شیره خرما سنتی در تهران باکیفیت بالا و قیمت ارزان عرضه می‌گردد این محصولات با بسته‌بندی مناسب و بهداشتی به دست مشتریان می‌رسد.

 طرز تهیه شیره خرما سنتی

 شیره خرما در دسته مقوی‌ترین شیره‌ها قرار گرفته است و به دلیل انرژی بسیار بالا، از مصارف متعددی برخوردار است تهیه شیره خرما سنتی بسیار آسان است و افراد می‌توانند به‌راحتی در منزل و با کمترین امکانات اقدام به تهیه این محصول مقوی نمایند.

 برای تهیه شیره خرمای سنتی بهتر است خرمایی را تهیه کنید که دارای شیره زیادی است و طعم شیرینی دارد در ابتدا خرماها را بشویید و هسته آن را جدا کنید. پس از جداسازی هسته خرما، خرماها را با مقدار کافی آب بر روی حرارت قرار دهید. حرارت باعث می‌شود تا بافت خرما نرم شود. پس از گذشت نیم ساعت خرماها را با استفاده از گوشت‌کوب و یا مخلوط‌کن کاملاً میکس کنید تا ترکیب حاصل به‌صورت پوره درآید.

 پوره خرما را همراه با مقداری آب روی حرارت بگذارید تا کاملاً پخته شود. مدت‌زمان لازم برای پخت خرما حدوداً یک ساعت و نیم است. در نهایت خرماها را درون یک کیسه نخی بریزید و صاف کنید تا ذرات درشت خرما درون این کیسه نخی باقی بمانند و آب زلالی از خرما حاصل شود.

 شیره‌ای که تهیه کردید را روی حرارت قرار دهید و آن را به هم بزنید و اجازه دهید تا این شیره خرما به غلظت کافی برسد. برای نگهداری بهتر است شیره خرما حاصل شده را درون ظروف شیشه‌ای بریزید.

شیره خرما سنتی

 شیره خرما برای چی خوبه

 شیره خرما دارای خواص بسیار زیادی بوده و گنجاندن آن در رژیم غذایی امری ضروری محسوب می‌شود بخشی از عناصر معدنی که در این محصول موجود است شامل پروتئین، انواع ویتامین‌های گروه ب و ویتامین c است. همچنین این محصول سرشار از آهن، فسفر، پتاسیم و منیزیم نیز است

 درمان کم‌خونی

 شیره خرما سنتی به دلیل ارگانیک بودن غنی از آهن و اسیدفولیک است. مصرف منظم آن منجر به افزایش تعداد گلبول‌های قرمز خون می‌شود اگر شما شیره خرما و شیره انگور را با یکدیگر ترکیب کنید به‌راحتی قادر به درمان کم‌خونی خود خواهید بود.

 انرژی‌زا و بهبوددهنده خلق‌وخو

 شیره خرما سنتی جزء محصولات انرژی‌زا به شمار می‌رود افرادی که در وعده صبحانه خود به‌صورت منظم از شیره خرما استفاده می‌نمایند شاهد افزایش انرژی و بهبود خلق‌وخوی خود خواهند بود.

 تقویت استخوان

 مهم‌ترین خاصیت شیره خرما آن است که می‌تواند موجب بهبود بیماری‌های مرتبط با التهاب مفاصل شود. کلسیم و منیزیم این محصول در تقویت استخوان‌ها تأثیر بسزایی دارند.

 سلامت دستگاه گوارش

 این محصول حاوی مواد مغذی بوده که موجب ازبین‌رفتن میکروب‌های مضر در معده می‌شود. همچنین فیبر موجود در آن می‌تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک نماید. افرادی که مبتلا به بیماری یبوست هستند، از این محصول به‌عنوان یک ملین قوی استفاده می‌نمایند.

 جوان‌سازی پوست

 بهترین شیوه برای بهبود مشکلات پوستی تغذیه مناسب است. شیره خرما به دلیل آن که دارای ویتامین سی و ویتامین دی است، از پیری زودرس و چین‌وچروک شدن پوست پیشگیری می‌کند.

شیره خرما سنتی تهران

 نحوه تعیین قیمت شیره خرما سنتی

 قیمت شیره خرما سنتی در بازار بر حسب فاکتورها و عوامل گوناگونی معین می‌شود که عمده‌فروشان و مراکزی که در این حوزه فعالیت دارند، باید طبق نرخ مصوب اقدام به فروش نمایند. عواملی مانند تورم در چند سال اخیر نرخ این محصول را دچار فراز و نشیب کرده است. از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت این محصول می‌توان به نوسانات ارزی اشاره نمود.

 رئیس اتحادیه این صنف با درنظرگرفتن عامل‌های مختلف، اقدام به تعیین قیمت این کالا می‌نماید عواملی مانند حمل‌ونقل و نیروی کار جز عوامل تأثیرگذار در نرخ این محصول هستند. به‌طورکلی قیمت عمده این محصول نسبت به قیمت خرید جزئی بسیار پایین‌تر است. معمولاً نوع درجه یک شیره خرما سنتی دارای قیمت بالاتری است؛ زیرا این محصول کاملاً خالص بوده و عاری از هرگونه ماده افزودنی است.

 شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت شیره خرما سنتی درجه یک از طریق مراکز تأمین‌کننده اقدام نمایید. این مراکز تمامی تلاششان را به کار گرفته‌اند تا محصولاتی درجه یک را با قیمت مناسبی به دست مصرف‌کنندگان برسانند. امروزه افراد در هنگام خرید عمده و کلی این محصول علاوه بر درجه کیفی کالا به قیمت آن توجه دارند. به همین علت است که محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب از فروش بالایی برخوردار هستند.

شیره خرما سنتی بسته بندی

 روش‌های خرید شیره خرما سنتی

 بسیاری از افراد به دنبال کسب اطلاعات درباره روش‌های خرید شیره خرمای سنتی هستند. شما امکان تهیه و خرید شیره خرما به روش‌های گوناگون را دارید. فروشندگان این محصولات را هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت اینترنتی در اختیار خریداران عمده قرار داده‌اند.

 افراد در هنگام تهیه و خرید این محصول به کیفیت آن توجه ویژه‌ای دارند. شیره خرما سنتی که کاملاً سالم و ارگانیک است، دارای رنگ شفاف است این محصول عاری از هرگونه طعم ترشیدگی و کپک‌زدگی بوده و زمانی که به‌صورت کاملاً استاندارد و بهداشتی تهیه می‌شود هیچ‌گونه ماده نگهدارنده ندارد.

 شیره خرمای سنتی جز محبوب‌ترین و مقوی‌ترین محصولات جنوب کشور بوده که علاوه بر بازار داخلی، طرف‌داران زیادی در کشورهای اروپایی دارد. تاجران و صادرکنندگانی که در حوزه تجارت شیره خرما سنتی فعالیت دارند، اقدام به خرید آن از طریق فروشگاه‌های اینترنتی می‌نمایند محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند بسیار باکیفیت هستند. در نتیجه شما با یک‌بار خرید از این فروشگاه قطعاً در دسته مشتریان دائم قرار خواهید گرفت.

 پر کردن فرمی که در این وب‌سایت قرار گرفته است به شما در ثبت سفارش آسان کمک می‌کند می‌توانید پس از برقراری ارتباط با پشتیبانی آنلاین محصولات مورد نیازتان را سفارش دهید. محصولات خریداری شده باکیفیت بالا و ظرف مدت‌زمان کوتاه برای شما ارسال می‌شوند

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *