قیمت خرید خرمای کبکاب درجه یک در بهترین فروشگاه ها با توجه به عوامل گوناگونی متغیر می باشد با این حال به دلیل فروش مستقیم و بی واسطه قیمت فروش آن در این مرکز بسیار مناسب تر از سایر مراکز است و این محصول با بسته بندی متنوع و در اندازه های مختلف به بازار عرضه می گردد تا نیاز مشتریان گرامی را برطرف نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات کلی و شرایط نگهداری خرمای کبکاب و نحوه فروش آن آشنا شوید و سپس با آگاهی کامل اقدام به خرید این محصول نمایید.

معرفی ارزان ترین نوع خرما در بازار

معرفی ارزان ترین نوع خرما در بازار

خرمای کبکاب درجه یک خدری یا شکری بدون شک برای هر ایرانی یک نام آشنا به نظر می رسد و این نوع خرما به رنگ قهوه‌ای خاص و به همراه شهد است که در بسته بندی های با کیفیت عنوان محصولی صادراتی به کشورهای همسایه ایران و کشورهای اروپایی صادر می شود و باید توجه داشته باشید که شیرینی خرمای کبکاب به دلیل داشتن شهد فراوان زننده نیست و گوشت خرما به دلیل شهد فراوان به هسته آن چسبیده است. هزینه ترخیص کاری و مدژول می تواند در قیمت خرید انواع کبکاب تاثیر بگذارد قابل ذکر است که میزان کالری موجود در 100 گرم خرمای کبکاب 282 کیلوکالری می باشد و همچنین بعضی از خرماها فاقد چربی اشباع و کلسترول است اما در عوض دارای مقدار فراوانی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی را در خود دارد و اینها امکان دارد که قیمت مناسبتری نسبت به انواع دیگر خرما ها مثل خرما کبکاب دارد پس کسانی که می خواهند خرما با قیمت ارزان‌تری را تهیه کنند حتما این نوع خرما را خریداری کنند.

بارزترین مشخصه های خرمای با کیفیت

بارزترین مشخصه های خرمای با کیفیت

اندازه خرمای کبکاب درجه یک رنگ و سلامت بافت کرم خوردگی و له شدگی و همچنین ترشیدگی و شکرک زدگی و حضور میکروارگانیسم های بیماری زا و افزایش دهنده روند فساد از مهمترین و بارز ترین مشخصه های خرمای با کیفیت می باشد و پیش از بسته بندی و عرضه محصول به بازار بررسی و تعیین خواهند شد. به طور کلی می‌توان نشانه های بی کیفیت بودن و نامرغوب بودن خرما را به چند روش تعیین کرد که در زیر به آن اشاره می کنيم.یکی از مهمترین نشانه های عدم مرغوبیت خرما شکرک زدن و ایجاد کریستال های رنگی ساختار پوست و گوشت و خرما است نکته دوم فساد میکروبی و ترش شدن خرما به دنبال رشد مخمر ها و کپک باکتری های مولد تخمیر در خرما است نکته سوم کرم خوردگی خرما می باشد که این مورد حالتی ناخوشایند و نشان دهنده عدم مرغوبیت خرما به دنبال فرایند ناصحیح انبار کردن در شرایط نامناسب است.

مهم ترین ویژگی خرمای کباب چیست؟

مهم ترین ویژگی خرمای کباب چیست؟

خرمای کبکاب درجه یک همانند سایر خرما های تولیدی ایران یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین خرماها در کشور به حساب می آید و همچنین این خرما در کشور ایران مصرف بالایی دارد و توانسته است توجه بازارهای جهانی را نیز به خود جلب کند. خرمای کبکاب در جنوب ایران پرورش می یابد و یکی از محصولات درجه یک استان های خوزستان بوشهر و فارس و بعضی شهرهای دیگر می باشد.با توجه به اینکه این خرما بر خلاف سایر خرماهای تولید شده در ایران می‌تواند در برخی مناطق مختلف رشد کند بنابراین شرایط آب و هوایی مناسب برای رشد این نوع خرما در بسیاری از نقاط ایران وجود دارد. خرمای کبکاب در انواع مختلف شیره دار و بدون شیره در بازار کشور عرضه می‌شود با توجه به اینکه خرما در بازارهای جهانی باید بدون شیره عرضه شود اما در ایران اغلب مردم از نوع شیره دار آن را دوست دارند با این حال بسیاری از خریداران خارجی خرمای کبکاب ترجیح می‌دهند نوع بدون شیره این خرما را انتخاب کنند. خرمای کبکاب دارای طعم منحصر به فرد کامل شیرین و جالب می باشد به همین دلیل می تواند برای مصرف کننده حس خوبی را به همراه داشته باشد و از نظر ظاهری این خرما به صورت چسبیده به هم و اصطلاحاً پرسی موجود می باشد.

این خرما در حالتی که کاملاً رسیده باشد به رنگ قهوه‌ای تیره موجود است و در مراحل خارک و رطب به رنگ زرد است همچنین باید توجه داشته باشید که این نوع خرما در دسته بندی خرما های مرطوب قرار می گیرد و به دلیل داشتن شیره ممکن است در هنگام مصرف بسیار نرم به نظر برسد و بیضی شکل می باشد و وزن هر دانه آن بین 10 تا 18 گرم می باشد و البته وزن خرما به منطقه‌ای که خرما در آن رشد کرده باشد بستگی دارد. زمان برداشت این نوع خرما در کشور ایران در فصل تابستان در شهریور ماه و در حالی که کاملاً رسیده است آماده برداشت می باشد البته رشد این خرما به منطقه کشت نیز بستگی دارد و ممکن است تغییراتی در زمان رسیدن آن به وجود آید همچنین خرما باید پس از برداشت سریعاً در مکان های مناسب نگهداری شود چرا که شیره موجود در خرمای کبکاب ممکن است باعث فساد آن شود.

در رابطه با شرایط نگهداری خرمای کبکاب باید بگوییم که این نوع خرما به دلیل داشتن شیره و مرطوب بودن باید در شرایط مناسبی نگهداری شود و اگر می‌خواهید که این خرما را در کوتاه مدت مصرف کنید مشکلی برای نگهداری آن در دمای محیط وجود ندارد اما اگر می خواهید که این خرما را برای طولانی مدت نگه دارید باید آن را در مکان مناسب و دارای دمای مناسب نگهداری کنید همچنین برای حمل و نقل این خرما نیز باید از وسایلی استفاده شود که دارای سیستم سرمایشی مناسب برای سالم نگه داشتن خرما باشد.

باید توجه داشته باشید که این نوع خرما باید به دور از دسترس حشرات باشد چرا که به دلیل داشتن شیره و رطوبت فراوان اگر در محل مناسبی قرار نگیرد سریع محل تجمع حشرات می شود و بهتر است بدانید که دمای مناسب برای نگهداری خرمای کبکاب باید بیشتر از 5 درجه باشد. از موارد استفاده از این خرما می توان به شیرین کننده طبیعی اشاره کرد و به دلیل وجود قند طبیعی در این خرما می تواند جایگزین مناسبی برای قند و شکر معمولی باشد همچنین در تهیه انواع کیک و شیرینی جات می‌توان از این خرما به عنوان طعم دهنده و شیرین کننده استفاده فراوان کرد.

فروش فوق العاده خرمای کبکاب درجه یک با کمترین قیمت

از آنجایی که خرما از نظر غذایی بسیار غنی می باشد و یک منبع عالی برای تامین انرژی مورد نیاز در طول روز محسوب می شود طرفداران بسیار زیادی دارد و فروش فوق العاده خرمای کبکاب درجه یک و با کیفیت با کمترین قیمت بدون واسطه در این مرکز امکان پذیر است و شما می توانید برای سفارش محصول مورد نیاز خود به آدرس اینترنتی این مرکز مراجعه کرده و خرید خود را نهایی کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *