از جمله محبوب‌ ترین فرآورده خرما می‌ توان به خمیر خرما اشاره نمود که در استان بوشهر به قیمت عمده مورد معامله قرار می‌ گیرد.

 

آشنایی با خمیر خرما بوشهر

خمیر خرمای بوشهر یک ترکیب نیمه جامد است که با استفاده از میوه خوش طعم خرما تهیه می‌ شود. این محصول علاوه بر مصارف خانگی در صنایع گوناگون و تولید انواع مواد غذایی کاربرد گسترده‌ ای دارد. صاحبان کارگاه‌ های شیرینی پزی جز متقاضیان عمده برای خرید این محصول هستند. شیرینی‌ هایی که با استفاده از خمیر خرما تهیه می‌ شوند، طرفداران بسیار زیادی دارند. خمیر خرما بوشهر یکی از محصولات رژیمی و سالم محسوب می‌ گردد که امروزه جایگاه ویژه‌ ای را در میان انواع شیرین کننده‌ ها به خود اختصاص داده است.

این محصول دارای طعم شیرین و لذیذی است. علاوه بر طعم دلنشین از خواص و فواید بی‌ نظیری برخوردار می‌ باشد. خمیر خرمای ارگانیک می‌ تواند بسیاری از بیماری‌ های افراد را درمان کند و با افزایش میزان انرژی،  سبب بهبود عملکرد افراد می‌ شود. ویتامین‌ ها و مواد معدنی این فرآورده خرما به گونه‌ ای است که این محصول را به یک میان وعده سالم و مقوی تبدیل نموده است. این محصول پس از دریافت گواهینامه‌ ها و استانداردهای لازم به صورت بسته‌ بندی شده روانه بازار مصرف می‌ شود. بسته‌ بندی این محصول در اوزان مختلف سبب گردیده تا افراد بر اساس نیاز خود قادر به خرید بهترین نوع خمیر خرما موجود در بازار باشند.

خمیر خرما بوشهر

طرز تهیه خمیر خرما

خمیر خرما بوشهر به صورت صنعتی و نیمه صنعتی تولید می‌ شود. خرماهایی مانند خرمای کبکاب، خرما مضافتی، خرما شاهانی بهترین نوع خرما برای تهیه این فرآورده به شمار می‌ روند. شرکت‌ های تولید کننده اگر برای تولید این محصول از خرماهای سیاه رنگ استفاده کرده باشند، رنگ نهایی محصول سیاه می‌ شود. خرماهایی که رنگ قهوه‌ ای دارند، رنگ نهایی خمیرشان قهوه‌ ای می‌ شود.

تولید این محصول به صورت کاملاً طبیعی صورت می‌ پذیرد و خمیر خرما بوشهر بدون مواد نگهدارنده است. کارخانجات تولید کننده خرماها را هسته‌ گیری می‌ کنند و با استفاده از تجهیزات روز دنیا عمل پوست گیری را انجام می‌ دهند. خرماهای پوست گیری شده کاملاً خرد می‌ شوند و پس از تنظیم نمودن درصد رطوبت، خرماها چرخ شده و در نهایت به خمیر تبدیل می‌ گردند. تولید این محصول بدون دخالت نیروی انسانی صورت می پذیرد به همین دلیل از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است. خمیر خرما درجه یک با استفاده از دستگاه های مکانیزه مدرن تولید می شود.

اگر به این خمیر مغزیجاتی مانند گردو، فندق و کنجد اضافه شود، طعم لذیذ‌تری پیدا می‌ کند و خواص آن افزایش می‌ یابد. این نوع خمیر بسیار مقوی و مغذی بوده که به عنوان یک میان وعده سالم مصرف می‌ شود. امروزه بسیاری از جوامع به دنبال افزایش سلامت محصولات غذایی هستند به همین علت است که از خمیر خرما برای تهیه انواع مواد غذایی مانند بیسکویت، کلوچه، حلوا، لواشک، ترافل و شکلات استفاده می‌ نمایند.

خمیر خرما صنعتی

صادرات خمیر خرما بوشهر 

صادرات خمیر خرما بوشهر به بازارهای بین المللی به امری رایج مبدل گردیده است. تجارت این نوع فرآورده مانند صادرات خرما بسیار پرسود و پررونق است. امروزه حجم انبوهی از خمیر خرما و دیگر محصولات تولید شده از خرما به ۷۲ کشور صادر می‌ گردد. کشور ما به عنوان دومین کشور تولید کننده خرما و فرآورده‌ های آن شناخته شده است. مراکز تولید کننده این محصول بیشتر در مناطق گرمسیری کشور قرار دارند و اقدام به عرضه و صادرات بهترین نوع محصول می نمایند. خرما و مشتقات آن علیرغم اهمیت غذایی بالا، از اهمیت ویژه تجاری برخوردار هستند.

تاجران و صادرکنندگان اغلب محصولاتی را برای صادرات خریداری می‌ کنند که به صورت بهداشتی تهیه شده و تمامی استانداردهای ملی و بین‌ المللی در هنگام تولید این محصول رعایت شده باشد. تاجران با شناخت بازار هدف خود توانسته سالانه حجم انبوهی از این محصولات را به دست مصرف کنندگان در سراسر دنیا برسانند. این محصولات دارای برندهای مختلفی هستند و معمولاً برندهای معروف که محصولات با کیفیتی را تولید می‌ کنند، برای صادرات در اولویت قرار می‌ گیرند.

نوع بسته‌ بندی این محصول اغلب به گونه‌ ای است که می‌ تواند نظر مشتریان را در بازار بین المللی برای خرید جلب نماید. کیفیت و قیمت این محصولات باعث تشویق و ترغیب افراد زیادی برای خرید عمده و کلی می‌ شود. محصولاتی که به صورت ارگانیک تولید می‌ شوند مورد توجه و تقاضای افراد زیادی در بازار بین‌ الملل قرار می‌ گیرند.

 

خمیر خرما صادراتی

عوامل تعیین کننده قیمت خمیر خرما بوشهر 

قیمت خمیر خرما بوشهر از جمله عواملی است که به صورت مستقیم در میزان فروش این محصول نقش مهمی را ایفا می‌ نماید. عوامل مختلفی هستند که می‌ توانند در تعیین قیمت این محصول موثر واقع شوند. از جمله عواملی که در تعیین قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار است، می‌ توان به میزان نرخ تورم اشاره نمود. امروزه تورم بالا موجب افزایش قیمت خرما و انواع مشتقات آن در بازار گردیده است. امروزه در سیاست قیمت گذاری کالا، توجه به قیمت رقبا از اهمیت ویژه‌ ای برخورد است. بسیاری از افراد محصولات فروشگاه‌ های خود را با قیمتی رقابتی عرضه می‌ نمایند تا بتوانند با عرضه محصولات خود با قیمت مناسب میزان فروش را افزایش دهند.

زمانی که شما مستقیماً و بدون واسطه اقدام به خرید خمیر خرما بوشهر نمایید، قطعاً هزینه کمتری را برای خرید پرداخت خواهید کرد. همچنین مراجعه به فروشگاه‌ های معتبر که مرکز تامین کننده این محصول شناخته شده‌ اند، در کاهش قیمت نهایی محصول تاثیر بسزایی دارد. این مراکز تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ اند تا بتوانند بهترین نوع محصولات را به دست مصرف کنندگان برسانند.

شما می‌ توانید برای اطلاع از لیست قیمت انواع خمیر خرما به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید. برای دریافت لیست قیمت باید با کارشناس فروش تماس حاصل نمایید. شماره تلفن‌ های مندرج در این وب سایت بهترین راه ارتباطی برای دریافت اطلاعات مورد نیازتان محسوب می‌ شود. کارشناسان مجربی که در حوزه فروش خرما و انواع مشتقات آن فعالیت دارند می‌ توانند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهند. ثبت سفارش از طریق این مجموعه به امری سهل و آسان مبدل گردیده است.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *