خرما از پر خواص ترین مواد غذایی به شمار می آید از خمیر خرما  خانگی بیچ حلوایی رولت انواع مراسمات استفاده می شود .با مصرف این خمیر خرما بسیاری از مواد مغذی را دریافت خواهید کرد.خمیر خرما  خانگی پیچ حلوایی رولت

خمیر خرما خانگی پیچ

خمیر خرما خانگی پیچ یکی از محصولاتی است که از فرآوری خرما بدست می آید و پر طرفدار می باشد که هسته و پوسته آن جدا شده و به صورت خمیر در آمده است. گاهی افرادی نمی توانند خرما را به صورت معمولی استفاده کنند زیرا به پوست آن حساسیت دارند اما می خواهند از ویتامین های مغذی موجود در خرما بهره ببرند از این رو می توانند این محصول طبیعی و خوش طعم را تهیه و استفاده کنند. خمیر خرما از مواد معدنی زیادی از قبیل؛ مس، منگنز، کلسیم، منیزیم و غیره  را دارا می باشد که با داشتن ویتامین های مفید به جلوگیری از پوکی استخوان و درد مفاصل کمک می کند.

این محصول به دلیل مغذی، ارگانیک و طبیعی بودن مورد استقبال مردم قرار گرفته و فروش چشم گیری در سطح جهان داشته و قابل ذکر است که این محصول به عنوان مکمل غذایی بسیار مغزی هم می توان از آن استفاده کرد. یکی از مغذی ترین مواد غدایی است که شما می توانید در تهیه و پخت انواع شیرینی از آن استفاده کنید خمیر خرما پیچ است که به صورت عمده و فله ای تولید و عرضه می شود.

در ابتدا خرما ها هسته گیری شده و پوست آنها از خرما جدا شده و خرد و یکنواخت می شود و پس از تنظیم رطوبت آن که باید بین ۲۰ تا ۲۶ درصد باشد چرخ شده و به صورت خمیر نگهداری می شود. این محصول پس از یک فرایند کاری به دست می آید که از جمله ی این فرایند درجه بندی، تنظیم رطوبت، کلاهک گیری و غیره می باشد. انواع خرما های کبکاب، مضافتی پس از طی این مراحل به وسیله ماشین آلات به خمیر خرما تبدیل می شوند.

در ادامه موارد مورد استفاده از خمیر خرما خانگی را شرح خواهیم داد که از جمله این موارد استفاده آن در صنایع شیرینی پزی جهت مغزی کردن انواع کیک، کلوچه، شیرینی و بیسکوییت و غیره می باشد. از خمیر خرما حلوایی می توانید به جای قند استفاده کنید که جایگزین بسیار مناسبی است.خمیر خرما خانگی پیچ

امروزه این محصول به عنوان یکی از محصولات تولید شده از خرما کاربرد بسیار زیادی در صنایع غذایی دارد و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای شیرین کننده های مصنوعی باشد. خمیر خرما یک سوغات پر طرفدار در برخی استان ها از جمله کرمانشاه و کرمان می باشد که به دلیل استقبال زیاد از این محصول بازار پر فروشی برای تولیدکنندگان آن فراهم کرده چرا که این محصول دارای ارزش غدایی بسیار بالا و همچنین فاقد چربی می باشد.

همچنین شما می توانید از این محصول به عنوان مارمالاد در تهیه یک شیرینی خانگی خوش طعم و مقوی استفاده کرده و میان وعده ای سرشار از مواد مغزی برای فرزند خود فراهم کنید. این فراورده مغزی خرمایی یک ترکیب نیمه جامد است که برای تهیه آن باید از بهترین و با کیفیت ترین خرما های موجود در بازار استفاده کرد.

این محصول که از فراورده میوه خرما است با مخلوط مغزیجات اعم از مغز گردو می تواند صبحانه ای مقوی و عصرانه ای خوشمزه برای کودکان شما باشد. همچنین شما می توانید از خمیر خرما برای تهیه حلوا، شیرینی، بیسکوییت و لواشک استفاده کنید. یکی دیگر از خواص این محصول استفاده آن به جای شکر می باشد و چون از مخلوط چند خرما تهیه شده، باعث کاهش کلسترول منفی خون شده و کم خونی را برطرف می کند و برای سلامت بدن، دستگاه گوارش و استحکام استخوان ها مفید می باشد.خمیر خرما خانگی پیچ

خمیر خانگی رولت خرما

خمیر خانگی  محصولی از خرما است که دارای بافتی نرم، پاستوریزه و ارگانیک می باشد. قابل ذکر است که خمیر خانگی سیاه از خرمای سیاه رنگ تهیه و خمیر خرما قهوه ای از خرمای زرد و قهوه ای تهیه می شود. همچنین می توانید برای بهتر شدن طعم رولت خرما از سایر مواد طبیعی از جمله؛ مغز گردو و مغز پسته استفاده کنید.

برای نگهداری خمیر خرما دمای آن باید بین ۲۰ تا ۲۶ درجه باشد. این محصول هیچ گونه مواد افزودنی و نگهدارنده ای ندارد پس لازم است که بعد از تولید آن را در رطوبت و دمای مناسبی نگهداری کنیم تا کیفیت خود را از دست ندهد. نیمی از خاک جنوب کشور محلی مناسب برای رشد درخت نخل می باشد و برای تولید خرما بستر مناسبی دارد به همین دلیل در مبحث تولید خرما به عنوان یکی از محصولات اصلی کشور است که بخشی از این خرمای تولید شده در تهیه خمیر خرما مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه در میان مردم فراورده های خرمایی بسیار مورد توجه قرار می گیرد که از جمله این فراورده ها خمیر خرما خانگی، خمیر خرما پیچ، خمیر خرما حلوایی و خمیر خرما رولت می باشد. خمیر خرما محصولی فراوری شده و تولید شده از خرما بدون هیچ مواد نگهدارنده و غیر طبیعی است. همچنین این محصول به صورت های صنعتی و نیمه صنعتی با استفاده از انواع خرما های کبکاب، خرما مضافتی و استعمران تهیه و تولید می شود.

خرید و فروش خمیر خرما

برای تهیه انواع شیرینی جات و دسر از خمیر خرما که بسیار باکیفیت و مناسب بوده می توان استفاده نمود امروزه خرید و فروش و صادرات خمیر خرما در کنار صادرات خرما بسیار رایج است چرا که خرما علاوه بر شکل اصلی خود به صورت های مختلفی همچون شیره خرما و خمیر خرما تولید و مصرف می شود که آنها را به صورت های بسته بندی و فله صادر می کنند. این محصول به دلیل کیفیت بالا و طعم بی نظیر و کاربرد فراوان به کشور های همسایه هم صادر می شود. خرید خمیر خرما مانند گذشته دیگر دشوار نیست و امروزه به آسانی صورت می گیرد.

همچنین جالب است که بدانید قیمت فروش خمیر خرما بستگی به نوع خرمای به کار رفته در آن می باشد. امروزه محصولات خرمایی ایران جایگاه عالی از تولید و صادرات خمیر خرما را به عنوان دومین کشور تولیید کننده بعد از کشور مصر به خود اختصاص داده است. تولید انواع خمیر خرما امروزه به آسانی صورت می گیرد که اکثر این محصولات، تولید استان کرمان است.

قیمت خمیر خرما

برای دانستن قیمت خمیر می توانید به سایت فروش مراجعه کنید پخش  عمده و ارزان قیمت، با کیفیت و درجه یک به سراسر نقاط کشور صورت می گیرد. مجموعه ما سعی دارد با قیمت مناسب بهترین خمیر خرما را به مشتریان ارائه دهد تا با رضایت مشتریان گرامی محصولات باکیفیت با حجم زیاد به فروش برساند.

قیمت خمیر خرما

پخش مستقیم خمیر خرما با قیمتی مناسب و بسته بندی شده در حجم بالا به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد. خرید خمیر خرما به صورت آنلاین باعث حذف دلالان و قیمت ارزان تر و محصول با کیفیت عالی باعث شده تا مورد استقبال خریداران عمده باشد. عرضه خمیر خرمای درجه یک باعث جذب مشتری بیشتر می شود زیرا محصولات با کیفیت طرفداران زیادی دارد و این قبیل محصولات مورد پسند مصرف کنندگان می باشد.

شرکت ما مرکز تولید و پخش بهترین و مرغوب ترین خمیر خرما می باشد که شما خریداران عزیز می توانید با خیالی آسوده خرید کرده و از کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات ما استفاده کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *