خرما شاهانی درجه یک در بسته‌های تجملی با قیمت خرید متفاوتی عرضه می‌شوند و دارای مشخصات ویژه‌ای هستند

 مشخصات خرما شاهانی درجه یک

 شکل ظاهری خرما شاهانی درجه یک در افزایش میزان محبوبیت این محصول مؤثر است. این نوع خرما اندازه بزرگی دارد و نوک‌باریک و قدبلند آن از جمله مهم‌ترین مشخصات ظاهری آن محسوب می‌شود از دیگر مشخصات ظاهری خرما شاهانی درجه یک می‌توان به این مورد اشاره نمود که پوست و گوشت آن کاملاً از یکدیگر جدا می‌شود در زمان رسیده شدن رنگ خرما به قهوه‌ای روشن تبدیل می‌شود همچنین رنگ آن نسبت به خرمای مضافتی و کلوته روشن‌تر است.

 خرما شاهانی درجه یک زمانی که کاملاً رسیده می‌شود در دسته خرمای مرطوب قرار می‌گیرد البته این نوع خرما قابلیت برداشت به‌صورت نیمه‌مرطوب و یا خشک را نیز دارد. این گونه از خرما دارای اندازه‌های متفاوتی بوده که بسته به منطقه برداشت سایز آن تغییر می‌کند. خرما درجه یک نسبت به خرما شاهانی درجه ۲ از اندازه درشت‌تری برخوردار است. این دو نوع خرما از لحاظ کیفیت و ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند. خرما شاهانی از نظر ظاهری به خرما ربی شباهت دارد؛ اما رنگ قهوه‌ای این نوع خرما و همچنین اندازه باریک آن موجب تشخیص خرما شاهانی از خرما ربی می‌شود.

 خرما شاهانی به دلیل داشتن طعم لذیذ به‌عنوان یک طعم‌دهنده برای تهیه انواع کیک، کلوچه، تنقلات و مربا مورداستفاده قرار می‌گیرد این محصول حاوی انرژی بالایی است و یک میان‌وعده کامل برای ورزشکاران به شمار می‌رود.

خرما شاهانی درجه یک

 شرایط نگهداری و بسته بندی خرما شاهانی

 افرادی که قصد حفظ کیفیت و مرغوبیت خرما شاهانی درجه یک را دارند، شرایط مطلوب و دمای مناسبی را برای نگهداری فراهم می‌نمایند عدم نگهداری این محصول در دمای مناسب ممکن است سبب فساد آن شود. معمولاً بهترین دما برای نگهداری این رقم از خرما، دمایی بین -۱۰ تا +۵ درجه سانتیگراد است. نوع صادراتی این محصول در شرایط مناسبی نگهداری می‌شود بهترین مکان برای انبارکردن این محصول مکانی خشک و خنک و به‌دوراز حشرات است.

 بسته بندی این محصولات مطابق با اصول استاندارد سبب حفظ کیفیت آن می‌شود معمولاً شرکت‌هایی که در حوزه عرضه این محصول فعالیت دارند، از ظروفی برای بسته بندی استفاده می‌کنند که قابلیت تهویه هوا را دارند. طراحی مدرن بسته بندی خرما شاهانی درجه یک بسته به سلیقه مشتریان موجب جلب رضایت افراد شده است. تجهیزاتی که برای بسته بندی این محصول مورداستفاده قرار می‌گیرند در حفظ ظاهر و عدم له‌شدن خرماها تأثیر بسیار زیادی دارند.

این محصولات پس از سورت در کارتن هایی در وزن ها و حجم های مختلف بسته بندی می شوند. نوع صادراتی خرمای شاهانی ظاهری مشتری پسند دارد و مورد استقبال تجار قرار می گیرد. این نوع خرما به‌صورت ارگانیک و در مناطق حاصلخیز تهیه می‌شود به همین علت از درجه کیفی بالایی برخوردار است.

خرما شاهانی

 ارزش غذایی خرما شاهانی درجه یک

 ارزش غذایی خرما شاهانی درجه یک بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این محصول مانند دیگر ارقام خرما دارای خاصیت‌های فراوانی است. این محصول به دلیل آن که حاوی آهن بسیار زیادی است می‌تواند به خون‌سازی کمک بسیار زیادی کند به همین علت مصرف آن به درمان بیماری کم‌خونی کمک شایانی می‌نماید. مادران بارداری که از این میوه ارزشمند در رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند سبب گردش خون بهتر در بدن می‌شوند

این محصول به تقویت حافظه کوتاه مدت و افزایش تمرکز کمک می کند، بنابراین مصرف آن به کودکان و جوانان بسیار توصیه می شود. افرادی که از این محصول در رژیم غذایی کودکان خود استفاده می‌کنند تأثیر معجزه‌آسای آن را در افزایش قدرت یادگیری و ذکاوت کودک احساس می‌نمایند.

 این محصول حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوانی است که به‌عنوان یک میان‌وعده کامل محسوب می‌شود و در کاهش وزن بسیار مؤثر است. افرادی که قصد کاهش وزن خود را دارند بهتر است به‌جای استفاده از تنقلات ناسالم از خرما مصرف نمایند و میزان انرژی بدنشان را تأمین کنند.

 مس، منیزیم، سلنیوم و منگنز جز مواد معدنی هستند که در حفظ سلامت استخوان‌ها تأثیر بسیار زیادی دارند. همچنین افرادی که می‌خواهند از ابتلا به بیماری پوکی‌استخوان در امان بمانند، باید مصرف خرما را جدی بگیرند. این محصول سرشار از ویتامین K است که به عنوان منعقد کننده خون شناخته می شود و متابولیسم بهتری را در بدن القا می کند.

خرما شاهانی ممتاز

 قیمت خرما شاهانی درجه یک در بازار

 ستاد تنظیم بازار اقدام به قیمت‌گذاری خرما شاهانی درجه یک می‌نماید و باید به این نکته اشاره نمود که تعیین‌کننده نهایی نرخ این محصول در بازار، توازن میان عرضه و تقاضا است. در ماه مبارک رمضان که میزان تقاضا برای تهیه خرما شاهانی افزایش می‌یابد اگر میزان عرضه توسط تولیدکنندگان کم باشد، قیمت محصول دچار نوسان می‌شود.

 کشور ما به‌عنوان دومین کشور تولیدکننده خرما محسوب می‌شود در نتیجه میزان بالای صادرات این محصول ممکن است در قیمت نهایی کالا تأثیرگذار باشد. امروزه بسیاری از تاجران و صادرکنندگان در تلاش‌اند تا حجم زیادی از این محصولات را به دیگر کشورها صادر کنند و از این طریق سود بالایی را دریافت نمایند.

 واسطه‌هایی که در بازار وجود دارند در افزایش نرخ نهایی محصول مؤثر هستند. این افراد برای دریافت سود اقدام به خرید عمده خرما شاهانی از تولیدکنندگان می‌نمایند. پس از خرید، محصولات را با قیمت گزافی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و خریداران باید هزینه بیشتری را برای خرید صرف کنند.

 شما برای دریافت فهرست قیمت روز خرما شاهانی درجه یک می‌توانید به مراکز تأمین‌کننده این محصول مراجعه نمایید. مراجعه به این مراکز و دریافت فهرست قیمت روز محصول می‌تواند موجب خرید آسان برای شما متقاضیان و خریداران عمده شود.

ما جدیدترین انواع محصولات را در این فروشگاه به فروش می رسانیم. شما می توانید از طریق شماره تماس درج شده در این وبسایت با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و سپس خرما شاهانی درجه یک را در هر وزنی خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *