یکی از مشهور ترین خرماهای ایرانی خرما خاصویی است که ثمره آن در استان بوشهر بیشتر است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت خرما خاصویی

پارامترهای گوناگونی در تعیین قیمت خرما خاصویی نقش دارند که از جمله این عوامل می توان به زمان خرید و درجه کیفی خرما اشاره کرد.

معمولاً خرما خاصویی درجه یک و با کیفیت دارای قیمت گران تری هستند و نوع صادراتی از این خرما در بازار وجود دارد که ارزش غذایی بالایی دارد و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

خرما خاصویی درجه یک و اعلا به دلیل داشتن ظاهر مشتری پسند، فروش مطلوبی را در بازار به خود اختصاص داده است.

این خرما به دو دسته تر و مرطوب دسته بندی می شوند که شیره بسیار زیاد خرما خاصویی سبب شده تا شرایط نگهداری آن خاص باشد.

تعیین قیمت خرما خاصویی بر اساس فاکتورها و عوامل گوناگون توسط کارشناسان و رئیس اتحادیه این صنف سبب شده تا این محصولات با قیمت مناسبی در بازار عرضه شود.

بسته بندی بهداشتی خرما خاصویی سبب حفظ طعم و مزه لذیذ آن شده است و همان طور که می دانید قیمت نهایی خرما خاصویی به میزان خرید متقاضیان بستگی داشته و معمولا محصولاتی که به صورت عمده معامله می شوند، از قیمت ارزان تری برخوردارند.

بازار فروش خرما خاصویی جز بازارهای پر سود و پر رونق محسوب شده و تمامی افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه خرید و فروش خرما و مشتقات خرما فعالیت دارند معتقدند که امروزه میزان تقاضا برای خرید افزایش پیدا کرده است.

طعم خرما خاصویی شبیه به خرمای پیارم بوده و این نوع خرما به دلیل دارا بودن قیمت مناسب و ارزان و ارزش غذایی بالا جزء خرماهای پرطرفدار می باشد.

خرما خاصویی شیره دار

مزه شیرین خرما به دلیل شیره دار بودن آن است و هرچه میزان شیره موجود در خرما خاصویی بیشتر باشد طعم آن لذیذ تر بوده و خواص بالایی دارد.

خرما خاصویی شیره  دار سهم بسیار بالایی از صادرات را به خود اختصاص داده و این محصولات پس از بسته بندی در اوزان مختلف به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور می رسند.

این نوع خرماها پس از آن که برداشت می‌ شوند به کارخانجات معتبر جهت بسته‌ بندی و توزیع مستقیم ارسال می شوند و این کارخانه جات با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و تکنولوژی روز دنیا اقدام به درجه بندی این محصولات از نظر کیفیت و قیمت می نمایند.

خرما خاصویی برندهای مختلفی دارد و در استان های مختلف از کشور کاشت و برداشت می شود و به همین علت است که دارای انواع مختلفی بوده و افراد می توانند بهترین نوع آن را تهیه کنند.

افرادی که آگاهی کامل درباره خواص و ارزش غذایی انواع خرما مخصوصاً خرما خاصویی  دارند تمایل بیشتری برای تهیه و خرید این محصولات داشته و میزان خرید آنها بالاتر است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هر ساله کشور ما سهم بسیار بالایی از صادرات خرما به بازار بین المللی را به خود اختصاص می دهد و از این طریق سبب رونق چرخه تولید می شود.

این نوع خرما که به خرمای خاصه معروف می باشد طرفداران زیادی در کشورهای حوزه خلیج فارس دارد و همچنین تعداد بسیار زیادی از کشورهای اروپایی خواهان و خریدار این محصول هستند.

شناخت مردم نسبت به این نوع خرما روز به روز در حال افزایش می باشد و این نوع خرما علاوه بر کیفیت بالایی که دارد می‌ تواند موجب حفظ سلامت بدن شود و از ابتلا افراد به انواع بیماری ها پیشگیری کند.

استفاده از دستگاه های مجهز برای بسته بندی و عرضه این محصولات به بازار بین المللی موجب دریافت مجوزهای ملی شده و این محصولات در طرح‌ های جدیدی بسته بندی و عرضه می شوند و از قابلیت وکیوم برخوردار می باشند.

فروشگاه های معتبر برای کسب سود مناسب و عرضه بدون واسطه این محصولات اقدام به راه اندازی وب سایت فروش کرده‌ اند و برای آن که بتوانند رضایت و اعتماد مشتریان و خریداران را جلب کنند محصولاتی درجه یک و ارگانیک را عرضه کرده‌ اند.

فروش خرما خاصویی

بازار فروش خرما خاصویی جز بازارهای داغ محسوب شده و میزان تقاضا برای خرید این محصولات افزایش چشمگیری دارد که شما می توانید بر حسب بودجه و توانایی مالی حجم زیادی از خرما خاصویی را تهیه کنید.

اطلاعاتی که در این زمینه به شما در انتخاب محصول مناسب کمک می‌ کند از طریق کارشناسان فروش قابلیت دریافت دارند.

خرما خاصویی درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه و با بالاترین کیفیت عرضه می شوند و موجب تشویق و ترغیب افراد زیادی در بازار برای خرید عمده شده‌ اند.

مسئله کیفیت خرما خاصویی خریداری شده برای تمامی خواهان و مشتریان حائز اهمیت بوده و اهمیت بالای این موضوع سبب می‌ شود تا فروشندگان کیفیت محصولات خود را افزایش دهند و به طور کلی هدف آن ها جلب اعتماد خریداران است.

فعالیت گسترده فروشندگان و تولیدکنندگان انواع خرما در فضای مجازی سبب می‌ شود تا افراد بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و پیدا کردن فروشگاه این محصولات را ظرف مدت زمان کوتاه سفارش دهند.

امکان سفارش خرما خاصویی به صورت آنلاین از طریق فروشگاه های اینترنتی وجود داشته و مزیت های بسیار زیاد خرید اینترنتی موجب افزایش محبوبیت آن شده است.

افراد بدون هیچ گونه دغدغه و با چند کلیک ساده قادر به ثبت سفارشات خود هستند و می توانند انواع محصولات را از طریق این فروشگاه ها به آسانی مشاهده کنند و اقدام به مقایسه آن ها از نظر درجه کیفی و قیمت نمایند.

این محصولات در انبار های مناسبی نگهداری می شوند و تمامی استانداردهای وزارت بهداشت در زمان تهیه و نگهداری این محصول کاملاً رعایت شده و خیال شما از بابت کیفیت آن آسوده می باشد.

خرما خاصویی به دلیل برخورداری از رطوبت بالا باید در دمای مناسبی نگهداری شود و هزینه نگهداری این محصولات در طول سال بسیار مناسب بوده به همین خاطر است که شما در تمامی فصول سال دسترسی آسانی برای خرید این محصول خواهید داشت.

خرما خاصویی اگر برای عرضه و توزیع به بازار داخلی بسته بندی شود وزن های متفاوتی بین ۲ الی ۳ کیلو دارد و برای صادرات از بسته بندی های ۶ کیلویی و ۱۰ کیلویی برخوردار است.

فروش خرما خاصویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *