خرما شاهانی در دسته خرماهای نیمه خشک قرار می‌ گیرد و به دلیل رطوبت نسبتا پایینی که دارد، شیوه نگهداری آن آسان است.

 

خرما شاهانی درجه یک

مشخصات و ویژگی های خرما شاهانی درجه یک  موجب می شود تا شما قادر به تهیه و خرید بهترین نوع محصول موجود در بازار باشید.

یکی از مشخصات و ویژگی های بارز خرمای شاهانی آن است که دارای ظاهر باریک و کشیده بوده و معمولاً نوع درجه یک آن اندازه ۵ سانتی متری دارد.

خرما شاهانی بسته به محل کاشت و برداشت آن دارای رنگ های مختلفی بوده و به طور کلی رنگ این نوع خرما ها زرد و یا قهوه ای روشن و تیره هستند.

شما بهتر است در زمان تهیه و انتخاب به بافت آن توجه کنید معمولاً بافت این نوع خرما نرم و مرطوب بوده به همین علت است که برای فرآورده های خرما مانند شیره خرما بهترین انتخاب محسوب می شوند.

در بازار داخلی میزان تقاضا برای تهیه و خرید خرما شاهانی افزایش پیدا کرده زیرا این محصول بهترین نوع خرما برای تهیه انواع فراورده‌ ها به شمار می‌ روند.

خمیر خرما و همچنین سرکه خرمایی که با استفاده از خرما شاهانی تولید می شوند، کیفیت بی نظیری دارد و مورد استقبال افراد زیادی واقع شده اند.

خرما شاهانی خاصیت خوراکی و درمانی داشته و این محصول دارای ارزش غذایی بی‌ نظیر بوده و مصرف آن برای برخی از بیماران به شدت توصیه می شود.

میزان کلسیم، فسفر و همچنین آهن موجود در این خرما بسیار بالا می باشد به همین علت است که قابلیت درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها را دارد.

کشت خرما شاهانی بیشتر در استان فارس و شهرستان جهرم صورت می پذیرد و در این شهرستان خرماهایی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند که از بالاترین درجه کیفیت برخوردارند.

خرما شاهانی درجه یک

خرما شاهانی خشک

خرما شاهانی خشک جزء خرماهایی به شمار می‌ رود که طعم لذیذ و ماندگاری بالایی دارد و افراد می توانند با خیالی آسوده اقدام به تهیه و خرید این نوع خرما در تناژ بالا نمایند.

کشت این خرما به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و به همین علت است که تمامی خاص خود را حفظ کرده و می‌ تواند تاثیرات مناسبی در تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت بدن داشته باشد.

خرما خشک شاهانی به دلیل طعم و کیفیت بی نظیری که دارد، مورد توجه افراد زیادی در اقصی نقاط دنیا قرار گرفته است و بخش عظیمی از این نوع خرما به دیگر کشورها صادر می شود و جزء محصولات تجارتی پرسود محسوب می‌ شوند.

کارخانجات معتبر با راه اندازی خط تولید و بسته بندی ویژه این محصولات توانسته حجم زیادی از خرما شاهانی درجه یک و اعلا را به دست متقاضیان برساند مسئله کیفیت و مرغوبیت این نوع خرما برای تمامی افراد از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است.

قیمت خرما شاهانی خشک در بازار متغیر بوده و عوامل مختلفی وجود دارند که موجب کاهش و یا افزایش نرخ نهایی آن می شوند و بررسی این عوامل موجب انتخاب بهترین نوع محصول خواهد شد.

مراکزی در سراسر کشور به عنوان مرکز پخش و عرضه انواع خرما شناخته شده و به صورت اینترنتی و آنلاین در زمینه خرید و فروش انواع خرما فعالیت می کنند.

سورت و بسته بندی این محصولات در کارخانجات معتبر سبب شده تا کیفیت و بهداشت این محصولات کاملاً رعایت شود.

این کارخانه جات انواع خرما را از منبع اصلی و به صورت مستقیم تهیه می کنند تا بتوانند بر اساس میزان تقاضای مشتریان اقدام به بسته بندی و عرضه آن پس از فصل برداشت نمایند.

تیم کنترل کیفی شرکت ها، اقدام به بررسی کیفیت محصولات می کنند و در صورت تایید، بهترین نوع خرما شاهانی روانه ی بازار مصرف می شود.

نظارت های مناسب در زمان بسته بندی این محصولات سبب می‌ شود تا محصولاتی که روانه بازار مصرف می شوند از سلامت مناسبی برخوردار باشند.

این نوع خرما ها دارای طرفداران بسیار زیادی هستند و شما امکان دریافت مشورت های لازم را از طریق افراد متخصص و معتبر قبل از خرید خواهید داشت.

خرما شاهانی خشک

خرید خرما شاهانی

ایجاد بسترهای مناسب برای عرضه و پخش مستقیم خرما شاهانی سبب سهولت در خرید می‌ شود و متقاضیانی که  تصمیم به خرید عمده و کلی دارند و به دنبال یک فروشگاه معتبر هستند می توانند از طریق فضای مجازی این فروشگاه را پیدا نمایند.

کارخانجات و نمایندگی های فروش انواع خرمای ایرانی، وب سایت های معتبری را راه اندازی کرده و با هدف جلب رضایت مشتریان و دریافت عنوان فروشگاه آنلاین، کیفیت محصولات خود را افزایش داده اند.

عوامل دیگری در بازار وجود دارند که می توانند میزان عرضه و فروش خرما شاهانی را افزایش دهند و مهمترین عامل افزایش میزان تقاضای افراد برای خرید این محصول درجه کیفی آن است.

خریدارانی که تصمیم به خرید عمده دارید می توانید به صورت مستقیم از طریق فروشندگان معتبر اقدام کنید و تازه ترین و سالم ترین نوع خرما را تهیه نمایید.

یکی از سود آورترین نمونه های تجارت مربوط به صادرات و تجارت خرما شاهانی بوده و این محصولات در استان فارس به صورت عمده تولید می شود حجم زیادی از بازار صادرات را به خود اختصاص داده است.

خرما شاهانی جز اقلام صادراتی خرما در کشور محسوب می‌ شود و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را در دیگر کشورها به خود جذب کرده اند و دقت بالا در بسته بندی و سورت بندی این محصولات سبب جلب رضایت افراد می شود.

خرید اینترنتی دارای مزیت ها و ویژگی های مطلوب و مناسبی است به همین علت است که افراد زیادی در بازار تمایل به تهیه و خرید این نوع خرما به صورت آنلاین از طریق مراکز تامین کننده و تولید کننده دارند.

در زمان خرید اینترنتی شما امکان مقایسه انواع خرما شاهانی موجود در بازار را از نظر قیمت های مختلف و کیفیت های گوناگون دارید.

خرما شاهانی دارای بالاترین کیفیت بوده و این محصولات با قیمت رقابتی عرضه می شوند و افرادی که متقاضی خرید هستند قطعا در زمان خرید این محصول به قیمت آن توجه می کنند.

به طور معمول قیمت خرما شاهانی توسط شرکت‌ های تولیدکننده تعیین می‌ شود و قیمت و کیفیت این محصول با یکدیگر ارتباط مستقیم دارد.

خرید خرما شاهانی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *