یکی از خرماهای شناخته شده و مقوی که در دنیا شهرت دارد، خرما کبکاب است و در دو نوع رطب و خارک مصرف می شود.

 

قیمت عمده خرما کبکاب

قیمت عمده خرما کبکاب در بازار نسبت به قیمت خرده و جزئی بسیار ارزان تر می باشد و خریدی کاملا اقتصادی محسوب می شود.

قیمت یک کیلوگرم خرما کبکاب در بازار داخلی حدودا ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است شما مشتریان می توانید برای اطلاع از نرخ روز این محصول و خرید عمده از طریق فروشگاه های معتبر اقدام کنید.

در کشور ما تنوع بسیار بالایی در خرما وجود دارد و یکی از محبوب‌ ترین و پرفروش‌ ترین خرما، خرما کبکاب بوده و این نوع خرماها با قیمت های مختلفی عرضه می شوند.

علت تفاوت قیمت خرما کبکاب درجه کیفیت آن است و معمولاً خرماهایی که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند گران‌ تر می باشند و افراد باید هزینه بیشتری را صرف خرید کنند.

قیمت عمده خرما کبکاب

خرما کبکاب علاوه بر محبوبیت بالا در بازار داخلی در دیگر کشورها طرفداران زیادی دارد و یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن طعم و مزه لذیذ خرما کبکاب است.

این خرما به دلیل آن که در کشور ما به صورت عمده در تناژ بالا کاشت و برداشت می شود، دارای قیمت مناسب بوده و همین امر سبب می‌ شود که مشتریان و خریداران زیادی تمایل به خرید داشته باشند.

قیمت خرما کبکاب به صورت فله و بسته بندی شده متغیر می باشد و زمانی که شما نوع فله ای خرما کبکاب را تهیه می کنید هزینه‌ ای را بابت بسته بندی آن پرداخت نخواهید کرد.

شرکت‌ های تولید کننده برای بسته بندی خرما کبکاب از دستگاه ها و ماشین آلات مجهز و مدرن استفاده می‌ کنند و استفاده از این دستگاه ها موجب افزایش و قیمت خرما بسته بندی شده می شود.

قیمت عمده خرما کبکاب

خواص خرما کبکاب

یک نوع خرمای مغزی و پر خاصیت، خرما کبکاب بوده که به عنوان برترین خرما شناخته شده است و مصرف آن در ماه مبارک رمضان به شدت توصیه شده است.

ورزشکاران و افرادی که فعالیت های روزانه زیادی دارند می‌ توانند برای تامین قوا و انرژی از دست رفته خود از خرما کبکاب در رژیم غذایی شان استفاده کنند و مصرف خرما کبکاب می‌ تواند تأثیر مطلوبی در حفظ سلامت بدن داشته باشد.

خرما کبکاب سبب درمان و پیشگیری از مشکلات قلبی و عروقی می‌ شود و میزان آهن موجود در آن بسیار زیاد است و به همین علت افرادی که دارای کم خونی هستند و از این بیماری رنج می برند می توانند از این محصول استفاده کنند.

خرما منبع غنی از کلسیم بوده که به تقویت استخوان و حفظ ساختار آن کمک بسیار خوبی می کند همچنین افرادی که می‌ خواهند از پوسیدگی دندان شان پیشگیری کنند بهتر است از این محصول استفاده نمایند.

افرادی که سیستم ایمنی بدن ضعیفی دارند بهتر است از خرما کبکاب استفاده کنند این محصول حاوی ویتامین c و آنتی اکسیدان ضروری و مورد نیاز بدن بوده و سبب تقویت سیستم ایمنی و قوای جسمی می شود.

منیزیم موجود در خرما کبکاب به تقویت سیستم عصبی کمک بسیار خوبی می کند و افرادی که دارای استرس و اضطراب زیادی در طول روز و در زمان انجام فعالیت های روزانه شان هستند نباید از مصرف خرما کبکاب غافل شوند.

خرما کبکاب خاصیت ملین و مسهل داشته افرادی که دارای بیماری‌ های گوارشی هستند بهتر است به صورت روزانه دو الی سه عدد خرما استفاده کنند خرما موجب تامین فیبر مورد نیاز بدن می شود.

خرما کبکاب به تقویت ریشه و ساقه مو کمک بسیار خوبی می کند و افرادی که دچار ریزش مو می شوند بهتر است برای تقویت فولیکول های مو های خود از این محصول استفاده کنند و سبب رشد بیشتر و بهتر موهایشان شوند.

پزشکان طب سنتی مصرف این محصولات را برای افرادی که دارای بیماری های آلرژی و یا حساسیت های فصلی هستند توصیه کرده اند، این محصول خاصیت ضد آلرژی دارد.

خواص خرما کبکاب

خرما کبکاب عسلی

یکی از ارزشمند ترین نوع خرمای موجود در بازار که طرفداران زیادی دارد خرما کبکاب عسلی بوده این نوع خرما هم از لحاظ غذایی و هم از نظر اقتصادی ارزشمند بوده و در نخلستان های زیادی این محصول کاشت و برداشت می شود.

خرما کبکاب عسلی دارای ظاهر مشتری پسند بوده این نوع خرما ها قابلیت انبارداری و نگهداری دارند و شما می توانید در سردخانه های مناسبی این محصولات را نگهداری کنید.

اندازه این نوع خرما درشت بوده و این محصولات پس از برداشت در کارخانجات معتبر با استفاده از دستگاه‌ های مجهز از نظر کیفیت ارزیابی می‌ شوند و درجه بندی این محصولات به انتخاب بهترین نوع کمک بسیار خوبی می کند.

صادرکنندگان بسیار زیادی اقدام به صادرات و تجارت خرمای کبکاب به کشورهای اروپایی را می کنند و این افراد جهت خرید مستقیم و صادرات این محصولات اقدام به خرید عمده از طریق مراکز معتبر و کارخانجات می کنند.

امروزه به دلیل آن که نوسانات زیادی در بازار وجود دارد بهتر است قبل از خرید برای دریافت لیست قیمت روز این نوع ماده غذایی از طریق مراکز معتبر اقدام کنید و سپس این محصولات را مورد معامله قرار دهید.

داشتن اطلاعات و تجربیات کافی قبل از خرید موجب انتخاب بهترین نوع محصول می شود و افرادی که اطلاعات زیادی در این زمینه دارند به آسانی بهترین و مرغوب ترین نوع کالا را خریداری می کنند.

تاجران و افرادی که دارای سابقه زیادی در زمینه تجارت این محصول هستند می‌ توانند با رعایت قوانین و مقررات مربوط به صادرات به راحتی حجم زیادی از خرما کبکاب را به دست مصرف کنندگان و متقاضیان در بازار بین المللی برسانند.

فروشگاه های معتبر در سراسر کشور در زمینه خرید و فروش خرما کبکاب فعالیت گسترده دارند و برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان محصولات ارگانیک را با قیمت مناسب عرضه کرده‌ اند.

از جمله مسائلی که موجب جلب نظر خریداران و تشویق و ترغیب آن ها برای خرید عمده و کلی می شود، مسئله کیفیت و قیمت خرما است.

خرما کبکاب علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار می باشد و به صورت عمده و در تناژ بالا معامله می شود.

خرما کبکاب عسلی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *