خرما زرد زاهدی صادراتی جز معروف‌ ترین ارقام خرما در استان بوشهر است معمولاً این محصول به صورت بدون واسطه مورد خرید و فروش واقع می‌ گردد.

آشنایی با خرما زرد زاهدی

در استان‌ های جنوب کشور خرماها با تنوع بالا تولید می‌ شوند و هر کدام از آنها دارای ویژگی‌ های خاصی هستند. یکی از پرطرفدارترین نوع خرما در بازار خرما زرد زاهدی است. این نوع خرما دارای ظاهر بیضی شکل بوده و انتهای آن کاملاً تیز و باریک می باشد. زمانی که کشاورزان اقدام به برداشت این محصول از نخلستان‌ ها می‌ نمایند، اواسط شهریور تا اواسط مهرماه است. نمونه صادراتی خرما زرد زاهدی در شهرستان دشتستان کشت می شود. میزان تولید خرما زاهدی در این شهرستان به گونه‌ ای است که علاوه بر پوشش نیاز داخلی، صادرکنندگان اقدام به صادرات این محصول به دیگر کشورها می‌ نمایند. خرما زاهدی که در استان بوشهر برداشت می‌ گردد، از نظر کیفیت توانایی رقابت با دیگر ارقام صادراتی خرما را دارد.

بافت نیمه خشک این محصول سبب افزایش میزان ماندگاری آن در هنگام نگهداری می‌ شود. خرما زرد زاهدی، همچون خرما کبکاب یا خرما مضافتی، نیاز به شرایط خاصی برای نگهداری دارد. بسته‌بندی وکیوم این محصول، نگهداری آن را آسان می‌کند. البته، دما و رطوبت محیط نیز تأثیر اندکی بر این بسته‌بندی دارند.

خرما زرد زاهدی

فواید خرما زاهدی

خرما زاهدی در زمره مفیدترین خرماها قرار می‌ گیرد زیرا غنی از ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن می‌ باشد. ویتامین‌ ها و مواد معدنی موجود در آن به حفظ سلامت بدن کمک بسیار زیادی می‌ نمایند. این نوع خرما منبع انرژی محسوب می‌ شود زیرا میزان کالری آن بالا است.

5 فایده مهم خرما زرد زاهدی

درمان یبوست: خرما به عنوان ماده غذایی ملین شناخته شده است. آزمایشات نشان می‌ دهد که افراد مبتلا به یبوست زمانی که به طور مکرر از این محصول استفاده نمایند، قادر به درمان این بیماری هستند. برای کسب نتیجه بهتر، خرما را قبل از مصرف یک شب در آب خیس کنید و صبح روز بعد ناشتا میل کنید.

خرما زرد زاهدی به دلیل آن که غنی از فیبر محلول است، موجب بهبود اجابت مزاج می‌ شود و یبوست را تسکین می‌ دهد.

حفظ سلامت و قدرت استخوان: مواد معدنی موجود در خرما این محصول را به یک ابر ماده غذایی برای مبارزه با بیماری‌ های ناتوان کننده مانند پوکی استخوان تبدیل کرده است. خرما زرد زاهدی سرشار از سلنیوم، منیزیم و منگنز بوده که تمامی این مواد معدنی موجب رشد استخوان‌ های سالم و افزایش قدرت استخوان در افراد مسن می‌ شود.

بهبود اختلالات روده: خرما زاهدی حاوی مقدار قابل توجهی نیکوتین است که در درمان انواع اختلالات روده مفید و موثر واقع می‌ شود. مصرف این محصول منجر به افزایش رشد باکتری‌ های مفید در روده می گردد. فیبرهای محلول و نامحلول موجود در خرما عمل گوارش را کارآمدتر می‌ سازند.

درمان کم خونی: میزان آهن موجود در خرما زرد زاهدی به مقداری است که آن را به یک مکمل غذایی فوق العاده برای تمامی افراد در هر سنی مبدل نموده است. افرادی که مبتلا به بیماری کم خونی هستند، بیشتر احساس خستگی و سستی می‌ کنند و با استفاده از این محصول می‌ توانند سطح انرژی و قدرت را افزایش دهند.

سلامت سیستم عصبی: افراد افراد به منظور حفظ سلامت سیستم عصبی بهتر است از خرما استفاده نمایند. پتاسیم موجود در آن منجر به عملکرد بهتر سیستم عصبی می‌ شود و سرعت و هوشیاری فعالیت مغزی را افزایش می‌ دهد.

خرما زاهدی

نکات مهم در رابطه با خرید خرما زرد زاهدی

بسیاری از افراد در هنگام خرید خرما زرد زاهدی کیفیت را مد نظر قرار می‌ دهند. در صورتی که شما باید در هنگام خرید به نشانه‌ های استانداردی که بر روی بسته‌ بندی این محصول درج شده، توجه نمایید. زیرا تنها محصولاتی دارای این نشان هستند که به صورت ارگانیک تولید شده‌ اند. خرما زرد زاهدی صادراتی بر اساس اصول استاندارد بسته‌ بندی شده‌ اند. از دیگر نکات حائز اهمیت توجه به نوع بسته‌ بندی محصول است. جنس ظروفی که برای بسته‌ بندی این نوع خرما مورد استفاده قرار می‌ گیرد، باید قادر به حفظ کیفیت محصول باشد.

شما باید در هنگام خرید خرما زاهدی به ظاهر محصول توجه نمایید. این خرما رنگ طلایی و پوست ضخیمی دارد. ظاهر این محصول به گونه‌ ای است که موجب تشویق و ترغیب افراد زیادی برای خرید به صورت عمده و در تناژ بالا شده است.

اگر شما قصد خرید خرما زرد زاهدی در تناژ بالا را دارید، بهتر است به مراکز معتبر مراجعه نمایید. مراکزی که به عنوان مرکز تامین کننده خرما زرد زاهدی شناخته شده‌ اند در تلاشند تا با ارائه بهترین خدمات میزان رضایتمندی افراد را به صورت قابل توجهی افزایش دهند.

خرمای زرد زاهدی

فروش مستقیم خرما زرد زاهدی

همانطور که می‌ دانید خرما زرد زاهدی یکی از محصولات طبیعی پرفروش به شمار می‌ رود. مراکز متعددی هستند که در حوزه پخش و فروش مستقیم این محصول فعالیت می‌ کنند. برخی از این مراکز به منظور دسترسی آسان مشتریان برای خرید، فعالیت خود را در فضای اینترنت گسترش داده‌ اند. این مراکز فروش اقدام به عرضه اینترنتی بهترین نوع خرما با قیمت مناسب و بدون واسطه کرده‌ اند.

مهمترین عامل افزایش قیمت خرما زرد زاهدی واسطه‌ ها هستند. واسطه‌ ها به دلیل آن که حاشیه سودی را برای خود خواهان هستند، موجب می‌ شوند تا تاجران اقدام به خرید این محصول با قیمت بالاتری نمایند. این شرکت عرضه کننده خرما در زمینه پخش این محصولات به صورت بدون واسطه عمل می‌ کند.

شما از طریق فروشگاه اینترنتی ما می‌ توانید محصولات مورد نیازتان را در کمترین زمان پیش خرید کنید. همچنین امکان دریافت مشاوره در زمینه فروش داخلی و صادرات برای تمامی افراد در اقصی نقاط کشور فراهم گردیده است. یکی از مهمترین دغدغه‌ های خریداران عمده، هزینه حمل و نقل محصول می باشد.

شرکت ما با ارائه گزینه‌های ارسالی متنوع، هزینه‌های حمل و نقل را کاهش داده است. مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه خود، روش ارسالی مناسب را انتخاب کنند.

علاوه بر این، محصولات خریداری شده قبل از ارسال، با بسته‌بندی مناسب، برای جلوگیری از آسیب در حین حمل و نقل محافظت می‌شوند. این امر به حفظ کیفیت محصولات و رضایت مشتریان کمک می‌کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *