پودر هسته خرما جز مشتقات پرخاصیت و پرفایده می باشد که مصرف آن در طب سنتی برای تمامی افراد به شدت توصیه شده است.

 

طرز تهیه پودر هسته خرما 

بدون شک، پودر هسته خرما امروزه به دو روش سنتی و صنعتی تولید می‌شود. این روند توسط کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند، انجام می‌شود.

پودر هسته خرما مصارف گسترده‌ ای داشته و به عنوان خوراک دام و همچنین در صنایع پزشکی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از دستگاه های مدرن و بهره گیری از تکنولوژی و دانش روز موجب حفظ ارزش غذایی و کیفیت این محصول در زمان تولید می‌ شود.

تولیدکنندگان در تالاش هستند تا کیفیت محصولات را بهبود بخشند. با افزایش کیفیت و حفظ ارزش غذایی، مشتریان و خریداران ترغیب می‌شوند تا این محصولات را بخرند.

طرز تهیه پودر هسته خرما 

پس از تولید، پودر هسته خرما در آزمایشگاه‌های ویژه توسط تیم کنترل کیفیت مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد. به این ترتیب، محصولات نهایی با کیفیت مطلوب به دست مصرف‌کنندگان می‌رسند.

در روش سنتی برای تهیه پودر هسته خرما باید هسته های خرما را به خوبی بشویید و به مدت ۱۵ روز درون آب آن ها را نگهداری کنید.

بعد از مدتی، هسته خرما را در هوای آزاد و نور مستقیم خورشید قرار دهید تا رطوبت آن کاملا خشک شود، هسته خرما را در قابلمه ای قرار دهید و آن را بسوزانید تا بسوزد و ترک بخورد.

در مرحله آخر باید این هسته های خرما را درون آسیاب و یا آب سرد کن ریخته و کاملاً پودر کنید، این محصول قابلیت نگهداری برای زمان طولانی را دارد.

برای نگهداری طولانی مدت پودر هسته خرما باید آن را در یک ظرف درب دار و در مکان خنک قرار دهید زیرا رطوبت و یا گرمای محیط موجب از بین رفتن خواص و کیفیت محصول می شود.

طرز تهیه پودر هسته خرما 

قیمت پودر هسته خرما

نوسانات ارزی در بازار جزو مهمترین عامل افزایش و یا کاهش قیمت پودر هسته خرما محسوب می شوند و زمانی که نرخ ارز افزایش پیدا کند قیمت این محصولات بیشتر می شود.

نحوه خرید و فروش این محصول جزء عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت نهایی آن محسوب می شود و افرادی که به صورت عمده اقدام به خرید می کنند، هزینه کمتری را صرف خواهند کرد.

پودر هسته خرما را می توان به صورت عمده یا بسته بندی تهیه و خریداری کرد. انواع بسته بندی خرما به دلیل کیفیت بالا و ظاهر مشتری پسند قیمت بالاتری دارند.

با خرید عمده پودر هسته خرما، هزینه بسته‌بندی اغلب محاسبه نمی‌شود. این امر باعث کاهش قیمت و افزایش ارزش خرید این محصول می‌شود، که به صرفه‌ترین گزینه برای مشتریان است.

نرخ‌ها و قیمت‌های این محصول توسط تولیدکنندگان و رهبران انجمن صنعت تعیین می‌شود، که معمولاً عوامل مختلفی را هنگام تعیین قیمت در نظر می‌گیرند. بنابراین قیمت آن کاملا مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است.

پودر هسته خرما دارای مصارف گسترده‌ ای بوده و معمولاً از این محصول برای تهیه انواع نان، کیک و کلوچه استفاده می کنند و سبب افزایش ارزش غذایی این محصولات می شوند.

از دیگر کاربرد ها و استفاده های این محصول می توان به تهیه معجون پر خاصیت اشاره کرد، پودر هسته خرما به همراه شیره خرما یک معجون خارق العاده محسوب می‌ شود که می‌ تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کند و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

این محصول علاوه بر کاربردهای فراوان در طب سنتی، برای دام ها نیز توصیه می شود و پودر خرما ارزانتر برای خوراک دام مناسب است.

پرورش دهندگان دام و طیور متقاضیان و خریداران اصلی و عمده پودر هسته خرما محسوب می شوند.

از آنجایی که این محصول حاوی ویتامین ها و مواد لازم برای بدن حیوان بوده و به صورت بهداشتی تولید می شود، می تواند در رشد بهتر آنها تاثیر بسزایی داشته باشد.

قیمت پودر هسته خرما

فروش پودر هسته خرما در تهران

در بازار تهران، پودر هسته خرما با بهترین کیفیت و قیمتی که جذابیت دارد، عرضه می‌شود. یکی از اصلی‌ترین عوامل جذب مشتریان، کیفیت بالا و خلوص این محصول است که در این بازار با اهمیت بسیاری مورد توجه قرار می‌گیرد.

این محصولات به دلیل بسته‌بندی مناسب و استفاده از کیسه‌های سالم و با کیفیت، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنند.

بدرستی، هر ساله میزان بالایی از خرما و محصولات مشتق شده‌اش مانند سرکه خرما در ایران تولید و به بازار داخلی و بین‌المللی عرضه می‌شود.

مراکز و فروشگاه های عرضه کننده در زمینه فروش حضوری و اینترنتی این محصولات فعال هستند تا نیاز مصرف کنندگان و خریداران را برطرف کنند.

پودر هسته خرما حاوی منابع بی نظیری از مواد مغذی است و به دلیل طعم خوب آن مورد توجه و استقبال قرار می گیرد.

مردم می توانند این محصولات را از طریق فروشگاه های حضوری خریداری کنند. امروزه پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات اینترنتی بر محبوبیت خرید و فروش آنلاین افزوده است.

اکثر افراد ترجیح می‌دهند به جای مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها و عمده‌فروشی‌ها، از طریق وب‌سایت‌های معتبر محصولات موردنظرشان را تهیه کنند.

خرید آنلاین می‌تواند زمان و هزینه را برای افرادی که درگیری‌های زیادی دارند، صرفه‌جویی کند. با چند کلیک، می‌توانند سفارشات خود را ثبت کرده و با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنند تا اطلاعات دقیق‌تری را دریافت کنند.

این محصولات با کیفیت بالا به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رسد و عاملی که خریداران به آن اعتماد دارند کیفیت بالای محصولات است.

این محصولات با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه به دست مردم می رسد، در نتیجه مشتریان و خریداران از هزینه پرداخت راحت هستند.

فروش پودر هسته خرما در تهران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *