خرما زاهدی جزء خرما های پرخاصیت بوده و به دلیل ظاهر مشتری پسند، بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.

 

قیمت خرما زاهدی

خرما زاهدی که به خرمای قصب نیز معروف می باشد، شکل زیبا و رنگ خاصی دارد و طعم و مزه خرما زاهدی از دیگر عواملی است که سبب افزایش محبوبیت آن شده است.

خرمای زاهدی دارای قیمت های متفاوتی بوده و معمولاً قیمت این نوع خرما بستگی به میزان عرضه و کیفیت آن دارد و به طور کلی خرما زاهدی درجه یک و اعلا دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع درجه ۲ می باشد.

خرما زاهدی به صورت بسته بندی شده در اوزان مختلف و یا فله ای عرضه می‌ شود و معمولاً نوع بسته بندی خرما زاهدی در تعیین قیمت آن موثر است.

برخی از شرکت‌ های تولید کننده برای جذب نظر مشتری از پاکت های شیک و بسته بندی های مخصوص جهت عرضه این محصول به بازار استفاده می نمایند و به همین علت است که قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌ کند.

همچنین خرما زاهدی که به کشورهای همسایه و اروپایی صادر می شود، علاوه بر کیفیت بالا دارای ابعاد و سایز درشتی است.

شرکت های بازرگانی و تاجران برای آن که بتوانند این محصولات را با قیمت استثنایی خریداری کنند، در اواخر شهریور ماه اقدام به خرید عمده محصول از کشاورز می نمایند.

شهریور ماه فصل برداشت خرما زاهدی بوده به همین علت قیمت محصول در این فصل بسیار ارزان تر می باشد و برای خریداران عمده خریدی کاملا اقتصادی به شمار می رود.

افزایش میزان تولید خرما زاهدی در کشور علاوه بر تامین نیاز متقاضیان در بازار داخلی سبب صادرات گسترده آن به دیگر کشورها شده است و صادرات آن می تواند کمک بسیار خوبی به رشد اقتصاد نماید.

فواید خرما زاهدی

خرما زاهدی جزء پرخاصیت ترین و مقوی ترین خرماهای موجود در بازار به شمار می رود این محصول حاوی ویتامین های بسیار زیادی بوده و به دلیل دارا بودن مواد معدنی فوق العاده از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

مهمترین خاصیت خرما زاهدی دارا بودن آنتی اکسیدان بسیار بالا می باشد و آنتی اکسیدان های موجود در آن از ابتلای افراد به بیماری سرطان که یک بیماری شایع در جوامع مختلف شناخته شده است، پیشگیری می کند.

آنتی اکسیدان های موجود در خرما زاهدی سبب تقویت سیستم ایمنی بدن فرد می‌ شوند و به تقویت بدن کمک بسیار خوبی می نمایند همچنین این محصول موجب افزایش  قوای جسمی بدن می شود.

افرادی که دچار تنش بسیار بالا و استرس و اضطراب زیاد هستند بهتر است روزانه ۲ الی ۳ عدد خرما زاهدی میل نمایند منگنز موجود در آن موجب تقویت سیستم عصبی و کاهش استرس می شود.

این محصول موجب ایجاد احساس سیری در بدن خواهد شد و در نتیجه افرادی که می خواهند وزن کم کنند بهتر است از خرما زاهدی استفاده نمایند و با مصرف آن از پرخوری پیشگیری کنند.

یکی از دلایل مرگ و میر در سراسر دنیا بیماری قلبی و عروقی شناخته شده است و زمانی که کلسترول موجود در بدن افزایش پیدا می کند، افراد به این بیماری مبتلا می‌ شوند.

خرما زاهدی قابلیت کنترل کلسترول خون را دارد و در نتیجه از بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری می کند و سبب حفظ سلامت قلب می شود.

امروزه بسیاری از افراد با افزایش سن دچار بیماری پوکی استخوان و بیماری مفاصل می شوند و مهمترین علل ایجاد این بیماری کمبود کلسیم در بدن به شمار می رود.

خرما زاهدی کلسیم بسیار بالایی دارد و اگر مصرف آن به صورت روزانه و مداوم صورت پذیرد، موجب تامین کلسیم مورد نیاز بدن می شود.

خرما زاهدی جزء بهترین خرما ها در بازار به شمار می آید و به دلیل کیفیت بالا و ارگانیک بودن فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده و خیال افراد از بابت کیفیت و سالم بودن محصول راحت و آسوده است.

این محصولات در محیطی کاملا بهداشتی بسته بندی شده اند و حفظ رعایت نکات بهداشتی و سلامت در زمان تهیه این محصول به کیفیت آن کمک بسیار خوبی می کند.

خرید اینترنتی خرما زاهدی 

مهمترین عامل افزایش محبوبیت خرید اینترنتی و آنلاین انواع محصولات مانند خرما زاهدی صرفه جویی در وقت و هزینه بوده و افراد با تکنولوژی و پیشرفت فناوری تمایل به خرید غیر حضوری محصولات دارند.

فروشگاه های معتبر که به عنوان مرکز تامین کننده انواع خرما و مشتقات آن شناخته شده اند، تمامی تلاش خود را به کار می‌ گیرند تا بتوانند تازه ترین و سالم ترین نوع خرما زاهدی را به دست متقاضیان برسانند.

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی محصولات خود را با تخفیفات ویژه ارائه می‌ نمایند به همین علت است که قیمت این محصولات از طریق این فروشگاه ها بسیار مناسب تر و ارزانتر می باشد.

از دیگر مزیت های خرید اینترنتی می توان به خرید راحت و آسان اشاره کرده و شما می توانید در عرض چند دقیقه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه، سفارشات خود را ثبت نمایید.

امکان مقایسه قیمت و همچنین تحقیق در مورد انواع خرما موجود در این فروشگاه ها برای تمامی افراد فراهم شده است و متقاضیان پس از مقایسه و مشاهده انواع محصولات قادر به ثبت سفارشات خود هستند.

کارشناسان و متخصصانی  که به صورت کاملا تخصصی در زمینه عرضه و فروش انواع خرما فعالیت دارند، با در اختیار قرار دادن اطلاعات جامع به شما در انتخاب بهترین نوع محصولات کمک بسیار خوبی می نمایند.

این محصولات به دلیل برخورداری از بسته بندی مناسب، کیفیت خود را در زمان جابجایی و حمل و نقل حفظ می‌ کنند در نتیجه شما با خیالی آسوده سفارشات خود را ثبت خواهید کرد و این محصولات را بدون کوچکترین آسیب در محلی که مد نظر دارید، دریافت می‌ کنید.

خرما زاهدی به دلیل طعم و لذیذ و ارزش غذایی بالا جزء پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات به شمار می‌ رود و شما از طریق این مجموعه قادر به ثبت سفارشات خود در تناژ بالا خواهید بود.

کارشناسان این مجموعه می‌ توانند اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهند و در نتیجه سبب خرید اقتصادی و مقرون به صرفه می شوند که این امر در نهایت به نفع مشتریان و متقاضیان است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *