یکی از گران قیمت ترین و پرطرفدارترین نوع خرما، خرما پیارم بوده که با کیفیتی باور نکردنی عرضه می شود.

 

آشنایی با خرما پیارم

قیمت خرما پیارم دارای پوسته نازک و چروکیده بوده و همچنین میزان رطوبت این نوع خرما بسیار پایین است و به همین علت بهترین نوع خرمای صادراتی محسوب می شود.

این نوع خرما از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و در شرایط دمایی مطلوب و مناسب کیفیت و ارزش غذایی خود را حفظ می کند.

خرما پیارم در کشور ما به صورت کامل ارگانیک تولید شده و امروزه افراد به رژیم غذایی سالم خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و تمایل به تهیه و خرید سالم ترین نوع خرما دارند.

آشنایی با خرما پیارم

انواع خرما پیارم

خرما پیارم به دلیل آن که در مناطق مختلفی از کشور کاشت و برداشت می شود، دارای انواع متعددی بوده اما خرما پیارم حاجی آباد جزء بهترین نوع محصولات به شمار می رود.

این نوع خرما علاوه بر شهرستان حاجی آباد در شهرستان های استان هرمزگان کاشت و برداشت می شود و خرمای تولید شده در این استان جز خرماهای صادراتی می باشد.

نخل خرما پیارم به دلیل مقاومت بالایی که در برابر شوری آب دارد، بهترین نوع خرمایی است که در استان هرمزگان کشت می شود.

انواع خرما پیارم

خواص خرما پیارم

خرما پیارم دارای خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن بوده و یکی از مهم‌ ترین خواص این محصول آن است که می تواند میزان انرژی روزانه بدن را به صورت قابل توجهی افزایش دهد.

فیبر موجود در خرما پیارم بسیار زیاد بوده و به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک بسیار خوبی می کند در نتیجه توصیه پزشکان به افرادی که دارای بیماری یبوست هستند، مصرف روزانه خرما می باشد.

خرمای پیارم سرشار از ویتامین c بوده که اثرات درمانی بی‌ نظیری دارد و سبب پیشگیری بیماری های ویروسی و سرماخوردگی می شود.

خواص خرما پیارم

ویژگی خرما پیارم

یکی از مهمترین ویژگی ها و خصوصیات خرما پیارم آن است که دارای طعم بسیار لذیذی بوده این محصول به دلیل آن که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، جز پرفایده ترین نوع خرما شناخته می شود.

خرمای پیارم دارای رنگ قهوه ای تیره می باشد و در دسته خرما های نیمه خشک قرار می گیرد و بهترین نوع خرما برای صادرات و عرضه به بازار بین المللی محسوب می شود.

این نوع خرما ها زمانی که حمل و نقل و جا به جا می‌ شوند طعم بی نظیر و ظاهر زیبای خود را حفظ می کنند و به همین علت است که مورد توجه قرار گرفته اند.

ویژگی خرما پیارم

خرما پیارم در ایران

خرما پیارم در کشور ما در دسته خرما های تجاری و سود آور قرار گرفته و سالانه حجم زیادی از این نوع خرما به صورت عمده و در حجم بالا به کشورهای اروپایی صادر می شود.

خرما پیارم پس از برداشت به کارخانجات و شرکت های معتبر جهت بسته بندی و درجه بندی ارسال می‌ شود و پس از بسته بندی این محصولات و طبقه بندی آن ها از نظر کیفیت به دست مصرف کنندگان می رسند.

خرما پیارم در ایران

خرید فوق العاده خرما پیارم

شرکت های معتبر بستر مناسبی را برای عرضه و توزیع بهترین نوع خرما در بازار فراهم کرده اند به همین علت است که شما می توانید این محصولات را با قیمت ارزان و نازلی خریداری کنید.

برای بهره مندی از تخفیفات شگفت انگیز بهتر است شما این محصولات را  در تناژ بالا و به صورت عمده خریداری کنید و با خرید عمده هزینه کمتری را صرف کنید.

قیمت و نرخ خرما پیارم در کشور بر اساس فاکتورهای مختلف مانند برند توزیع‌ کننده، سالم بودن خرما و کیفیت آن تعیین می شود.

خرید فوق العاده خرما پیارم

بهترین روش خرید خرما پیارم ارزان

امروزه شرایط مناسبی برای خرید آسان خرما پیارم ایجاد شده است و یکی از این روش ها خرید این محصول از طریق فروشگاه های اینترنتی و آنلاین می باشد.

از طریق فروشگاه های اینترنتی و آنلاین قادر به خرید محصولاتی هستید که به تازگی تولید شده و از بالاترین درجه کیفیت برخوردار می باشند.

زمانی که شما اقدام به خرید عمده خرما پیارم به صورت مستقیم و بدون واسطه می نمایید، هزینه کمتری را برای تهیه این محصول پرخاصیت و پر فایده صرف خواهید کرد.

خریداران عمده برای حفظ کیفیت و ارزش غذایی خرما پیارم، آن ها را به صورت بسته بندی شده تهیه می کنند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *