خرما مضافتی درجه یک، گونه ای از خرما است که در شهرهای جنوب ایران به صورت ارگانیک تولید می گردد با قیمتی بی نظیر در بازار به فروش می رسد.

 

خصوصیات خرما مضافتی درجه یک

از جمله ارقام دانه درشت خرما می‌ توان به خرمای مضافتی درجه یک اشاره نمود که به دلیل برخورداری از رطوبت بالا به رطب معروف هستند. این محصول سایز درشتی دارد و پس از برداشت به کارخانجات ارسال می‌ شوند تا با استفاده از دستگاه‌ های مجهز کاملاً سورت شوند. سورتینگ این محصول با استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته موجب می‌ شود تا خریداران قادر به تهیه نوع درجه یک کالا باشند. خرما مضافتی درجه یک دارای رنگ مشکی تیره است. مهم‌ ترین عاملی که سبب جذب مشتریان و مصرف کنندگان در بازار می‌ شود رنگ و سایز محصول است. هر چه سایز خرما درشت‌ تر و رنگ آن مشکی‌ تر باشد، بیشتر مورد توجه تاجران قرار می گیرد.

دیگر خصوصیات این محصول پوست براق و صاف آن است. پوست و گوشت این نوع خرما به راحتی از یکدیگر جدا می‌ شوند. به دلیل برخورداری از شیره بسیار زیاد، در زمره خرماهای تر و مرطوب طبقه بندی شده اند. تمامی نکات بهداشتی در هنگام تولید و بسته‌ بندی این محصولات رعایت می‌ شود. رعایت نکات بهداشتی و سلامت منجر به حفظ کیفیت و ارزش غذایی خرما می گردد. به همین علت مصرف روزانه چند عدد خرما برای تمامی افراد در سنین مختلف توصیه می شود.

خرما مضافتی درجه یک

خواص خرما مضافتی 

خرما دارای طبع گرمی می‌ باشد و به عنوان یک داروی مفید برای سلامت جسمانی شناخته شده است. افرادی که دارای طبع سرد هستند، با مصرف این محصول می‌ توانند طبع سرد خود را خنثی نمایند و سبب درمان بسیاری از بیماری‌ های خود شوند. زمانی که خرما مضافتی به صورت ارگانیک تولید می‌ شود از ویتامین‌ های بالایی برخوردار است. این محصول سرشار ویتامین A و ویتامین B6 بوده و به رشد استخوان و سلامت چشم کمک زیادی می کند.

خرما به طور کلی می‌ تواند خطر ابتلا به انواع سرطان‌ ها را کاهش دهد. همچنین فیبر موجود در آن تاثیر بسزایی در بهبود سلامت روده دارد. مصرف این محصول در رژیم غذایی می‌ تواند منجر به درمان بیماری های گوارشی شود.

مطالعات نشان می‌ دهند که مصرف خرما کمک شایانی به بهبود سلامت مغز می‌ کند. کاهش سرعت پیشرفت بیماری آلزایمر با مصرف این محصول موجب شده تا پزشکان استفاده روزانه چند عدد خرما را برای افراد میانسال توصیه نمایند. بهبود عملکرد سیستم عصبی  با استفاده از خرما امکان پذیر است.

خاصیت ضد التهابی این محصول موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌ شود. منیزیم موجود در خرما می‌ تواند از التهاب در بدن پیشگیری نماید. تقویت سیستم ایمنی بدن سبب می‌ گردد تا افراد از ابتلا به انواع بیماری‌ها در امان بمانند و بدنی سالم داشته باشند.

زنان باردار برای تامین کالری مورد نیاز بدن می‌ توانند از خرما استفاده نمایند این محصول میزان انرژی بدن را افزایش می‌ دهد و افراد می‌ توانند به راحتی تمامی فعالیت‌ های خود را بدون احساس خستگی انجام دهند.

خرما مضافتی

خرما مضافتی درجه یک برای صادرات

مهمترین محصول ارزآوری که در کشور ما تولید می‌ شود، خرما است. صادرات انواع خرما هر ساله در تناژ بالا به دیگر کشورها انجام می‌ شود. یکی از سودآورترین نوع تجارت برای صادر کنندگان، فعالیت در حوزه صادرات خرما مضافتی است. صادر کنندگان با شناخت نیاز بازار هدف خود می‌ توانند سالانه حجم زیادی از بهترین نوع خرما را به دیگر کشورها صادر نمایند و از طریق تجارت این کالا سود بسیار بالایی دریافت کنند.

میزان سود دریافتی از طریق تجارت این محصول به عوامل مختلفی وابسته است و از جمله این عوامل می‌ توان به نوع خرما و قیمت آن اشاره نمود. نوسانات بازار ارزی از دیگر عواملی هستند که تاثیرات وافری در سود این محصول دارند.

این محصولات به منظور صادرات باید با رعایت کلیه موازین صادراتی بسته‌ بندی شوند. برخورداری از مجوزهای ملی و بین المللی از دیگر شرایط صادرات محصول به شمار می‌ رود. تاجران به منظور حفظ کیفیت این محصول از سردخانه‌ های مناسبی برای نگهداری استفاده می‌ کنند. تضمین کیفیت این محصولات موجب افزایش میزان تقاضای آن در بازار می‌ شود.

خرمای مضافتی تولید شده در کشور به گونه ای بسته‌ بندی می‌ شود که منجر به افزایش میزان فروش در بازار می‌ گردد. جعبه‌ های مخصوصی که برای بسته‌ بندی این محصول مورد استفاده قرار می‌ گیرند در هنگام جابجایی و حمل و نقل کیفیت آن را حفظ می‌ کنند.

 خرما مضافتی صادراتی

فروش مستقیم خرما مضافتی درجه یک

فروش مستقیم خرما مضافتی موجب می‌ شود تا فروشندگان بتوانند محصولات با کیفیت خود را مستقیماً به مصرف کنندگان برسانند. معمولاً افراد این کار را از طریق فروش در فضای مجازی و یا فروشگاه حضوری انجام می دهند. مصرف کنندگانی که اقدام به خرید مستقیم این محصولات می‌ کنند معتقدند که بهترین نوع محصول را با قیمتی منصفانه خریداری می نمایند.

فروش مستقیم این محصولات مزایای ویژه‌ ای را برای هر دو طرف معامله در بردارد. خریداران معمولاً به دنبال خرید بهترین نوع محصولات با قیمتی ارزان هستند. زمانی افراد می‌ توانند محصولات درجه یک موجود در بازار را با کمترین هزینه تهیه کنند که واسطه‌ ها و دلال‌ ها حذف شوند.

فروشگاه‌ ها با فعالیت در بستر فضای مجازی می‌ توانند محصولات خود را با کمترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. شما مشتریان با یک جستجوی ساده در بستر اینترنت می‌ توانید محصولات مورد نیازتان را ظرف مدت زمان کوتاه سفارش دهید.  شیوه حمل و نقل این محصول تاثیر مستقیمی بر کیفیت آن دارد. به همین علت زمانی که افراد اقدام به خرید این محصول به صورت عمده می‌ نمایند، محصولات خریداری شده با استفاده از وسایل نقلیه مخصوص ارسال می‌ شوند.

ما در این مجموعه تمهیدات لازم را فراهم نموده‌ ایم تا شما خریداران عمده قادر به خرید باکیفیت‌ ترین نوع محصول باشید. یکی از مهمترین مزایای خرید از فروشگاه ما آن است که شما خرید خود را بدون واسطه انجام می‌ دهید و این امر موجب کاهش قیمت نهایی برای شما تاجران می‌ شود. راه‌ های ارتباطی موجود در این وب سایت، بهترین شیوه برای خرید و صادرات این محصول به شمار می‌ رود.

مضافتی درجه یک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *