کشور ما دومین تولید کننده انواع خرما در جهان شناخته شده به همین علت قیمت خرما مضافتی عمده به صورت بدون واسطه کاملاً مقرون به صرفه است.

 

معرفی خرما مضافتی

خرما مضافتی به دلیل طعم و مزه لذیذ از محبوبیت بالایی برخوردار است. این نوع خرما در سردخانه‌ ها به صورت رطب نگهداری می‌ شود به همین دلیل به رطب مضافتی معروف شده است. ایده‌ آل‌ ترین رنگ برای خرما مضافتی درجه یک، رنگ مشکی است. خرماهایی که از بالاترین کیفیت برخوردار هستند، رنگ مشکی دارند. میزان رطوبت مطلوب این گونه از خرما با توجه به زمان برداشت و منطقه کشت آن متغیر بوده اما به طور کلی رطوبت آن بین ۱۴ تا ۳۶ درصد در نظر گرفته شده است.

شهرستان بم و روستاهای اطراف آن نوع درجه یک این محصول را روانه بازار می‌ کنند. به طوری که کیفیت محصولاتی که در این شهرستان کاشت می‌ شوند در مقایسه با خرماهای سایر مناطق بی نظیر است. خرما مضافتی اندازه درشت‌ تری نسبت به ارقام دیگر خرما دارد و سایز خرما بازار پسندی آن را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد.

خرماهایی که از رطوبت کمتری برخوردار هستند، قابلیت نگهداری در محیط اتاق را دارند. اما باید دقت نمود که شرایط نگهداری این گونه از خرما اندکی متفاوت بوده و افراد برای نگهداری طولانی مدت باید آن را در مکان خنک نگه دارند. نگهداری این محصول در یخچال موجب حفظ طعم و مزه آن می‌ شود. خرما مضافتی عمده به صورت ارگانیک تهیه شده و ارگانیک بودن آن به سلامت بدن کمک  می کند.

خرما مضافتی

شیوه های حمل و نقل خرما مضافتی عمده

اواخر فصل تابستان در شهرستان بم و روستاهای اطراف آن زمان حساسی است. در این هنگام کشاورزان اقدام به برداشت خرما می نمایند. این محصول به صورت کاملا استاندارد و به شیوه اصولی نگهداری و بسته‌ بندی می‌ شود. بهره گیری از استانداردهای مناسب برای بسته‌ بندی این محصول تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت آن دارد.

خرما مضافتی عمده پس از برداشت با استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب به سایر نقاط کشور ارسال می‌ شود. بهره‌ گیری از بهترین و استانداردترین وسایل از طریق حمل و نقل زمینی و حمل و نقل هوایی موجب می‌ شود که این محصولات با کیفیتی مطلوب به دست مصرف کنندگان برسند. سردخانه‌ هایی که برای نگهداری این محصولات انتخاب می‌ شوند از سیستم تهویه مناسبی برخوردار هستند. همچنین این سردخانه‌ ها مجهز به قسمت شستشو و همچنین طبقه بندی استاندارد می باشند.

خرما مضافتی عمده در بسته‌ بندی وکیوم به دست مصرف کنندگان می‌ رسند. به همین علت است که عاری از هرگونه آلودگی هستند و افراد با خیالی آسوده اقدام به تهیه محصول می‌ نمایند. این محصولات دارای تمامی مجوزهای ملی و بین المللی هستند به همین خاطر علاوه بر بازار داخلی روانه بازار بین‌ المللی می‌ شوند. تجارت این محصول جز تجارت‌ های پربازده محسوب می‌ شود زیرا افراد در کشورهای همسایه و اروپایی تمایل زیادی به استفاده از آن در برنامه غذایی خود دارند.

خرما مضافتی بم

عوامل تعیین کننده قیمت خرما مضافتی عمده 

عواملی مانند سایز خرما، درصد رطوبت و میزان شیره آن رنگ ظاهری محصول، عوامل تعیین کننده قیمت خرما محسوب می شوند. خرما مضافتی عمده که از بالاترین درجه کیفیت برخوردار است به گونه‌ ای بسته‌ بندی می‌ شود که محصول ظاهر خود را حفظ می‌ کند. به عبارتی معمولاً محصولاتی که درجه یک هستند از قیمت گرانتری برخوردارند. ای گونه خرما کماکان پرفروش‌ ترین محصول در کشور شناخته شده است.

نحوه خرید خرما مضافتی عمده در قیمت نهایی آن موثر و واقع می‌ گردد. اگر شما محصولاتی را که مد نظر دارید از مراکز تامین کننده به صورت مستقیم خریداری کنید، هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. پرداخت هزینه کمتر به نفع شما مشتریان و خریداران از لحاظ اقتصادی می‌ باشد. در نتیجه توصیه ما برای خرید خرما مضافتی عمده با قیمت ارزان، خرید مستقیم از مراکز پخش محصول است.

میزان عرضه این محصول باید به گونه‌ ای باشد که تاجران باید بتوانند علاوه بر تامین نیاز داخلی، حجم زیادی از این محصول را به دیگر کشورها صادر کنند. صادرات خرما که جز محصولات غیر نفتی است در ارزآوری کشور تاثیر بسزایی دارد. زمانی که میزان صادرات این محصول افزایش یابد و میزان عرضه آن به بازار داخلی کم شود، قیمت آن با افزایش قابل توجهی روبرو می‌ گردد.

مراکز پخش خرما اقدام به عرضه این محصول با قیمت رقابتی می نمایند. قیمت مناسب این محصول در فصل برداشت سبب افزایش میزان تقاضا شده است. امروزه خریداران عمده به دنبال خرید محصولاتی ارگانیک و با کیفیت هستند.

خرما مضافتی درجه یک

خرید بهترین خرما مضافتی عمده

فروش خرما مضافتی عمده با قیمت‌ های مختلف در فروشگاه‌ های معتبری که در سراسر کشور فعالیت می‌ کنند، سبب دسترسی آسان خریداران عمده برای خرید شده است. یکی از بزرگترین دغدغه‌ های خریداران عمده تهیه این محصول در تناژ بالا و با قیمت مناسب است. مراکز عرضه کننده به منظور حفظ رضایت مشتریان محصولاتی را به دست آنها می‌ رسانند که دارای کیفیت مرغوب و قیمت ارزان هستند.

در هنگام خرید این محصول بیشتر خریداران به ظاهر آن توجه ویژه‌ ای دارند و معمولاً برای خرید خرماهایی جذب می‌ شوند که پرس نشده و به هم نچسبیده اند. خرماهای تازه و درجه یک علاوه بر ظاهر مطلوب دارای ارزش غذایی بالایی هستند. نگهداری و حمل و نقل مناسب این نوع ماده غذایی موجب ترغیب و تشویق افراد برای خرید می‌ شود. افراد می‌ توانند اقدام به خرید خرما مضافتی عمده به صورت بسته بندی شده و یا فله‌ ای نمایند. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر فروشگاه‌ های معتبری را مد نظر ندارید بهتر است از خرید فله ای محصول خودداری نمایید.

عرضه آنلاین و اینترنتی شرایطی را برای مشتریان فراهم نموده است که آنها می‌ توانند در مدت زمان کوتاه و بر حسب نیازی که دارند، اقدام به خرید کنند. همچنین امکان مقایسه محصولات از لحاظ قیمت و کیفیت برای افراد فراهم شده است. در نتیجه آن ها می‌ توانند بر اساس بودجه و توانایی مالی ظرف کوتاه‌ ترین زمان اقدام به خرید کنند. فروشگاه اینترنتی ما  بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. برای ثبت سفارش محصولات مورد نیازتان کافی است با شماره تماس مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *