش خرمای مضافتی بم باشید تا بتوانید این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت خریداری کنید.

قیمت خرما مضافتی بم درجه یک

برای اینکه بتوانید خرمای مضافتی بم را در تمام فصول به صورت درجه یک و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسانید باید در نحوه نگهداری این خرما دقت کنید.

دمایی که این خرماها را در آن نگهداری می کنید باید به گونه ای باشد که باعث پوسیدگی خرما نشود. این دما باید طوری تنظیم شود که خرما وقتی به دست مشتری می رسد ارزش غذایی خود را از دست ندهد و همان ویتامین ها را داشته باشد.

گاهی ممکن است برای این تاریخ از کلمه مرطوب استفاده شود اما باید بگوییم که این کلمه اشتباه است و شامل این نوع خرما نمی شود.

مجموعه ما با حذف واسطه های خرمای اضافی سعی کرده خرما با بهترین قیمت و کیفیت به شما عرضه کند.

شما می توانید این خرما را در برندها و سایزهای مختلف از ما خریداری کنید و از کیفیت آن ها مطمئن باشید. برای ثبت خرید می توانید از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

در حال حاضر عکس خرما را  مضافتی بام در تمامی سایت ها و شبکه های اجتماعی است.

قیمت خرما مضافتی  متغیر بوده و با توجه به صادرات، میزان برداشت، شرایط آب و هوایی و … تغییر خواهد کرد.

کیفیت و نوع بسته بندی خرمای مضافتی نیز در تعیین قیمت آن بسیار موثر است.

این نوع خرما کاملا نرم و مرطوب است که از خرما به دست می آید و شیره فراوانی دارد.

بسته بندی خرمای مضافتی بم کمی با سایر خرماها متفاوت است و در حین کار دقت بیشتری می طلبد.

عوامل مختلفی که باعث تفاوت بسته بندی این خرما با سایر محصولات شده است، از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرمای مضافتی بم یکی از با ارزش ترین محصولات کشور است که به کشورهای خارجی صادر می شود.

پس از بسته بندی، این خرما برای مدت طولانی قابل نگهداری خواهد بود.

قیمت خرما مضافتی بم درجه یک

عدم بسته بندی مناسب باعث کاهش کیفیت خرما می شود.

یکی از عوامل مهم در خرید، فروش و صادرات این نوع خرما، مدل بسته بندی آن است.

نخل خرما از گیاهان گرمسیری است که روی درخت خرما می روید.

ارتفاع این درخت به ۱۰-۲۰ متر خواهد رسید که دارای خوشه های بزرگ است. خرماها را روی شاخه ها می گذارند و از درخت خرما آویزان می شوند.

محل رشد درخت خرما بیشتر در کشورهای حوزه خلیج فارس مانند ایران، پاکستان، عربستان سعودی و … می باشد.

درختان نخل در آمریکا و آفریقا نیز مشاهده شده است.

از جمله عواملی که باعث تفاوت در نمونه های مختلف خرما می شود عبارتند از:

نوع قند: شکر خرما بسیار ساده و مفید برای بدن است که به فروکتوز، گلوکز و ساکارز معروف است.

در واقع می توان گفت خرما از نظر مدل قند حدود ۲ درصد با هم تفاوت دارد.

نوع رطوبت: خرماها از نظر میزان آب و رطوبت به سه گروه تقسیم می شوند که شامل خرمای نرم، نیمه خشک و خشک می شود.

البته توجه داشته باشید که میزان شکر و انرژی خرمای خشک و نیمه خشک بیشتر از خرمای نرم است.

قیمت خرما مضافتی بم درجه یک

خرید خرما رطب مضافتی

اگر قصد خرید خرمای بسیار خوشمزه را دارید می توانید عکس خرمای مضافتی بم را ببینید و سپس اقدام به تهیه آن کنید.

از آنجایی که یکی از محبوب ترین انواع این محصول خرما است، افراد زیادی آن را در برنامه غذایی خود قرار داده اند.

رنگ این خرما سیاه است و رطوبت آن در حدود ۱۵-۳۵ درصد است.

همانطور که از نام این خرما مشخص است زادگاه و محل رشد اصلی آن بم و جیرفت در ایران است و در حال حاضر یکی از مرغوب ترین خرمای تولید شده در کشور به شمار می رود.

خرما خواص بی شماری دارد که عبارتند از:

رفع یبوست: خرما سرشار از فیبر است و به عنوان یک ملین عمل می کند که در واقع باعث می شود غذا به راحتی در روده حرکت کند و به فرد مبتلا به یبوست کمک کند.

بهبود سلامت استخوان ها: املاح و مواد معدنی موجود در خرما باعث تقویت و استحکام استخوان ها شده و از بروز بیماری هایی مانند آرتریت و پوکی استخوان جلوگیری می کند.

درمان ناراحتی های روده: این میوه مقداری نیکوتین دارد، وجود این ماده باعث رشد باکتری های مفید در روده می شود و از بروز بیماری های مختلف مانند سرطان روده بزرگ جلوگیری خواهد کرد.

رفع کم خونی: خرما را می توان یکی از میوه های سرشار از آهن نام برد که با مصرف آن افراد می توانند سطح آهن خون خود را افزایش داده و از ابتلا به کم خونی در امان بمانند.

کاهش آلرژی: ماده ای به نام گوگرد آلی در خرما وجود دارد که وجود آن باعث کاهش علائم آلرژی مانند سرفه، عطسه و… می شود.

خرید خرما رطب مضافتی

افزایش وزن: از آنجایی که این میوه دارای انواع ویتامین ها، پروتئین و قند است، مصرف روزانه و مداوم آن می تواند به افراد لاغر و چاقی کمک کند.

افزایش انرژی: خرما را می توان یکی از مغذی ترین تنقلات دانست که به دلیل وجود قندهای طبیعی باعث افزایش انرژی بدن و جلوگیری از ضعف بدنی می شود.

حفظ سلامت سیستم عصبی: مواد معدنی و ویتامین های موجود در خرما عملکرد سیستم عصبی را بهبود می بخشد و به تقویت مغز کمک می کند.

بهبود سلامت قلب: خرما حاوی مقدار زیادی پتاسیم است که از حملات قلبی و سکته جلوگیری می کند.

درمان ضعف جنسی: این میوه عملکرد بسیار خوبی در درمان ناباروری و کمک به بهبود مشکلات جنسی از خود نشان داده است.

کاهش شب کوری: افرادی که از ضعف بینایی و شب کوری رنج می برند می توانند با مصرف خرما این مشکل را تا حد زیادی بهبود بخشند.

کاهش اثرات مصرف الکل: افرادی که به دلیل مصرف زیاد الکل دچار خماری و گیجی شده اند می توانند با مصرف خرما تا حد زیادی به هوش بیایند.

ضد سرطان: خرما سرشار از آنتی اکسیدان است که رادیکال های آزاد را از بین می برد و از بروز انواع سرطان ها جلوگیری می کند.

کمک به سلامت دستگاه گوارش: همانطور که قبلا اشاره کردیم خرما سرشار از فیبر است و این ماده باکتری های مفید را افزایش می دهد و به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند.

خواص ضد التهابی: همانطور که می دانید خرما حاوی پتاسیم است که برای درمان انواع التهاب و دردهای عضلانی مفید است.
و غیره

خرما رطب مضافتی بم

همانطور که متوجه شدید خرمای مرطوب مضافتی بم فواید بی نظیری دارد، اما مراقب باشید که زیاد از این میوه مصرف نکنید زیرا ممکن است عوارضی برای شما به همراه داشته باشد از جمله:

آلرژی: برخی افراد پس از خوردن خرما دچار خارش، تورم زبان و غیره می شوند که از علائم آلرژی است.

خرما رطب مضافتی بم

اسهال: فیبر فراوان خرما ممکن است باعث اسهال در فرد شود.

ایجاد آکنه: از آنجایی که طبیعت این خرما گرم و خشک است، می تواند باعث جوش و آکنه شود.

عارضه هایپرکالمی: این عارضه در افرادی که پتاسیم خون بالایی دارند بروز می کند، بنابراین بهتر است در مصرف خرما دقت شود.

در این مطلب از خواص خرمای مضافتی بم و عوارض زیاده روی در مصرف آن اطلاعاتی دادیم.

اگر می خواهید از خواص بی نظیر این میوه بهره مند شوید کافیست با مشاوران ما صحبت کنید و این محصول با کیفیت را خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *