قیمت خرما پیارم جزو گرانبها ترین و پرخاصیت ترین نوع خرما بوده که در دسته خرماهای صادراتی و ارگانیک قرار گرفته است.

قیمت خرید خرما پیارم + فروش در تجارت و صادرات

قیمت خرما پیارم

همانطور که مستحضر هستید قیمت خرما پیارم در بازار داخلی به میزان برداشت محصول در اقصی نقاط کشور بستگی دارد و هر چه میزان عرضه این خرما در بازار بیشتر باشد، قیمت نهایی آن کمتر می شود.

موفقیت صادرکنندگان در صادرات و تجارت این نوع خرما سبب ارزآوری بسیار بالایی برای کشور شده است و سالانه تاجران بسیار زیادی در زمینه تجارت خرما پیارم به صورت تخصصی و گسترده فعالیت دارند و از طریق تجارت موجب رشد اقتصاد می شوند.

خرمای پیارم صادراتی دارای سایز درشت بوده؛ این محصولات در ظروف مخصوص و مشتری پسند بسته بندی می شوند به همین علت است که موجب جلب نظر خریداران در بازار بین المللی می شوند.

خرما پیارم برای آن که به دیگر کشورها صادر شود باید با حفظ و رعایت نکات و قوانین بین المللی تهیه و تولید شده باشد و معمولاً این نوع خرماها کاملا ارگانیک و صد در صد طبیعی هستند.

خرما پیارم دارای قیمت متغیری در بازار بوده و شما خریداران برای اطلاع از لیست قیمت روز این نوع خرمای صادراتی می‌ توانید از طریق مراکز تامین کننده و تولید کننده اقدام کنید.

البته قیمت این محصول تا حدودی به نحوه خرید شما بستگی دارد و معمولاً تاجران و صادرکنندگان به دنبال خرید مستقیم خرما پیارم از کشاورز هستند و با خرید مستقیم هزینه کمتری را صرف می‌ کنند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب خرما پیارم مهمترین عامل محبوبیت این محصول به شمار می‌ رود و شما تاجران دسترسی راحت و آسانی برای خرید عمده و کلی این محصول با قیمت مناسب دارید.

خرما پیارم پس از برداشت به کارخانه جات به جهت بسته بندی ارسال می شوند و در این کارخانه جات با استفاده از دستگاه های مجهز درجه بندی شده و در بسته بندی های مختلفی قرار می گیرند.

قیمت خرما پیارم

خرما پیارم درجه یک

درجه بندی خرما پیارم به شما کمک می کند تا بتوانید بر اساس بودجه و توانایی مالی تان اقدام به انتخاب بهترین نوع محصول نمایید خرما پیارم درجه یک مرغوب ترین و خوش طعم ترین خرما پیارم موجود در بازار می باشد.

بازار پسندی خرما پیارم به گونه ای بوده که موجب افزایش میزان تقاضا برای خرید شده است و خرما پیارم جز خرماهایی بوده که توجه بازار جهانی را برای خرید جذب کرده و مورد توجه قرار گرفته است.

خرما پیارم دارای پوست نازکی بوده که پوست نازک این نوع خرما به گوشت آن کاملاً چسبیده است همچنین رنگ آن قهوه ای تیره می باشد.

خرما پیارم به صورت کاملاً ارگانیک تولید شده و ارگانیک بودن این نوع خرما موجب ارزش غذایی و خواص و فواید محصول شده است و افراد زیادی تمایل به خرید این کالا دارند.

مولفه کیفیت محصول برای تمامی خریداران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حائز اهمیت بودن این مسئله موجب شده تا کشاورزان تلاش کنند با استفاده از تکنولوژی و دانش روز این محصولات را تولید کنند.

بهترین نوع خرما پیارم در شهرستان حاجی آباد کاشت و برداشت می شود این نوع خرماها می توانند موجب تامین نیاز بدن به مواد معدنی و ویتامین ها شوند و این نوع خرماها بالاترین کیفیت را دارند.

خریداران عمده بهترین نوع خرما پیارم را به صورت بسته بندی شده در انبار مناسبی نگهداری می‌ کنند و انبار کردن این نوع خرماها در شرایط محیطی مناسب سبب حفظ ارزش غذایی محصول می‌ شود.

مزه دلنشین این محصول سبب شده تا میزان تقاضا برای آن افزایش پیدا کند و شما می توانید از طریق فروشگاه های معتبر و نمایندگی های موجود در سراسر کشور این محصولات را خریداری کنید.

خرید و فروش عمده خرما پیارم در بازار داخلی سبب می‌ شود تا افرادی که متقاضی خرید عمده هستند هزینه کمتری را صرف خرید کنند و از پرداخت برخی از هزینه های گزاف و اضافی معاف شوند.

خرما پیارم درجه یک

خواص خرما پیارم 

خرما پیارم حاوی انرژی بسیار بالایی بوده و هر ۱۰۰ گرم از این نوع خرما ۱۲۵ کالری دارد و بهترین میان وعده محسوب می‌ شود و موجب تامین میزان انرژی و کالری مورد نیاز بدن شما خواهد شد.

آنتی اکسیدان های موجود در خرما پیارم بسیار بالا بوده و این محصول حاوی سه نوع اکسیدان است که منجر به حفظ سلامت قلب و عروق می‌ شوند و خطر ابتلا به انواع بیماری های چشمی را کاهش می دهند.

یکی از مهم ترین نیاز روزانه بدن فیبر است که خرما پیارم منبع غنی از فیبر بوده و اگر افراد به صورت روزانه از این محصول استفاده کنند با تامین فیبر مورد نیاز بدن شان می توانند بسیاری از بیماری‌ های خود را درمان کنند و سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش شوند.

این محصول سرشار از آهن بوده و آهن موجود در خرما سبب درمان و رفع بیماری کم خونی می شود پزشکان و متخصصان مصرف این محصول را برای افرادی که بیماری کم خونی دارند توصیه کرده اند.

امروزه یکی از شایع ترین مشکلات در میان مردان ناباروری می باشد و خرما پیارم حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری بدن است که با افزایش تعداد اسپرم سبب تقویت میل جنسی می شود.

یکی از راه های تقویت مینای دندان مصرف روزانه خرما پیارم می باشد این خشکبار حاوی فلوراید بوده و سبب پیشگیری از پوسیدگی دندان می شود و به حفظ سلامت دهان و دندان کمک بسیار خوبی می کند.

خرما پیارم به عنوان مفید ترین نوع خرما در جهان شهرت پیدا کرده و طعم آن بسیار لذیذ و فراموش نشدنی است و شما می توانید برای تهیه و خرید این محصولات به صورت مستقیم اقدام کنید و لذیذ ترین و مرغوب ترین نوع محصولات را خریداری نمایید.

خرما جز اصلی ترین قطب تولید انواع خرما شناخته شده است و به همین علت سالانه حجم زیادی از خرما پیارم به دیگر کشورها صادر می شود و صادرات آن به رونق چرخه تولید کمک بسیار خوبی می کند.

فروشگاه هایی که در زمینه فروش انواع خرما پیارم فعالیت دارند تمامی تلاششان را به کار گرفتند تا بتوانند این محصولات را با بالاترین درجه کیفیت به دست مصرف کنندگان و متقاضیان برسانند.

خواص خرما پیارم 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *