خرما استعمران خوزستان با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شود و امکان خرید بدون واسطه آن برای افراد فراهم شده است.

آشنایی با خرما استعمران خوزستان

از محبوب‌ ترین خرماهایی که در ایران و استان خوزستان کشت می‌ شود، می‌ توان به خرما استعمران اشاره کرد. این نوع خرما حاوی قند بالایی است و در دسته شیرین‌ ترین خرماها قرار می‌ گیرد. شیرینی بالای این نوع خرما سبب شده تا از آن بیشتر برای پخت انواع کیک دسر و شیرینی استفاده نمایند. گوشت خرما استعمران خوزستان به راحتی از هسته‌ اش جدا می‌ شود و نوع بدون هسته آن در بازار موجود است. این نوع خرما در سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک بسته‌ بندی و به بازار عرضه می‌ گردد.

حدود ۷۰ درصد خرما استعمران در استان خوزستان کاشت و برداشت می‌ شود. خرما استعمران خوزستان به دلیل آن که در یک منطقه مناسب کاشت و برداشت می‌ شود، طعم لذیذی دارد. همچنین میزان شیره این نوع خرما نسبت به سایر خرماها کمتر است. پایین بودن شیره خرما استعمران منجر به ماندگاری بالای محصول می‌ گردد. این محصول به دلیل برخورداری از ویژگی‌ های خاص جزء خرماهای صادراتی به شمار می‌ رود در نتیجه میزان صادرات آن به اروپا بسیار بالا است.

بهترین زمان برای برداشت این محصول اواخر شهریور ماه بوده و معمولاً برداشت آن تا اوایل مهر ماه ادامه می‌ یابد. این محصولات پس از برداشت در کارتن‌ های ۲ الی ۳ کیلویی بسته‌ بندی و روانه بازار داخلی می‌ شوند و برای صادرات از کارتن‌ های ۵ و ۱۰ کیلویی استفاده می‌ نمایند.

خرما استعمران خوزستان 

ویژگی خرما استعمران خوزستان

از مهم ترین ویژگی خرما استعمران خوزستان می‌ توان به میزان قند بالای آن اشاره نمود. قند این نوع خرما در آب حل می‌ شود و شیرینی مطلوبی را ایجاد می‌ کند. معمولاً کارخانجاتی که در حوزه تولید انواع کیک و کلوچه فعالیت دارند، از این خرما به عنوان یک شیرین کننده طبیعی استفاده می‌ نمایند.

این محصول در دسته خرماهای نیمه خشک طبقه بندی می‌ گردد. رطوبت خرما استعمران خوزستان زیر ۱۸ درصد است و شرایط نگهداری آسانی دارد. افرادی که به صورت عمده اقدام به تهیه و خرید این محصول می‌ نمایند، می‌ توانند با ایجاد یک شرایط محیطی مطلوب برای زمان طولانی‌ تری از این محصول استفاده کنند بدون آن که در طعم و یا کیفیت محصول تغییری ایجاد شود. افراد قادر به نگهداری این محصول در انبارهای سرپوشیده  با دمای محیط هستند.

شکل ظاهری این نوع خرما بیضی است و رنگ آن قهوه تیره و روشن می باشد. این محصول ظاهر مشتری پسندی دارد که مورد توجه افراد زیادی در بازار صادرات قرار گرفته است. سورت و درجه‌ بندی این محصول از دیگر ویژگی‌ های خاص آن است که افراد می‌ توانند بر اساس بودجه خود بهترین نوع محصول را خریداری نمایند.

خرما استعمران خوزستان درجه یک

 

فواید بی نظیر خرما استعمران خوزستان 

به طور کلی تمامی خرماها از ارزش غذایی بالایی برخورد دارند و حاوی مواد مغذی و مورد نیاز بدن هستند. خرما استعمران خوزستان حاوی آنتی اکسیدان فراوانی است و به عنوان یک ماده غذایی ضد سرطان شناخته می شود.

این محصول دارای منیزیم و فیبر بوده در نتیجه برای افرادی که از مشکلات گوارشی رنج می‌ برند، بهترین ماده هضم کننده غذا به شمار می آید. خرما استعمران عمل گوارش را سهل و آسان می‌ کند و سبب درمان بیماری یبوست می‌ شود.

این میوه سرشار از ویتامین و مواد مغذی بوده که منجر به حفظ سلامت بدن و افزایش میزان انرژی می‌ شود. افرادی که در زمان انجام فعالیت‌ های روزانه دچار ضعف شدید و یا سرگیجه می‌ شوند، باید در میان وعده خود چند عدد خرما مصرف نمایند.

تحقیقات نشان می‌ دهد که مصرف روزانه چند عدد خرما باعث پیشگیری التهاب در مغز می‌ شود. در نتیجه مصرف این محصول موجب کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر خواهد شد. همچنین مصرف این محصول می‌ تواند توانایی یادگیری را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. خرما استعمران خوزستان به دلیل آنکه دارای ویتامین ب۶ می‌ باشد، بهترین جایگزین برای مکمل دارویی شناخته شده است.

بسیاری از زنان و مردان با افزایش سن دچار بیماری پوکی استخوان می‌ شوند. علت ابتلا افراد به این بیماری پایین بودن میزان فسفر، پتاسیم و کلسیم استخوان است. خرما به دلیل آنکه دارای این مواد معدنی است می‌ تواند به راحتی از مشکلات مربوط به استخوان‌ ها پیشگیری نماید.

مصرف این محصول برای بهبود افرادی که مبتلا به بیماری اعصاب و روان هستند، مفید و موثر است. فسفر موجود در خرما در تقویت سلول‌ های عصبی تاثیر بسزایی دارد. فواید و خواص منحصر به فرد خرما آن را به یک ماده غذایی پرطرفدار تبدیل کرده است.

خرما استعمران

قیمت بهترین خرما استعمران 

خرما استعمران خوزستان که بهترین نوع خرمای موجود در بازار شناخته شده است، با قیمت مناسبی به فروش می‌ رسد. قیمت این محصول بر اساس ویژگی‌ های مختلفی مشخص می‌ گردد و مهم‌ ترین عاملی که می‌ تواند در تعیین قیمت این محصول تاثیرگذار باشد، درجه کیفی آن است. نوع درجه یک خرما استعمران خوزستان که نوع صادراتی محصول به شمار می‌ رود، اندکی گران‌ تر از نوع درجه ۲ و درجه ۳ است. این نوع خرما تنها از لحاظ ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و از خواص یکسانی برخوردار هستند.

نوع فله‌ ای و یا بسته‌ بندی این نوع خرماها دارای قیمت متفاوتی هستند. معمولاً خرما استعران خوزستان که به صورت بسته‌ بندی شده عرضه می‌ شود، قیمت بالاتری دارد زیرا مشتریان باید هزینه بسته‌ بندی محصول را بپردازند. البته درجه کیفی بالای این محصول سبب شده تا افراد از خرید عمده این کالا رضایت داشته باشند. خرماهای فله‌ ای به دلیل آنکه در معرض آلودگی قرار می‌ گیرند، ممکن است دچار افت کیفیت شوند.

فروشگاه اینترنتی ما با تکیه بر تخصصی که در حوزه فروش انواع خرما و مشتقات آن دارد، قادر به تامین نیاز مشتریان در سراسر کشور می‌ باشد. این فروشگاه انواع خرما سایر و یا استعمران را با کیفیت‌ های مختلفی در اختیار شما قرار می‌ دهد تا بتوانید بر حسب نیازتان اقدام به خرید کنید. پس از ثبت سفارش، محصولات خود را با بهترین کیفیت درب منزل دریافت نمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *