معروف‌ ترین خرمایی که در استان سیستان و بلوچستان برداشت می‌ شود، خرما ربی صادراتی است که فروش عمده آن به صورت بدون واسطه، دربردارنده سود خوبی برای خریداران است.

 

آشنایی با خرما ربی 

خرما ربی اصلی‌ ترین خرما  در منطقه سیستان و بلوچستان شناخته شده است. این خرما به خرمای پاکستانی نیز معروف بوده همچنین از نظر اقتصادی و ارزآوری در این منطقه بسیار حائز اهمیت می‌ باشد. خرما ربی در کنار ارقام دیگر خرما مانند استعمران، کبکاب و مضافتی جز مهم ‌ترین خرمایی است که در ایران کاشت می‌ شود.

این نوع خرما از لحاظ ظاهری دارای قد بلند و کشیده است و در دسته خرماهای گوشتی و بزرگ قرار می‌ گیرد. خرما ربی به دلیل برخورداری از رطوبت نسبتاً پایین جز خرمای نیمه خشک است. پوسته خرما ربی به هسته آن چسبیده و بافت مناسبی دارد به همین خاطر پس از جمع آوری شسته می‌ شود. بافت مناسب این محصول نگهداری آن را آسان نموده و افراد می‌ توانند پس از خرید عمده اقدام به نگهداری این محصول برای مدت زمان نسبتاً طولانی نمایند. 

خرما ربی صادراتی به دلیل آن که نوع درجه یک محصول محسوب می‌ شود، رنگ مشکی و قهوه‌ ای تیره دارد. شیرینی خرما ربی نسبت به خرما مضافتی کمتر است و طعم مطلوبی دارد. طعم لذیذ این نوع خرما سبب افزایش میزان محبوبیت آن در میان ارقام دیگر خرما شده است. کشاورزان معمولاً در اواسط شهریور ماه اقدام به برداشت خرما ربی می‌ نمایند. 

خرما ربی صادراتی

خواص خرما ربی صادراتی

خرما ربی صادراتی حاوی ویتامین‌ ها و مواد معدنی فراوانی است. این محصول در نخلستان‌ ها به صورت کاملاً ارگانیک و طبیعی تولید می شود به همین علت دارای خواص بی شماری است.  

خواص بی شمار این محصول برای کودکان سبب شده تا والدین با گنجاندن آن در تغذیه کودکان بتوانند تاثیر زیادی در حفظ سلامت کودک داشته باشند. بسیاری از کودکان دارای مشکل وزن هستند. اگر کودک شما جثه ضعیفی دارد، بهتر است از خرما استفاده نمایید. مصرف خرما و شیر تاثیر بسزایی در بهبود مشکلات وزنی دارد. 

این محصول علاوه بر آن که دارای فواید بسیار زیادی برای کودکان است، خواص بیشماری برای زنان نیز دارد. طبق توصیه تمامی پزشکان مصرف این محصول برای تمامی زنان در هر سن موجب تقویت سیستم ایمنی و بهبود عملکرد سیستم عصبی می‌ شود. در اکثر جوامع بسیاری از بانوان دچار بیماری کم خونی هستند. خرما سرشار از آهن بوده که آهن موجود در آن منجر به عملکرد بهتر گلبول‌ های قرمز و کاهش بیماری کم خونی می‌ شود. 

خرما ربی صادراتی حاوی مواد مغذی بوده که منجر به طراوت و شادابی پوست و همچنین تقویت مو و ناخن می‌ شود. بانوان در ایام بارداری، شیردهی و قاعدگی با مصرف این محصول موجب پیشگیری بسیاری از مشکلات خواهند شد. 

افراد برای بهره‌ گیری از بیشترین فواید این محصول، باید به نحوه و زمان مصرف آن توجه نمایند. زمانی که این میوه به صورت تازه مصرف می‌ شود، از ارزش غذایی بالاتری برخوردار است و خاصیت بیشتری دارد. مصرف این محصول در هنگام صبح‌، موجب تنظیم قند بدن شده و فیبر موجود در آن سبب ایجاد احساس سیری در بدن می‌ شود. 

خرما ربی

قیمت خرما ربی صادراتی 

خرما ربی صادراتی بازار خوبی را به خود اختصاص داده است. این خرما به دلیل آنکه طرفداران زیادی دارد قبل از برداشت از درخت مورد معامله قرار می‌ گیرد. معمولاً تاجران و خریداران عمده یک ماه قبل از برداشت محصول اقدام به سفارش می‌ نمایند؛ زیرا این نوع خرما علاوه بر محبوبیت بالایی که در ایران دارد، خواهان زیادی در کشورهای اروپایی دارد. 

پارامترهای گوناگون در بازار در قیمت گذاری خرما ربی صادراتی تاثیر می‌ گذارند. معمولا نحوه خرید این محصول جز عوامل مهم شناخته شده است که در افزایش نرخ نهایی محصول و یا کاهش آن تاثیرگذار است. اگر شما قصد خرید عمده خرما ربی صادراتی را دارید بهتر است در زمان برداشت اقدام به سفارش محصول کنید تا علاوه بر پرداخت هزینه کمتر نوع درجه یک محصول را تهیه کنید. 

معمولا خرما ربی صادراتی از بسته‌ بندی‌ های لاکچری و لوکسی برخوردار است. استفاده از پاکت‌ ها و ظروف مخصوص برای عرضه این محصول به بازار در افزایش نرخ نهایی آن تاثیر بسزایی دارد. به عبارتی دیگر می‌ توان بیان نمود نحوه بسته‌ بندی و نگهداری این محصول در نرخ نهایی آن موثر است.

مراکزی که در حوزه پخش عمده خرما ربی فعالیت دارند، معمولاً این محصول را با کمترین قیمت ممکن به فروش می‌ رسانند. خرید عمده این محصول برای خریداران عمده از مزایای زیادی برخوردار است و افراد قادر به خرید بهترین نوع محصول با مناسب‌ ترین قیمت هستند. امروزه مسئله قیمت محصول مهمترین مسئله‌ ای است که برای مشتریان و خریداران دارای اهمیت ویژه‌ ای است.

خرمای ربی صادراتی

فروش مستقیم خرما ربی صادراتی

یکی از بارزترین نگرانی صادرکنندگان، نحوه تهیه عمده خرما ربی صادراتی است. تنها راه مطمئن برای خرید عمده آن است که افراد از طریق نمایندگی‌ ها و مراکز تامین کننده اقدام به خرید نمایند. این مراکز به دلیل آنکه نظارت کاملی بر روند سورتینگ و بسته‌ بندی این محصول دارند، قادر به تضمین کیفیت هستند. 

عرضه این محصول از طریق این مراکز کاملاً بدون واسطه است و در نهایت می‌ توان بیان نمود که این مسئله بر نرخ نهایی خرما ربی صادراتی نقش موثری دارد. بدون شک شناخت یک فروشگاه که اقدام به فروش مستقیم خرما ربی صادراتی می‌ نماید، خیال خریداران را از لحاظ کیفیت آسوده می‌ کند. فروشگاه‌ ها علاوه بر ارائه محصولات خود به صورت حضوری، اقدام به فروش اینترنتی کرده‌ اند. در نتیجه شما می‌ توانید به آسانی و ظرف مدت زمان کوتاه خرید اینترنتی خرما ربی صادراتی را تجربه کنید. 

فروشگاه ما به عنوان تامین کننده عمده انواع خرما و مشتقات آن شناخته شده است. مزایای ثبت سفارش از طریق این مجموعه بی‌ شمار بوده و یکی از مهم‌ ترین مزایا آن است که می‌ توانید مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش دریافت کنید. شما قادر به ثبت سفارش محصولات مورد نیازتان در حجم دلخواه هستید بدون آن که نیاز به مراجعه حضوری داشته باشید. تحویل این محصول با کیفیت بالا صورت می‌ گیرد به همین علت است که بسیاری از خریداران از خرید آنلاین راضی و خوشنود هستند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *