راز موفقیت دامپروران و مراکز پرورش دام استفاده از پودر هسته خرما دامی بوده و این محصول با قیمت مناسب به فروش می رسد این محصول به عنوان جایگزین کمکی در جیره غذایی شناخته شده و به دلیل آنکه می‌ تواند بسیاری از ویتامینها و مواد معدنی بدن دام را تامین کند به صورت گسترده مورد معامله قرار گرفته است.

شاید برای جالب باشد که بدانید موثر ترین عامل که می‌ تواند سبب تعیین قیمت و نرخ پودر هسته خرما شود، میزان استفاده از هسته و گوشته خرما در تهیه و تولید این محصول بوده و شرکتهای تولید کننده برای تهیه و تولید این محصول از درصد بالاتری از هسته خرما استفاده می کنند و با تولید این محصولات به صورت گسترده توانسته تاثیرات زیادی در تامین نیاز متقاضیان و دامپروران در بازار داشته باشند.

این محصولات در شرایطی کاملا بهداشتی تهیه و تولید شده و تولید آنها در شرایط مناسب بهداشتی سبب می‌ شود تا افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از آن داشته باشند و در صورت خرید عمده قیمت پودر هسته خرما به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می‌ کند و شما مشتریان می توانید از طریق مراکز معتبر به راحتی اقدام به خرید عمده و کلی کنید.

این محصولات به صورت بسته بندی شده و یا فله ای به فروش می رسند و خرید و فروش این محصول به صورت فله ای و در تناژ بالا خرید اقتصادی محسوب شده و به نفع تمامی افراد در بازار می باشد.

قیمت پودر هسته خرما دامی و خواص آن

قیمت پودر هسته خرما

افرادی که می‌ خواهند خریدی اقتصادی انجام دهند و به دنبال پرداخت هزینه کمتر برای تهیه و خرید پوسته پودر هسته خرما هستند، می‌ توانند از طریق مراکز تامین کننده اقدام کنند و قیمت پودر هسته خرما توسط افرادی تعیین می‌ شود که در زمینه تولید این محصول از تجربه و تخصص بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌ توانند ظرف مدت زمان کوتاهی اقدام به خرید این محصولات کنند.

این محصولات به دلیل آن که دارای خواص بسیار زیادی هستند و توسط شرکتهای معتبر و با برندهای شناخته شده تولید می‌ شوند علاوه بر آنکه طرفداران بسیار زیادی در بازار داخلی دارند، مورد استقبال و توجه افراد در بازار بین المللی واقع شده و بازار فروش این محصول جزء بازارهای پرسود و پرفروش محسوب می شود.

اگر متقاضی خرید عمده هستید و می خواهید از قیمت روز این محصول مطلع شوید بهتر است برای خرید این کالا به صورت مستقیم اقدام کنید تا بتوانید با حذف دست افراد سودجو و دلالهایی که در بازار وجود دارند، سبب کاهش قیمت نهایی محصول شوید این محصولات اگر به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه شوند از نازلترین قیمت برخوردار هستند.

خرید و فروش عمده این محصول از مزایای بسیار زیادی برای هر دو طرف معامله برخوردار بوده و فروشندگانی که در این زمینه فعال هستند می توانند بهترین و با کیفیت ترین نوع پودر هسته خرما را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و سبب جلب اعتماد آنها در بازار شوند.

قیمت پودر هسته خرما

پودر هسته خرما دامی

یکی از جایگزینهای مناسب برای ذرت و سویا، پودر هسته خرما بوده که این محصولات دارای خواص بسیار زیادی برای دام و طیور می باشند و شما می توانید از پودر هسته خرما دامی در جیره غذایی دام و طیور استفاده کنید و سبب حفظ سلامت آنها شوید این محصول از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار بوده و به دلیل آنکه تاثیرات مثبتی در رشد دام دارند، مورد استقبال واقع شده اند.

کشور ما جزو کشورهایی بوده که خطر کم آبی دارد و خطر کم آبی به عنوان تهدید برای کشور محسوب می‌ شود و شما می‌ توانید با جایگزین کردن پودر هسته خرما برای خوراک دام به صورت قابل توجهی میزان استفاده از گندم و جو را کاهش دهید و تاثیر بسیار زیادی در کاهش خطر کم آبی داشته باشید.

میزان مواد معدنی و ویتامینهای موجود در این محصول بسیار زیاد می باشد و به دلیل آنکه این محصولات به صورت ارگانیک تولید شده اند، تمامی خواص و فواید خود را حفظ کرده و سبب بهبود وضعیت رشد دام می‌ شود و معمولاً این محصولات را به صورت عمده و کلی خریداری می‌ کنند و پس از خرید این محصولات را در انبارهایی که عاری از رطوبت و خشک و خنک هستند، نگهداری می‌ کنند و نگهداری طولانی مدت این محصول مهمترین عامل افزایش میزان معاملات و تجارت آنها به شمار می رود.

هسته خرما به عنوان یک محصول جانبی محسوب می شود و مطالعات مختلفی بر روی آن صورت گرفته که نشان می دهد این محصول حاوی فیبر و پروتئین بسیار زیادی بوده و ارزش غذایی بالایی دارد.

پودر هسته خرما دامی

خواص پودر هسته خرما

اگر شما اطلاعات کامل و جامعی از خواص پودر هسته خرما داشته باشید، قطعاً یکی از طرفداران و مشتریان خاص محصول خواهید بود مهم‌ترین خواص پودر هسته خرما برای دام آن است که به عنوان منبع انرژی محسوب شده و شما با استفاده از این محصولات در جیره غذایی دام می توانید انرژی مورد نیاز برای بدن آنها را تامین نمایید.

همچنین این محصول می تواند هزینه خوراک دام و طیور را به صورت قابل توجهی کاهش دهد چرا که قیمت آن نسبت به دیگر جیره های غذایی ارزان تر بوده و گزینه مناسب تری برای خرید می باشد.

این محصول اگر در جیره غذایی گاوهای شیرده مورد استفاده قرار گیرد، می‌ تواند به راحتی سبب افزایش میزان شیر شود و به همین علت است که این محصولات مورد توجه و معامله قرار گرفته و شما مشتریان می توانید در زمان خرید این محصولات به صورت حرفه‌ ای و تخصصی اطلاعاتی را که مد نظر دارید، از افراد متخصص دریافت کنید و با دریافت اطلاعات کافی در این زمینه می توانید اقدام به تهیه محصولاتی مرغوب و با کیفیت نمایید.

خواص پودر هسته خرما

شما مشتریان می توانید برای خوراک دام از پودر هسته خرما دامی درجه یک و خالص استفاده نمایید امکان خرید مستقیم این محصول از طریق وب سایت رسمی ما وجود داشته و شما از طریق این مجموعه می توانید به راحتی این محصولات را سفارش دهید و از کیفیت محصولات خریداری شده اطمینان داشته باشید پودر هسته خرما با بسته بندی مطلوب و مناسب به سراسر کشور برای تان ارسال می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *