توزیع خرما مضافتی بم به صورت مستقیم به منظور دسترسی آسان تر و بهای مناسب تر فراهم شده است. به همین دلیل نبود واسطه ها برای شما خریداران عزیز فرصتی طلایی به حساب می آید تا بتوانید این فرآورده ها را به صورت مستقیم از خود تولیدکننده خریداری کنید. در این صورت، می توانید با حذف واسطه ها سود بسیار خوبی را برای خود در نظر بگیرید که در این مرکز بهترین خرما مضافتی عمده وجود دارد که هر کدام از آن‌ها بسیار خوشمزه و لذیذ می باشند.

دسته بندی انواع مختلف خرما به چه صورت است؟

 

 

دسته بندی انواع مختلف خرما به چه صورت است؟

دسته بندی انواع مختلف خرما شامل؛ ربی درجه یک، پیارم ارگانیک، شاهانی، مضافتی خوشمزه می باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا می باشد و خرماهای شاهانی یک نوع میوه کشیده به رنگ قهوه ای کمرنگ می باشد و شیرین بودن آن زیاد و قابل توجه است که یکی از این دسته بندی ها می باشد و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

یکی از خرماهای زودرس، خرمای ربی می باشد که ظاهر آن کاملا رسیده است به گونه ای که هسته آن بسیار کوچک می باشد و پوست خرما کاملا حالت چسبیدگی دارد که می توان به آسانی آن را شستشو داد و یکی از انواع خرما پرطرفدار در این دسته بندی می باشد.

تیره ترین نوع خرما در این دسته بندی خرمای پیارم ارگانیک است که کاملا گوشتی است به گونه ای که پوست آن به راحتی جدا نمی شود و کاملا چسبیده است و از ارزش غذایی موثری برخوردار می باشد و تمام دسته بندی های خرما از درجه کیفی بینظیری برخوردار است.

یکی دیگر از خرماها در کشور، خرمای ساغای می باشد که کاملا تازه و رنگ آن به حالت زرد طبیعی است و شکل این نوع خرما یه صورت چروکیده می باشد که به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی شود و در مناطق گرم به خوبی کشت می شود.

چه عواملی بر دوام و کیفیت خرما تاثیر می گذارد؟

چه عواملی بر دوام و کیفیت خرما تاثیر می گذارد؟

عوامل متعددی بر کیفیت و دوام خرما مضافتی بم تاثیر می گذارد و یکی از آنها بافت، ظاهر خرما است که عاری از هرگونه کرمن خوردگی باشد، همچنین شستشو خرماهای متنوع باعث افزایش دوام این نوع محصول خوش طعم می شود و هیچگونه خرابی در آن ایجاد نمی شود.

بهترین بسته بندی ها باعث افزایش کیفیت خرماهای متنوع می شود، حتی درجه بندی انواع خرما باعث بادوام شدن خرماها می شود، اگر هنگام جا به جایی انواع خرما خوشمزه از وسیله های نقلیه مطلوبی استفاده نشود باعث کم شدن کیفیت، دوام فرآورده می شود.

برترین نوع خرماها را باید در مکان های خشک و مطلوبی قرار داده شود چرا که محیط گرم باعث خراب شدن انواع خرما می شود، جدا نمودن خرماهای سالم از خراب باعث افزایش دوام خرماهای سالم می شود و حتی برای چیدن خرماها بهتر است با دقت بالایی انجام شود تا کیفیت خود را از دست ندهد.

ضایعات خرماها بهتر است جدا شود زیرا همین ضایعات باعث کاهش کیفیت این نوع فرآورده می شود و باید حتما دقت کنید، نگذاشتن خرما در سردخانه ها باعث کم شدن دوام خرما می شود که حتما باید توجه نمائید.

بهترین نوع بسته بندی خرما برای صادرات زمینی

بهترین نوع بسته بندی خرما برای صادرات زمینی

بهترین بسته بندی کردن خرما مضافتی بم برای صادرات زمینی مزایای ویژه ای را برای فروشنده و خریدار این محصول به همراه دارد و بسته بندی این فرآورده از مرطوب شدن و خراب شدن خرما و تغییر کیفیت این محصول جلوگیری به عمل می‌آورد.

با بسته بندی زیبا و ایده آل خرما می‌توان تعداد مشتریان را به طور قابل توجهی افزایش داد، چرا که بسته بندی درجه یک محصولات یکی از نشانه های احترام به مشتری و مصرف کنندگان است.

یکی از فواید بسته بندی فرآورده خرما، افزایش میزان ماندگاری آن است. به طور کلی، خرماهای بدون بسته بندی هم زمان ماندگاری خوبی را ندارد اما این فرآورده اگر در بسته بندی استاندارد قرار بگیرد، مدت انقضاء آن به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد.

بسته بندی صادراتی خرما بایستی به آسانی باز شود، همچنین بسته بندی های خرما بسیار مهم می باشد زیرا حمل و نقل آن راحت تر است، از طرف دیگر بسته بندی خرما برای صادرات زمینی باید به گونه‌ای انجام شود که سلامت فرآورده حین حمل و نقل حفظ شود و هیچگونه آسیبی به این نوع خرماها وارد نشود.

همچنین بسته بندی فرآورده خرمای صادراتی بایستی دارای طراحی مناسب و مطلوبی باشد و منطبق با شیوه های گوناگون حمل و نقل شود و استانداردهای لازم بازار های مختلف را داشته باشد که ویژه ترین نوع بسته بندی کاملا بهداشتی است و از استحکام خوبی برخوردار می باشد.

فروش ویژه خرما مضافتی بم با بهترین کیفیت

یکی از خرماهای اعلا و مفید که در بازارهای کشورمان خرید و فروش بسیار خوبی را تجربه می کند، خرما مضافتی بم می باشد. این نوع خرما هم زیبایی و جذابی زیادی در ظاهر دارد و هم طعم و مزه آن مطلوب و دوست داشتنی می باشد. به همین دلیل افراد زیادی تمایل به استفاده از آن در برنامه غذایی خود دارند کهفروش ویژه خرما مضافتی با نرخ تولید در بازارهای کشورمان به صورت گسترده انجام می شود.

افراد زیادی تمایل به خرید این فرآورده دارند و بویژه از خرید و فروش عمده آن استقبال می کنند. در فروش ویژه این محصول شاهد آن هستیم که خرماهای اعلا و درجه یک با نرخ های متناسبی در بازار توزیع شده و شرایط مطلوب برای سفارش عمده آن ایجاد شده است.

فروش ویژه و عمده خرما مضافتی بم مرغوب به سبب محبوب بودن این خرما ها هر روز بیشتر می شود. مردم به میزان بالایی به خرید هر یک از مدل های این خرماها می پردازند و مصارف بسیاری از آن ها دارند و مدل های کوچک تر از آن ها نیز در بازار های پخش و فروش موجود هستند که آن ها را نیز برای مصارف خود می توانید به استفاده رسانید و نرخ های این محصولات بسیار مناسب است که خرید ویژه خرما مرغوب با بهینه ترین هزینه ها همراه می باشد.

توزیع کننده خرما مضافتی این محصول را کاملاً تازه و دست چین شده در اختیار خریداران قرار می‌ دهد که اینگونه نرخ محصول بسیار مناسب تر است. البته این توزیع‌کننده علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی، نیاز مشتریان خارجی را هم تامین کرده و محصولات خود را با قیمت عمده به فروش می رساند. مرکز فروش فرآورده خرما آنها را با کیفیت خوب، به صورت تازه به سراسر کشور توزیع می کند، باید بگوییم که خرماهایی که به شیوه عمده پخش می گردند، آنها را مشتریان گوناگون می توانند ساده تهیه کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *