یکی از محصولات کشاورزی ارز آور و صادراتی خرما است و انواع خرما صادراتی ایران با بهترین قیمت در بازار عرضه می‌ گردد.

 

آشنایی با خرما صادراتی ایران

خوشبختانه شرایط اقلیمی کشور ما موجب شده تا انواع خرما با کیفیت‌ های متنوع در مناطق جنوب تولید شود. خرما صادراتی ایران تاثیر بسزایی در رونق چرخه اقتصادی دارد. حدود ۳۰۰۰ سال است که خرما در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری ایران کاشت می‌ شود.

خرما صادراتی ایران شامل خرما زاهدی، مضافتی، پیارم و مجول می‌ شود و میزان تقاضا برای خرید این نوع خرما نسبت به دیگر ارقام بسیار بیشتر است. این ارقام خرما بیشتر در استان بوشهر، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان تولید می‌ شوند.

یکی از مهمترین اقلام خرما صادراتی ایران خرما پیارم است. این نوع خرما دارای طرفداران بسیار زیادی بوده و به دلیل ظاهر زیبا به عروس خرمای ایران ملقب است. به عبارتی می‌ توان بیان نمود که لوکس‌ ترین نوع خرما صادراتی خرما پیارم بوده که ارزش غذایی بالایی دارد.

خرما زاهدی در دسته خرماهای نیمه خشک قرار دارد. علاوه بر آنکه به صورت تازه مورد استفاده قرار می‌ گیرد، در صنایع گوناگون مانند الکل سازی و شیرینی پزی بیشترین میزان استفاده را دارد.

خرما مضافتی جز خرماهای صادراتی ایران محسوب می‌ شود و به دلیل طعم لذیذ جایگاه قابل قبولی را در بازار بین المللی خرما به خود اختصاص داده است. این نوع خرما در تناژ بالا به دیگر کشورها صادر می شود.

خرما پیارم صادراتی

صادرات خرما به کشورهای همسایه

تاجران و صادر کنندگانی که قصد تجارت خرما صادراتی ایران را دارند، پس از انتخاب رقم خرما کشور مقصد را انتخاب می‌ نمایند. کشورهای مسلمان مقصد ایده‌ آل برای صادرات این محصول به شمار می‌ روند زیرا سرانه مصرف خرما در میان مسلمانان بیشتر است. کشورهای امارات، پاکستان، روسیه، ترکیه و هند بهترین کشورها برای صادرات خرما محسوب می‌ شوند.

یکی از مهمترین موارد در هنگام تجارت خرما صادراتی ایران قیمت آن است. زمانی که قیمت خرما صادراتی در بازار به صورت رقابتی تعیین شود، شما سود مناسبی را از این طریق به دست خواهید آورد. فاکتورهای مهمی در هنگام قیمت گذاری این محصول مورد توجه قرار می‌ گیرند که شامل نوع خرما، اندازه، کیفیت و بسته‌ بندی محصول می باشد.

بسته‌ بندی خرماهای صادراتی برای کشورهای اروپایی و همسایه بسیار حائز اهمیت است. برای صادرات این محصول به کشورهای خاورمیانه باید بسته‌ بندی مناسبی داشته باشید زیرا بسته‌ بندی مناسب به حفظ و ماندگاری بهتر خرما و همچنین حفظ ارزش غذایی آن کمک بسیار زیادی می‌ نماید.

تاجرانی که اقدام به صادرات این محصولات می‌ کنند، از قوانین کشور مقصد به خوبی آگاهی دارند. برخی از کشورهای اروپایی محصولات را با دقت زیاد آزمایش می‌ کنند و کیفیت آن ها را مورد بررسی قرار می‌ دهند. شما به منظور صادرات این محصول باید بهترین نمونه خرما و بهترین شیوه بسته‌ بندی را لحاظ نمایید. در غیر این صورت ممکن است که صادر کننده به دلیل مرجوع شدن و هزینه حمل و نقل، ضرر زیادی را متحمل شود.

خرما مضافتی صادراتی

مزایا و معایب تجارت خرما صادراتی ایران

از مهمترین مزایای تجارت خرما صادراتی ایران با بسته‌ بندی و کیفیت بالا آن است که موجب مطرح شدن نام کشور در صنعت مواد غذایی در دنیا می‌ شود و سود زیادی را به ارمغان می‌ آورد. صادرات این محصول علاوه بر آنکه دارای مزایای بسیار زیادی بوده، از معایب و مشکلاتی برخوردار است.

یکی از بارزترین مشکلاتی که تاجران خرما صادراتی ایران با آن مواجه هستند، عدم وجود کارخانه‌ های مناسب برای بسته‌ بندی مدرن محصولات می‌ باشد. صادرات این محصولات معمولا به صورت فله‌ ای و بدون بسته‌ بندی مناسب است که در نتیجه منجر به کاهش ارزش هر تن خرمای صادراتی ایران می‌ شود.

برخی از تاجران به دلیل آنکه توجه کافی به تبلیغات و بازاریابی در بازارهای هدف ندارند، دچار مشکلاتی می‌ شوند و ممکن است سود حاصل از صادرات کاهش یابد. همچنین عدم توجه کافی به شاخص‌ های تضمین کیفیت منجر به ایجاد مشکلات مهم برای صادرکنندگان می شود.

به منظور حفظ بازار هدف، تاجران روش مناسبی را برای حمل و نقل خرما صادراتی ایران اتخاذ می نمایند. انتخاب یک شرکت مناسب به منظور حمل و نقل، منجر به ارسال محصولات صادراتی در کوتاه‌ ترین زمان و مناسب‌ ترین شرایط به کشور مقصد می‌ شود که تاثیر بسزایی در حفظ بازار هدف دارد.

توصیه و پیشنهاد ما این است که قبل از صادرات این محصول اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید تا سود نسبتا خوبی را از طریق تجارت آن کسب نمایید.

خرما زاهدی صادراتی

بهترین قیمت خرما صادراتی ایران 

امروزه خرما صادراتی ایران دارای انواع گوناگونی بوده و در مراکز مختلف با قیمت‌ های متفاوتی به فروش می‌ رسد. به منظور خرید خرما صادراتی ایران با بهترین قیمت، شما باید به مراکزی مراجعه کنید که به صورت مستقیم اقدام به فروش این محصولات کرده‌ اند. این مراکز سعی در عرضه این محصولات با نرخ واقعی دارند و خرید از این فروشگاه‌ ها بهترین انتخاب محسوب می‌ شود.

با مراجعه به مراکز فروش معتبر شما قادر به تهیه محصولات با بهترین کیفیت و قیمت خواهید بود. واسطه هایی در بازار هستند که این محصولات را با نرخ بالاتری به فروش می‌ رسانند در حالی که افراد با انتخاب یک فروشنده معتبر می‌ توانند هزینه کمتری را برای خرید پرداخت نمایند.

افزایش میزان تقاضا در بازار و کاهش در میزان عرضه محصول ممکن است نوساناتی را بر روی قیمت نهایی محصول داشته باشد. تولید کنندگان و مراکزی که در حوزه پخش این محصولات فعال هستند آگاهی کامل در این حوزه دارند و با تولید انبوه آن موجب تامین نیاز بازار می‌ شوند.

شما می‌ توانید از طریق فروشگاه ما اقدام به خرید بهترین نوع خرما به صورت مستقیم و بدون واسطه نمایید. این فروشگاه قادر به ارسال محصولات با بسته‌ بندی کاملاً مناسب است. شما می‌ توانید با روشی آسان اقدام به خرید نمایید و از طرح‌ های تخفیفی بی‌ نظیری که بر روی محصولات اعمال می‌ شوند، بهره‌ مند شوید. محصولاتی را که خریداری می‌ کنید در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت به آدرس مورد نظرتان ارسال می شوند.

خرما استعمران صادراتی

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *