از جمله ارقام صادراتی خرما، خرما پیارم ممتاز است افراد می‌ توانند آن را با بهترین کیفیت خریداری کنند برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت محصول همراه ما باشید.

آشنایی با خرما پیارم ممتاز

خرما پیارم ممتاز در دسته خرماهای دیررس قرار می‌ گیرد که معمولاً در استان هرمزگان کاشت و برداشت می‌ شود. این خرما بهترین نوع خرمای برداشت شده در جنوب کشور محسوب می‌ گردد. خرما پیارم لوکس رنگ قهوه‌ ای تیره دارد و گوشت و پوست آن به یکدیگر چسبیده‌ اند. گوشت این نوع خرما طعم لذیذی دارد. طعم لذیذ آن موجب شده تا در میان علاقمندان به خرما، جایگاه ویژه‌ ای را به خود اختصاص دهد. طبع گرم خرما پیارم سبب درمان بسیاری از بیماری ها می شود.
زمان برداشت این محصول معمولاً اوایل شهریور ماه است. در برخی از مناطق برداشت آن تا آخر آبان ماه طول می‌ کشد. ماندگاری بالای این نوع خرما در میان تمامی خرماهایی که در کشور کاشت می شوند موجب شده تا این محصول به یک محصول صادراتی تبدیل شود.
خرما پیارم ممتاز جز خرماهای خشک است اما بافت نرمی دارد که افراد می‌ توانند از آن برای تهیه و طبخ انواع غذاها و دسرها استفاده نمایند. این نوع خرمای لوکس مورد توجه و تقاضای افراد زیادی در سایر قاره‌ ها قرار گرفته است. در نتیجه سالانه حجم زیادی از این محصول به دیگر کشورها صادر می شود. کشاورزان در جنوب کشور با تولید انبوه این محصول توانسته‌ اند بخش عظیمی از بازار خرید و فروش خرما را به خود اختصاص دهند.

خرما پیارم ممتاز

ارزش غذایی خرما پیارم ممتاز

خرما پیارم از ارزش غذایی بالایی برخوردار است که از جمله خواص کلی این محصول می‌ توان به کنترل بیماری‌ هایی مانند دیابت، بیماری های گوارشی و تقویت عملکرد عصبی اشاره نمود.
دیابت یکی از بیماری‌های شایع در جوامع مختلف می‌ باشد که درمان آن با رژیم غذایی مناسب ممکن است. خرما پیارم با افزایش میزان تولید و ترشح انسولین در خون می‌ تواند به کنترل بیماری دیابت کمک شایانی نماید.
خرما سرشار از قند طبیعی گلوکز، فروکتوز و ساکاروز است در نهایت موجب افزایش میزان انرژی بدن می‌ شود. به عبارتی می‌ توان بیان نمود خرما از انرژی بسیار بالایی برخوردار است. مصرف روزانه خرما احساس شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد.
امروزه بسیاری از افراد به حفظ سلامت دهان و دندان‌ هایشان اهمیت بسیار زیادی می‌ دهند به همین علت با مصرف مداوم این محصول سبب تقویت مینای دندان‌ های خود می‌ شوند. این میوه مغذی به دلیل آن که حاوی فلوراید است از پوسیدگی دندان‌ ها پیشگیری می‌ نماید.
خرما سرشار از فیبر بوده و فیبر موجود در آن موجب حفظ سلامت معده و روده می‌ شود. افرادی که به صورت منظم از این محصول در رژیم غذایی خود استفاده می‌ نمایند، موجب پاکسازی دستگاه گوارش خود از هرگونه باکتری‌ های مضر می‌ شوند. زمانی که دستگاه گوارش از هرگونه باکتری مضر پاکسازی می‌ شود، عملکرد باکتری‌ های مفید تقویت می‌ شود.
تحقیقات علمی این موضوع را ثابت کرده که خرما موجب تقویت قوای جنسی می شود و در درمان ناباروری مردان تاثیر بسزایی دارد. این محصول در پیشگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر بسیار مفید است و در بهبود عملکرد سیستم عصبی بسیار مفید می باشد.

خرما پیارم

عوامل موثر در تعیین قیمت خرما پیارم

قیمت خرما پیارم نسبت به دیگر خرماها در کشور اندکی بالاتر است. زیرا سطح زیر کشت این محصول کم بوده و میزان تقاضای آن در بازار بسیار زیاد است. مهمترین عامل افزایش قیمت این محصول تولید کم آن در استان‌ های جنوبی می‌ باشد.
خریداران عمده معمولاً در زمان برداشت این محصول اقدام به خرید می‌ نمایند. زیرا در این هنگام قیمت این محصول در پایین‌ ترین سطح خود قرار دارد. شرکت‌ های تامین کننده و کارگاه‌ های بسته‌ بندی به صورت مستقیم در فصل شهریور تا آبان این محصول را از کشاورزان خریداری می کنند. اگر شما می‌ خواهید این محصولات را با قیمت مناسبی خریداری کنید، بهترین زمان برای خرید، فصل برداشت محصول است.
از دیگر عواملی که منجر به تغییر قیمت خرما پیارم موجود در بازار می شوند، برند توزیع کننده، نحوه بسته‌ بندی، رنگ و کیفیت محصول است. به عبارتی می‌ توان بیان نمود خرما پیارم ممتاز جز گران قیمت‌ ترین نوع خرما به شمار می‌ روند؛ زیرا از بالاترین درجه کیفیت برخوردار هستند و توجه افراد زیادی را برای خرید جلب می‌ نمایند.
خرما پیارم را می‌ توانید به صورت بسته‌ بندی شده و یا فله‌ ای خریداری کنید. البته نوع بسته‌ بندی آن قیمت بالاتری نسبت به نوع فله ای دارد. علت این موضوع آن است که شرکت ها هزینه‌ ای را برای بسته‌ بندی صرف می‌ کنند. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که نوع بسته‌ بندی این محصول از بهداشت و کیفیت بالاتری برخوردار است.

خرمای پیارم ممتاز فله ای

خرید آنلاین خرما پیارم ممتاز

در گذشته بسیاری از افراد به منظور تهیه و خرید محصولات مورد نیاز خود به بازارها به صورت حضوری مراجعه می‌ نمودند و وسایل مورد نیازشان را تهیه می‌ کردند. امروزه در تمامی جهات زندگی تغییر و تحول ایجاد شده و روند خرید و فروش دستخوش تغییرات متعددی شده است.
مزایای منحصر به فرد خرید آنلاین خرما پیارم ممتاز سبب شده تا امروزه افراد از این طریق اقدام به خرید محصولات مورد نیازشان نمایند. مهمترین مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی صرفه‌ جویی در زمان و هزینه است. زیرا افراد می‌ توانند با مراجعه به فروشگاه‌ های اینترنتی از قیمت روز محصول مطلع شوند و با پرداخت هزینه کمتر محصولاتی درجه یک را خریداری کنند.
فروشگاه‌ هایی که در بستر اینترنت فعالیت دارند با عرضه بهترین نوع محصولات خود موجب رضایتمندی مشتریان شده‌ اند. در واقع می‌ توان بیان نمود که این فروشگاه‌ ها بهترین محصولات را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌ دهند تا بتوانند میزان فروش خود را افزایش دهند.
خرما پیارم ممتاز و لوکس که در این مجموعه به فروش می‌ رسد از بالاترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت ممکن برخوردار است. فروشگاه معتبر ما بر روی اکثر محصولات خود تخفیف‌ های هیجان انگیزی اعمال می کند و موجب ترغیب مشتریان برای خرید عمده می شود. به منظور ثبت سفارش محصولات مورد نیازتان می‌ توانید به این مجموعه مراجعه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

خرما پیارم درجه یک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *