یکی از پرطرفدارترین و لذیذترین نوع خرمای موجود در بازار خرما پیارم بوده که آشنایی با خواص و مشخصات این محصول می‌ تواند به شما در انتخاب آن کمک کند.

 

خواص خرما پیارم

خرما پیارم دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و مهم ترین خواص و فواید این محصول آن است که موجب افزایش انرژی بدن شده و به بهداشت دهان و دندان کمک بسیار خوبی می کند، مصرف روزانه یک عدد خرما پیارم از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند.

خرما پیارم حاوی ویتامین ها و املاح و مواد معدنی ضروری بدن بوده و مصرف این محصول در رژیم غذایی به صورت روزانه موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و این محصول به عنوان یک مولتی ویتامین خوشمزه و مقوی شناخته شده و شما می‌ توانید با مصرف آن موجب حفظ سلامت بدن خود شوید.

خرما پیارم از ابتلا افراد به بیماری آلزایمر جلوگیری می کند، این محصول قابلیت بهبود عملکرد سیستم عصبی را دارد پزشکان طب سنتی و متخصصان تغذیه مصرف این محصولات را برای افرادی که می خواهند در سنین میانسالی حافظه ای خوب و قوی داشته باشند، توصیه کرده اند.

فیبر موجود در این نوع خرما بسیار بالا بوده و همان طور که خود می دانید، تامین فیبر مورد نیاز بدن موجب حفظ سلامت دستگاه گوارش می شود و افرادی که از بیماری یبوست رنج می‌ برند می‌ توانند با استفاده از این محصول موجب درمان این بیماری شوند و عمل هضم و جذب غذا را آسان کنند.

از دیگر خواص و فواید خرما پیارم می توان به انرژی زا بودن آن اشاره کرد معمولاً خرماهایی که دارای انرژی بسیار بالایی هستند می توانند موجب افزایش شادی و نشاط شوند.

خرما پیارم دارای طبع گرم بوده و به تقویت قوای جنسی کمک بسیار خوبی می کند افرادی که دارای میل جنسی پایینی هستند بهتر است از مصرف این محصول غافل نشوند داشتن رژیم غذایی سالم تاثیر معجزه آسایی در تقویت قوای جنسی دارد.

خواص خرما پیارم

مشخصات خرما پیارم

داشتن اطلاعات کافی و جامع درباره مشخصات خرما پیارم می‌ تواند به انتخاب محصولی درجه یک و ارگانیک کمک بسیار خوبی نماید خرما پیارم جز قدیمی ترین نوع خرما محسوب می‌ شود که توجه بازارهای جهانی و بین المللی را به خود جلب کرده است یکی از مهم ترین مشخصات ظاهری این نوع خرما آن است که پوست نازکی دارد و رنگ آن قهوه ای تیره است و گوشت و پوست خرما پیارم به یکدیگر چسبیده اند.

خرما پیارم جزو گران قیمت ترین نوع خرمای موجود در بازار به شمار می‌ رود این نوع خرما دارای بسته‌ بندی مناسبی هستند و بسته بندی بهداشتی این نوع خرما تاثیر بسیار زیادی در حفظ مرغوبیت آن دارد و شما بهتر است در زمان خرید به درجه کیفی آن توجه ویژه داشته باشید و محصولاتی را انتخاب کنید که از بالاترین درجه کیفی برخوردار هستند.

سالانه حجم زیادی از خرما پیارم در نخلستان های مناطق خاصی از کشور کاشت و برداشت می شود و نحوه تولید این خرما کاملاً ارگانیک بوده و ارگانیک بودن محصول تاثیر بسیار زیادی در حفظ ارزش غذایی و مرغوبیت آن دارد معمولاً بسیاری از خریداران و متقاضیان تمایل به خرید محصولاتی دارند که به صورت طبیعی و ارگانیک تولید شده باشد تا کیفیت و مرغوبیت آن کاملا حفظ شده باشد.

این محصولات پس از تولید و درجه بندی به صورت فله ای و بسته بندی شده به دست متقاضیان و خریداران می رسند این خرماها دارای سایز و اندازه درشتی هستند و به دلیل برخورداری از طعم بی نظیر و کیفیت بالا مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند و شما می توانید با خیالی آسوده از این محصولات استفاده کنید.

کیفیت بالا و ظاهر مشتری پسند این محصول از جمله مهم ترین عوامل در زمینه افزایش میزان محبوبیت آن شناخته شده است در نتیجه افراد زیادی در بازار داخلی متقاضی خرید عمده و کلی بهترین نوع خرما پیارم هستند و با خرید این محصولات می توانند موجب حفظ سلامت بدن شان شوند.

مشخصات خرما پیارم

قیمت خرما پیارم

مهم ترین عاملی که موجب کاهش و یا افزایش قیمت خرما پیارم در بازار می شود، درجه کیفی آن است معمولا خرما پیارمی که با بالاترین درجه کیفیت تولید شده، با قیمت بالاتری به فروش می رسد و شما مشتریان و متقاضیان جهت استعلام قیمت این نوع خرما می توانید از طریق مراکز اقدام کنید که به عنوان مرکز تولید کننده این محصول شناخته شده اند.

بازار خرید و فروش خرما جز بازارهای پرسود و تجارت های پر رونق به شمار می رود و شما مشتریانی که متقاضی خرید این محصولات هستید، می توانید برای خرید عمده و کلی محصولاتی درجه یک با افراد متخصص و متبحر در ارتباط باشید و پس از دریافت اطلاعات کافی در این زمینه محصولاتی را خریداری کنید که کیفیت بی نظیری دارند و به صورت ارگانیک و سالم تولید شده‌ اند.

این محصولات قابلیت نگهداری آسانی دارند و افراد با انتخاب انباری مناسب می‌ توانند موجب حفظ مرغوبیت کالا شوند و ظاهر مطلوب و مناسب این نوع خرما را حفظ کنند و دمای انبار در زمان نگهداری این نوع خرما تاثیر بسیار زیادی در کیفیت و طعم این محصول دارد.

صادرکنندگان بسیار زیادی برای دریافت سود بیشتر اقدام به تجارت و صادرات انواع خرما پیارم موجود در بازار می کنند و با صادرات این محصول می‌ توانند ارز زیادی را وارد کشور کنند مهم ترین عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت این محصول میزان عرضه و تقاضای آن در بازار بوده و هر چه میزان تقاضا بیشتر باشد، قیمت نهایی محصول افزایش پیدا می‌ کند و توصیه ما برای خرید عمده آن است که در زمان برداشت این محصول اقدام به خرید کنید تا هزینه کمتری را صرف خرید کنید.

فروشگاه های معتبر می توانند لیست قیمت خرما پیارم را به دست‌ شما برسانند و شما با دریافت لیست قیمت این محصول بر اساس بودجه و نیازی که دارید، اقدام به خرید کنید و از کیفیت و بهداشتی بودن این نوع خرما اطمینان داشته باشید.

نوع فله ای خرما پیارم نسبت به نوع بسته بندی شده ارزان تر می باشد زیرا شما هزینه‌ ای را بابت بسته بندی این محصول پرداخت نخواهید کرد و افرادی که به مسئله قیمت محصول اهمیت می‌ دهند، خرما پیارم فله می تواند بهترین انتخاب برای خرید به شمار رود.

قیمت خرما پیارم

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *