خرما زاهدی تازه گوشتی بسیار لذیذ و شیرین است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، خرما زاهدی از پرفروش ترین خرماهای ایرانی است.

خرید خرما زاهدی عمده

خرید خرما زاهدی عمده

امروزه در بسیاری از شهرهای ایران خرما زاهدی به صورت عمده و یا در بسته بندی های مختلف خرید و فروش می شود، خرمای زاهدی نوعی خرمای نرم و گوشتی است، این نوع خرما جزو خرمای تر است و شیره نسبتا کمی در آن وجود دارد.

زمان برداشت و رسیدن این میوه از اوایل تا اواخر شهریور زمان می برد، نخل خرما زاهدی اغلب در مناطق جنوبی کشور قرار دارد و شهرستان جهرم، از جمله استان هایی است که این محصول در آن کشت می شود.

جالب است بدانید که خرمای زاهدی در بسیاری از کیک ها، شیرینی ها و غذاها استفاده می شود که در طعم آن ها نقش بسزایی دارد، طبیعت گرم خرمای زاهدی برای افرادی که طبع بدنشان سرد است بسیار مناسب می باشد، بنابراین طبیعت گرم خرما به شما کمک می کند تا از سردردهای مزمن، کمردرد و زانو درد جلوگیری کنید.

بهتر است بدانید که خرمای زاهدی برای درمان یبوست، کاهش کلسترول، سلامت استخوان ها و از بین بردن کرم روده نیز بسیار مفید است و به تقویت حافظه کمک می کند که تاثیر زیادی در افزایش قدرت یادگیری در کودکان و دانش آموزان دارد.

صادرات خرمازاهدی

صادرات خرمازاهدی

ایران یکی از کشورهایی است که در مناطق گرمسیری خود خرمای زاهدی را به راحتی تولید می کند که اغلب آن ها از نوع صادراتی هستند، این نوع خرما به کشورهای همسایه صادر می شود و به دلیل خوشمزگی یکی از پرفروش ترین خرماها می باشد، این خرما دارای منیزیم، منگنز، سدیم، فسفر، کلسیم و آهن است که هر کدام نقش بسزایی در سلامت انسان دارند.

منیزیم موجود در خرما زاهدی خاصیت ضد سرطانی دارد و انرژی عضلات بدن را تقویت می کند و برای شنوایی، بینایی، کمردرد و درمان ریه نیز مفید است، خرمای زاهدی بافتی نرم دارد و گوشت آن ترد است که به راحتی می توان از آن به عنوان میان وعده استفاده کرد.

این خرما سرشار از مواد معدنی و ویتامین است، خرمای زاهدی باید در دمای کمتر از 5 درجه سانتیگراد نگهداری شود، بهتر است پس از شستن کاملا خشک شود و سپس در مرحله بسته بندی قرار گیرد.

این خرما به دلیل طعم و مزه لذیذ و خواص فراوان طرفداران زیادی دارد، بنابراین فروشندگان به راحتی این خرما را به بازارهای داخلی عرضه می کنند، خرما زاهدی یکی از گران ترین خرماهای ایران است که نه تنها در بازارهای داخلی، بلکه در عرصه بین المللی نیز خریداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

این نوع خرما به دلیل طبع گرمی که دارد میوه خوبی برای متعادل کردن اعصاب و سردردهای پی در پی است، می توانید آن را در میان وعده خود قرار دهید و با شیر، چای یا هر نوشیدنی گرمی میل کنید.

خرمای زاهدی به صرفه ترین نوع خرما محسوب می شود به همین دلیل از آن برای تولید شیره خرما نیز استفاده می شود، امروزه ایرانی ها به جای قند از خرما برای نوشیدن چای استفاده می کنند، خرمای زاهدی درجه یک جایگزین خوبی برای قند است.

خواص خرما زاهدی

خواص خرما زاهدی

این محصول خواص خارق‌ العاده ای دارد و برای سلامت بدن بسیار مفید و موثر است، اما باید توجه داشته باشید که مصرف زیاد این نوع خرما مناسب نیست زیرا استفاده زیاد از خرما باعث آسیب به کبد و طحال، افزایش فشار خون، زخم دهان و پوسیدگی دندان می شود، این نوع خرما قند زیادی دارد، بنابراین به افراد دیابتی توصیه می شود که زیاد از آن استفاده نکنند.

نقش مهم این نوع خرما در خون سازی و تغذیه سالم مهم است و باید به درستی از آن استفاده کرد، حتی می توانید پودر قهوه خرما را از هسته خرما زاهدی درست کنید، پودر هسته خرما برای کاهش قند خون و دیابت بسیار مفید است، حتی استفاده از آن برای افراد ورزشکار نیز مفید است زیرا خاصیت انرژی زایی دارد.

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم خرما زاهدی نوعی خرمای رژیمی است و تمامی افرادی که رژیم دارند می توانند این نوع خرما را در برنامه غذایی خود قرار دهند، در این راستا می خواهیم تمامی خواص خرمای زاهدی را بیان کنیم، این محصول دارای خواص فراوانی است که به شرح زیر است:

  • درمان بیماری های مزمن
  • بهترین جایگزین برای قند و شکر
  • درمان آلزایمر
  • پیشگیری از پوسیدگی دندان
  • درمان درد های استخوانی
  • پیشگیری از کم خونی
  • درمان ضعف اعصاب
  • افزایش دهنده انرژی
  • کمک به سلامت حافظه
  • جلوگیری از افزایش فشار خون
  • تقویت پوست و مو و جلوگیری از آکنه
  • کمک به تناسب اندام و کاهش وزن
  • تقویت قوای جنسی در مردان و زنان
  • بهبود دردهای عضلانی و مفاصل

خرما زاهدی در سلامت بدن انسان نقش بسزایی دارد و مصرف روزانه آن باعث می شود بدن سالم تری داشته باشید، این نوع خرما را می توان با ترکیب آرد کنجد و پودر نارگیل همراه با چای در وعده صبحانه یا عصرانه مصرف کرد، استفاده از این ترکیب سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند و از ما در برابر ویروس هایی مانند ویروس کرونا و آنفولانزا محافظت می نماید.

امروزه با توجه به تقاضای بازار برای خرمای زاهدی، این محصول به صورت انبوه خرید و فروش می شود و مردم نیز به دلیل طعم بی نظیر و ماندگاری طولانی از این محصول استقبال می کنند و عده ای نیز به دلیل ویژگی ماندگاری بالا، برای صادرات آن نیز اقداماتی انجام می دهند.

قیمت فروش خرما زاهدی

همانطور که می دانید خرمای زاهدی به دلیل کیفیت عالی از قیمت بالاتری نسبت به سایر خرماها برخوردار است و قیمت آن با توجه به درجه کیفی آن متفاوت است.

طبیعتاً برای به دست آوردن بالاترین کیفیت محصول، هزینه بیشتری برای آن پرداخت خواهید کرد، البته در این میان افراد سودجو نیز هستند که به بهانه دریافت سود بیشتر، یک سری پارامترهای مشخص شده در مورد قیمت و کیفیت محصول را رعایت نمی کنند، اما مجموعه ما کیفیت بالایی از خرماهای زاهدی را ارائه می دهد.

شما می توانید خرما زاهدی عمده و مرغوب را از طریق فرم فروش محصول خریداری کنید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در واحد پشتیبانی و فروش تماس حاصل فرمایید، همکاران ما تمامی خدمات و اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه می دهند تا بتوانید خریدی آسان و سریع را تجربه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *