تولید و مصرف شیره خرما به دلیل خواص فراوان مورد استقبال قرار گرفته است و جزء فرآورده های با ارزش غذایی بالا به شمار می‌ آید.

قیمت خرید شیره خرما از تولید به مصرف

تولید شیره خرما صنعتی

شیره خرما در کشور از سوی شرکت‌های تولید کننده معتبر صنعتی تولید می‌شود. حجم بالای تولید این محصول در بازار باعث شده تا تعداد زیادی از افراد تمایل به خرید و استفاده از آن داشته باشند.

تولید عمده شیره خرما به یک فرصت بی‌نظیر برای خریداران و تاجران تبدیل شده است. تولیدکنندگان، علاوه بر تأمین نیازهای بازار داخلی، می‌توانند حجم زیادی از این محصولات را به دست خریداران در کشورهای همسایه نیز صادر کنند.

یکی از مغذی ترین و مقوی ترین میان وعده که طعم بسیار لذیذی دارد، شیره خرما بوده و مصرف آن موجب حفظ سلامت بدن می‌ شود.

آگاهی مردم از خواص و فواید شیره خرما سبب افزایش میزان محبوبیت و افزایش تقاضا برای این محصول شده است. زمانی که افراد با خصوصیات مفید و موارد مصرفی محصول آشنا می‌شوند، علاقه و تقاضا برای استفاده از آن افزایش می‌یابد.

شرکت‌های تولید کننده برای تولید انبوه این محصول از دستگاه‌های مجهز و تخصص کارکنان با تجربه بهره گرفته‌اند. این استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و تخصص کارکنان با تجربه به آن‌ها کمک کرده تا شیره خرما ارگانیک و با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کنند.

شیره خرما پس از تولید به روش‌های صنعتی، به صورت بسته‌بندی شده و به صورت عمده در بازار عرضه می‌شود. این نوع شیره توسط تیم‌های کنترل کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در نهایت محصولی با ویژگی‌های ارگانیک به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

این محصول عاری از هرگونه ماده افزودنی و مواد نگهدارنده غیرمجاز بوده و اگر در شرایط محیطی مناسب و دمای مطلوبی نگهداری شود، ماندگاری بالایی دارد.

توجه به برند شیره خرما صنعتی منجر به انتخاب یک محصول با کیفیت و تازه خواهد شد معمولاً برندهای معتبر محصولاتی را به فروش می رسانند که از بالاترین کیفیت برخوردار است.

تولید شیره خرما صنعتی

خواص شیره خرما

شیره خرما حاوی پروتئین و ویتامین های ضروری و مورد نیاز بدن بوده و افرادی که به صورت روزانه از این محصول استفاده می کنند، دیگر نیازی به مصرف مولتی ویتامین ها ندارند.

خرما حاوی فیبر بسیار بالایی بوده و فیبر موجود در آن علاوه بر بهبود عملکرد و حفظ سلامت دستگاه گوارش موجب درمان یبوست می شود و با آسان کردن فرایند دفع از انواع بیماری های گوارشی جلوگیری می کند.

میزان اسید فولیک و آهن موجود در شیره خرما به حدی است که سبب برطرف شدن بیماری کم خونی می شود و افراد مبتلا به این بیماری بدون نیاز به استفاده از داروهای شیمیایی قادر به حفظ سلامت خود هستند.

این محصول موجب رفع خستگی و ضعف جسمی خواهد شد در نتیجه توصیه ما برای افراد در گروه های سنی مختلف مصرف روزانه چند قاشق شیره خرما است.

از جمله ویتامین هایی که تاثیر بسیار زیادی در جوانسازی و شفاف سازی پوست صورت دارند می توان به ویتامین C و ویتامین D اشاره کرد.

افرادی که می خواهند پوستی الاستیکه داشته باشند و میزان کلاژن سازی پوست خود را افزایش دهند نباید از مصرف شیره خرما غافل شوند.

همچنین این محصول از تجمع ملانین پیشگیری می کند و موجب یکدست و شفاف شدن رنگ پوست صورت و بدن می شود.

کلسیم و آهن موجود در شیره خرما می‌تواند به پیشگیری از پوکی استخوان و کاهش تراکم استخوان کمک کند. به همین دلیل، مصرف گسترده‌ای از این محصول برای تمامی افراد در هر سنی توصیه می‌شود و آنها می‌توانند به راحتی این محصول را تهیه کنند.

معمولاً شیره خرما را به همراه ارده کنجد در وعده صبحانه مصرف می کنند تا بتوانند میزان انرژی مورد نیاز بدنشان را به راحتی دریافت کنند و از ابتلا به انواع بیماری ها پیشگیری می نمایند.

متخصصان تغذیه مصرف شیره خرما را برای بانوان باردار توصیه می کنند در زمان بارداری مادر و جنین نیاز به ویتامین ها و مواد معدنی گسترده‌ ای دارند به همین علت است که شیره خرما بهترین نوع شیره در دوران بارداری محسوب می شود.

شیره خرما با طبع گرم و خشک شناخته می‌شود و می‌تواند تحریک کننده‌ی افزایش میل جنسی باشد. اما برای افرادی که طبع گرم دارند، مصرف بیش از حد آن توصیه نمی‌شود و بهتر است که این افراد شیره خرما را همراه با مصلح مصرف کنند.

خواص شیره خرما

قیمت شیره خرما عمده

همان طور که خود می دانید قیمت کالا جزء مهمترین عواملی است که تاثیر مستقیمی در میزان فروش این محصول دارد و به طور کلی پارامتر ها و استراتژی های مختلفی در تعیین قیمت شیره خرما اعلا موثر هستند.

شیره خرما در فروشگاه های معتبر با قیمت رقابتی عرضه می‌ شود و عرضه و توزیع این محصول با قیمت رقابتی تاثیر بسیار زیادی در افزایش میزان فروش محصول و کاهش نرخ نهایی آن دارد.

شرکت های تولید کننده معتبر از طریق قیمت گذاری صحیح و مناسب، هدف خاص خود را که جلب رضایت و اعتماد مشتریان است، دنبال می کنند و زمانی این هدف محقق می شود که مرغوب ترین نوع محصولات با قیمت مناسب عرضه شوند.

قیمت نهایی شیره خرما در فروشگاه‌های معتبر ارائه می‌شود و شما می‌توانید به راحتی لیست قیمت روز این محصول را تهیه کنید.

زمانی که خریداران و یا تاجران به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به تهیه و خرید شیره خرما می نمایند، قطعاً هزینه کمتری را برای خرید این محصول اختصاص می‌ دهند.

مهمترین عاملی که تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت فروش این محصول دارد، کیفیت آن است و شیره خرما اصل و ارگانیک با قیمت بالاتری عرضه می‌ شود و درجه کیفی این محصول سبب ترغیب افراد برای خرید می شود.

پس از تعیین نرخ و قیمت این محصول نظارت‌ های خوبی بر روی هزینه نهایی آن صورت می‌ گیرد که اجازه گرانفروشی را به فروشندگان نمی دهد و افراد قادر به تهیه مرغوب ترین و باکیفیت ترین نوع محصول هستند.

میزان تقاضا برای تهیه و خرید شیره خرما در بازار جز عوامل موثر در تعیین قیمت آن محسوب می شود و زمانی که میزان تقاضا بالا و میزان عرضه محصول کمتر است، قیمت آن افزایش می یابد.

شما مشتریان و خریداران با چند کلیک ساده می توانید یک فروشگاه آنلاین معتبر را پیدا کنید و از طریق این فروشگاه محصولات ارگانیک و تازه را با قیمتی استثنایی تهیه نمایید.

قیمت شیره خرما عمده

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *