بهترین و با کیفیت ترین خرما را می توان خرما پیارم شناسایی کرد که از شهرت برخوردار است و به صورت کیلویی نیز در اختیار مشتریان می باشد قیمت این نوع خرما با در نظر گرفتن وزن و درجه بندی آن متفاوت می باشد.

قیمت خرما پیارم کیلویی

خرما پیارم کیلویی

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]قیمت خرما پیارم  به دلیل معروفیت و علاقه افراد بیشتر شده است اما  این دلیل بر عدم تهیه آن و استفاده از خواص فراوان آن نخواهد شد چون خرما پیارم  بسیار طعم و ظاهری شیک دارد. انواع  این خرما به دو صورت می باشد. پیارم مشکی و پیارم طلایی. پیارم مشکی مزه ضعیف و دلنشینی دارد و مانند خرماهای دیگر شیرینی زیاد و دهن زنی را ندارد. خرما پیارم طلایی طعم قوی تر و البته قیمت پایین تری نسبت به پیارم مشکی دارد، با این وجود، یک خرمای لاکچری و جذاب تلقی‌ می شود.[/highlight-paper]

با اطلاعاتی که محققان در زمینه خرما به دست آورده اند، در می یابیم که این تعصب اعراب نسبت به خرما، چندان هم بی دلیل نیست. می توان گفت رایج ترین و محبوب ترین خاصیت خرما، خاصیت انرژی زا بودن آن است.طبیعت خرما پیارم گرم است و یک مصلح خوب برای غذاهای سرد نبیذ باشد، استفاده خرمای پیارم با شیر علاوه بر داشتن کلسیم بالا و جذب پروتئین بهتر یک غذای کامل است.

خرما پیارم نسبت به خرماهای دیگر قیمت بالا تری دارد و جزو گران ترین خرماها محسوب می شود، با این وجود این خرما از طرفداران زیادی برخوردار است که مصرف این خوراکی را در برنامه روزانه خود گنجانده اند. برای خانمهای باردار مصرف خرما پیارم مشوق رشد و تقویت جنین می شود. خرما پیارم به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی از ویتامین A می تواند گزينه خوبی برای تقویت قدرت بینایی باشد و عملکرد بینایی چشمها را بهبود بخشد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]محل کشت این  خرما  پر خاصیت و چگونگی رشد آن را می خواهید بدانید، باید مسیر شهر زیبای هرمزگان را به شما نشان دهیم، این خرما برای این که به عمل بیاید و رشد پیدا کند نیازمند طی کردن فرایند، عملکرد و آب و هوای مخصوصی است، شهر هرمزگان همه امتیازهای موجود را در خود جای داده و عامل رویش خرما پیارم مرغوب و درجه یک می باشد.[/hwgold-dash]

فواید خرما پیارم نیز مانند دیگر خرماها به پیشگیری از آلزایمر، تسکین اعصاب، بهبود مشکلات گوارشی و روده، درمان دیابت، مشکلات جنسی و غیره تقسیم می شود. خرما پیارم گوشتی و خوشمزه است و هسته نسبتا بلندی دارد.

قیمت خرما پیارم کیلویی

هر خرما تقریبا بیست کالری دارد و مصرف آن برای افراد مبتلا  به اضافه وزن نه تنها مشکلی ایجاد نمی کند، بلکه با مداومت در مصرف آن مشوق تناسب اندام این بزرگواران می شود. مصرف خرما با معده ی خالی و به شکل ناشتا کرم روده را از بین می برد، اگر دچار کرم روده هستید، یقینا استفاده خرما به صورت ناشتا از تجویزات پزشک شما بوده است. شاید برایتان جالب باشد که خرما حجم و کیفیت خون را افزایش می دهد و به مرور سبب درمان کم خونی می شود.

خرما برای تقویت قلب یک داروی قوی و بااهمیت است چرا که با اکسیدانهایی که درون خود جای داده مانع سخت شدن شریانها می شود و با حذف کلسترول تا حد امکان خطر بیماریهای قلبی را کاهش می دهد.

باید بدانید خرما پیارم منبع خوبی از پتاسیم است، عدم مصرف پتاسیم از عوامل ایجاد سنگ کلیه است، از دیگر محاسن دریافت پتاسیم از طریق مصرف خرما جلوگیری از بروز آسیب های مغزی است. همانطور که اشاره شد خرما پیارم منبع خوبی از فیبر است که به عملکرد و حرکت بهتر روده کمک می کند، اما باید در نظر داشته باشید، که مصرف زیاد خرما زیانهای با خود به همراه خواهد داشت.

قیمت خرما پیارم کیلویی

قیمت خرما پیارم

هر خوراکی و مواد غذایی بی رویه مصرف شود خسارت هایی به همراه دارد و از  عوارض مصرف بی رویه خرما می توان به ایجاد جوش اشاره کرد، خرما تغذیه مناسبی برای تناسب اندام است اما استفاده نابجا و بسیار آن مشوق اضافه وزن می شود چرا که از کالری بسیار بالایی برخوردار است. مصرف خرما در کودکان و خردسالان باید با برنامه ریزی باشد و به هیچ عنوان زیاده‌روی صورت نگیرد.

خرما با قند طبیعی و سرشاری که دارد افزایش انرژی در بدن را تأمین می کند، خرما پیارم از پروتئین بالاتر و متراکم تر نسبت به دیگر خرماها برخوردار است و مصرف آن حدودا تمام نیازهای بدن را رفع می کند. از دیگر خواص خرما کمک به استحکام و سلامت نگه داشتن دهان و دندان می باشد.

شاید با مطالعه این مطالب به نکاتی دست یافته باشید، که استفاده از خرما پیارم خواصی دارد که توانایی بر طرف کردن گوشه ای از مشکلاتی که موجب عدم سلامتی بدن شما شده را درمان می کند، ما خرما پیارم را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت نسبت به دیگر عرضه کنندگان به توزیع رسانده ایم تا توانسته باشیم نقشی در حفظ سلامتی شما داشته باشیم، تا کنون، ما موفق به کسب رضایت مشتریان این مجموعه شده و با ارائه بهترین خدمات موجب خشنودی آنها شده ایم.

خرما کلسترول بد را تا حد زیادی کاهش می دهد و اگر جانشین مصرف قندها و شیرینیهای متفرقه شود، اثر بیشتری نیز می گذارد. از مهم ترین عوامل معروفیت خرما افزایش و تقویت قوای جنسی در مردان می باشد، متاسفانه ناباروری از رایج ترین بیماریهایی است که امروزه میان مردان وجود دارد، خرما، به تولید اسپرم در بدن کمک می کند و سطح آن را تا مقدار قابل توجهی بالا می برد.

جالب است بدانید خرما دربرگیرنده فلوراید است و از آسیب رسیدن، کرم خوردگی و فساد دندان خودداری می کند. خرما روند جذب پروتئین را بالا میبرد  ورزشکاران حرفه ای که مقادیر فروانی پروتئین را مصرف می کنند، برای جذب بهتر از مصرف خرما غافل نمی شوند.

خرما، دستگاه گوارش را تقویت می کند و روند هضم را بهبود می بخشد، این میوه با پاکسازی باکتریهای موجود در دستگاه گوارش کمک خوبی می کند، خرما از فیبر بالایی برخوردار است که مشوق می شود درمان خوبی برای بیماری یبوست باشد. همانطور که اشاره شد خرما باکتریهای زیان‌آور روده را پاکسازی می کند، اما باید دانست، که خرما به تقویت باکتریهای مفید نیز کمک خوبی می کند.

حتما تاکنون آگاه شده اید قیمت خرما پیارم کیلویی در بازار دچار افزایش چشم گیری شده. خرما از دوست‌داشتنی ترین خوراکیهای مورد استفاده افراد محسوب می شود که از خواص و منافع بالایی برخوردار است. در عربستان، اعراب مصرف زیادی از خرما دارند و معتقد هستند خرما مستقیما انرژی خورشید را دریافت می کند

خرما منشا ویتامینها است و بهی تنهایی یک مکمل ویتامینه تمام عیار می باشد، اگر مصرف داروهای مولتی ویتامین را در برنامه خود گنجانده اید، با ثابت کردن خرما متوجه اثرات متقابلی در بدن خود می شوید.

قیمت خرما پیارم

 

خرما به بهبود مشکلات عصبی کمک می کند و یک مسکن نیرومند است، خرما یک داروی عالی برای افراد است که از عارضه های ذهنی رنج می برند و مبتلا   به فراموشی یا بیماری آلزایمر هستند. اگر شما هم می خواهید خرما پیارم را با کیفیتی متفاوت و ارزنده مصرف ‌کنید، می توانید با رجوع‌کردن به وبسایت ما به صورت آنلاین، این کالا را سفارش دهید و های با حضور در مجموعه ما آن را خریداری کنید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *