شیره خرما صنعتی برای افرادی که از ضعف جسمانی و ناتوانی جسمی به دلیل فقر آهن و منگنز و روی برخوردارند با مصرف آن می توانند باعث جبران آن در بدن خود و بدست آوردن انرژی شوند.

قیمت شیره خرما صنعتی

قیمت شیره خرما

یکی از مواد غذایی حیرت انگیز و بدون مواد افزودنی شیره خرما می باشد و دارای قیمت ارزان و کاملا طبیعی به صورت بهداشتی می باشد این محصول به دو روش تولید و عرضه می شود  شیره خرما سنتی و صنعتی در گذشته به علت نداشتن امکانات خانمهای خانه دار از روش سنتی به دشواری شیره خرما تولید می کردند با توجه به توسعه علم تکنولوژی توسط دستگاه های اولیه تولید آن به راحتی امکان پذیر می باشد و قیمت آن روزانه در حال بالا و پایین شدن است.

می توانید برای دریافت قیمت محصولات این سایت با شماره ثبت شده یا با ورود به سایت به طور رایگان با مشاور تماس برقرار کنید.

بسیاری از خریداران و طرفداران شیره خرما به دلیل طعم و مزه خوشی  که دارد از آن بهره وری می کنند بدین ترتیب یکی از خوشمزه ترین میان وعده برای تامین انرژی بدن و تامین قندهای طبیعی بدن نظیر: فروکتوز و گلوکز می باشد بنابراین طرفداران داخلی و خارجی زیادی برای درمان بیماری دارد.

برای کسب شناخت رایگان با ما همراه باشید تا معلومات مفیدی را کسب کنید.

شیره خرما یک جانشین گیاهی عالی و مناسب به جای عسل در وعده صبحانه می باشد که به علت مزه شیرین و فوق العاده ای که دارد امروزه بسیار مورد توجه جمیع قرار گرفته است همچنین از شیره خرما می توان در تهیه انواع دسرها، کیکها، شیرینیها، وافلها، پنکیکها، بستنیها و غیره استفاده نمود.

شیره خرما جانشین بسیار مناسبی به جای شکر است و مزیت آن بسیار بیشتر از شکر است و جزء مواد غذایی سالم می باشند و همچنین مسئله حائز اهمیت این است که دارای فواید سلامتی بیشماری است.

امروزه برای درمان بیماریهای متنوع و ناشناخته توصیه می کنیم از مواد طبیعی و گیاهی نظیر: شیره خرما، شیره انگور، شیره انجیر و غیره استفاده  کنید و بی‌اندازه در سلامتی بدن اثربخش می باشد و کالری شیره خرما بالا می باشد می تواند پروتئین بدن شما را تامین کند با استفاده از آن کربوهیدرات بدن را مهیا می شود.

قیمت شیره خرما

این محصول پر از آهن، منیزیم، پتاسیم و سایر مواد معدنی کمیاب است و همین امر آن را به یک انتخاب غذایی خوب تبدیل کرده است خرما در خاورمیانه به فراوانی یافت می شود و ایران یکی از این کشور های تولید کننده این محصول یادشده می باشد در ادامه مقاله به خواص بااهمیت شیره خرما اشاره خواهیم کرد از جمله:

  • خواص شیره در درمان رحم: به علت خون سازی  زیاد در شیره می تواند به خانمها در مقابل مریضیهای عفونی یا کم خونی بسیار کمک کند و بی حالی و خستگی بدن را به دلیل خونسازی از بین می برد و افرادی که دارای طبع گرم و دیابتی هستند پیشنهاد نمی شود.
  • خواص شیره خرما در درمان یبوست: افرادی که فیبر کافی در بدنشان نباشد گرفتار مریضی یبوست می شوند می تواند گفت با استفاده از شیره خرما می توانید فیبر مورد احتیاج را تامین کنید.
  • خواص شیره برای خانمهای باردار: اگر می خواهید زایمان طبیعی آسوده تر داشته باشید در خلال مراحل حاملگی می توانید از فواید بی نظیر شیره بهره ورداری کنید زیرا دهانه رحم را بازتر می کند.
  • شیره خرما برای پوست: درصورتیکه می خواهید از چین و چروک پوست صورتتان جلوگیری کنید می توانید با استفاده از شیره خرما یا خرما در وعده غذایی و صبحانه استفاده کنید به دلیل ویتامین C، D از پوست شما محافظت می کند می توانید همراه با کره یا ارده و کره بادام زمینی برای پر شدن صورت استفاده کنید.
  • شیره خرما برای رشد مو: برای درخشان شدن و رشد فوری مو باید از مواد معدنی مانند شیره استفاده کنید به دلیل وجود آهن می تواند در رشد مو کمک کند.
  • شیره خرما در قوای جنسی: شما برای درمان می توانید از مواد مغذی طبیعی و فاقد هیچ گونه مواد شیمایی برای بالا بردن قوای جنسی استفاده کنید.
  • خواص شیره خرما در سلامتی بدن و استخوان: برای مبارزه و درمان اقسام مریضی های پوکی استخوان و جلوگیری آن در سن اندک بسیار عالی می باشد با استفاده از شیره خرما می توانید مواد معدنی نظیر: فسفر، کلسیم، پتاسیم و غیره بدنتان را تکمیل کنید و باعث تقویت استخوانهایتان شود.
  • در حال حاضر بیشتر مواد مغذی و خوراکی به طور صنعتی یا سنتی راهی بازار می شوند و شیره خرما صنعتی در صنعت کشور از قیمت مناسب و فروش بالایی برخوردار می باشد و دارای خواص و فواید بسیار باارزش می باشد ما در این مجموعه بهترین و درجه یک ترین شیره خرما را در وزنهای متعدد به صورت مستقیم تولید و توزیع می کنیم در روش صنعتی این محصول از امکانات و دستگاه های اولیه با استانداردهای فوق تایید شده در مخزنهای بزرگ خرما را می ریزند و به علاوه آب آن را حرارت می دهند و شیره خرما فاقد هیچ  گونه مواد افزودنی و نگهدارنده می باشد.

شیره خرما فواید زیادی دارد و مغذی است، مصرف این غذا برای صبحانه انرژی مورد نیاز شما را در طول روز مهیا می کند، ترکیب شیره خرما با ارده طعمی بسیار بی نظیر دارد، در اثر مصرف شیره خرما دیگر به مولتی ویتامینها نیاز نخواهید داشت چون دارای انواع ویتامین است

شیره خرما شامل قندهای طبیعی مانند گلوکز، ساکارز و فروکتوز است پس در نتیجه می تواند حتی گزینش بسیار خوبی برای میان وعده شما باشد. استفاده از این محصول همواره برای کودکان و دانش آموزان بسیار سودمند است زیرا می تواند قدرت یادگیری آنها را بهبود بخشد. همچنین بهترین زمان مصرف شیره خرما در صبح می باشد و با استفاده شیر می توانید کلسیم بدن را تامین کند و افراد ورزشکار می توانند این محصول را جانشین پروتئین کنند و کالری زیادی به بدن می رساند و هم شامل ویتامینهای B می باشد.

قیمت شیره خرما

شیره خرما صنعتی

بسیاری از تولیدکنندگان شیره خرما صنعتی در ایران به تهیه و عرضه اقسام خرما و فرآورده های آن مانند شیره خرما می پردازند و این محصول را با بهترین کیفیت در بسته بندیهای لوکس و استاندارد روانه بازار داخلی و خارجی نموده اند، شما هم می توانید برای خرید عمده و خرده شیره خرما صنعتی با قیمتی استثنایی به این سایت مراجعه نمایید.

با توجه به مطلب های مهم در این وب سایت برای تهیه مواد معدنی و مغذی بدنتان باید از مواد غذایی با اهمیت و اصل شیره خرما میل کنید و از قند طبیعی جایگزین شکلات و شکر در طی روزمره که بسیار موثر است، استفاده نمایید.

جهت دریافت شیره خرما در وزنهای متعدد به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب تر از بازار را می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از این مجموعه به صورت آنلاین تهیه نمایید برای خدمات دهی و مشاوره فرم این سایت را پر کنید در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت.

شیره خرما صنعتی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *